Тема: Як правильно обрати задню перекидку?  (Прочитано 18134 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline Robin van Kristy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 26.05.2015, 15:39:52 »
ну то просто ланц не притертий до зірок

хмм... а який вихід: катати поки не притреться чи маніпуляції із зменшенням ланок?

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 26.05.2015, 15:46:47 »
Моя думка - лапу треба брати не довшу ніж потрібно. Зайва довжина - зайві проблеми :) Ну але то звичайно ще хто де їздить.

повністю згоден

ну я по лісі не катаю, лише по місту, в мене і шини сліки

колись не менше 10 років тому мав шосера на рамі спецзаказа ХВЗ
то був давній вел, десь 1985року, ще манєтки на рамі як в тс
тоді ще наші дороги дозволяли на шосерах їздити
купив колесо з касетою на 7 12-28 і ланц не переходив на 28 - перемикач був француз Sash з короткою лапкою
купив на базарі нонейм за 7 (сім) грн і іздив ще років 10, доки не продав
перемикач працював нормально
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 26.05.2015, 15:50:36 »
хмм... а який вихід: катати поки не притреться чи маніпуляції із зменшенням ланок?

в загальному випадку десь за 300 км ланц повинен би притертися/розтягтися, а до того катай на більших зірках

ланки з ланца не викидай
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 26.05.2015, 21:22:22 »
в загальному випадку десь за 300 км ланц повинен би притертися/розтягтися,
 
 А якщо гарненько його вимити уайт спірітом, то за 30км. все вляжеться.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Robin van Kristy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 27.05.2015, 10:17:13 »
Якщо ж так "на вскидку" - то може такий? http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=6307

стосовно цієї перекидки, то там вказано шо макс зірка 27, а вмене 28, напевно не підійде...

Offline Robin van Kristy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 27.05.2015, 10:30:04 »
А ще я думав про Shimano Alivio M410

Offline Robin van Kristy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 27.05.2015, 10:33:06 »
А взагалі було б добре якби хтось вказав "купи таку (назва, модель або посилання)". А то вибір дуже великий

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 27.05.2015, 11:18:35 »
Після того, як прочитав специфікацію Shimano, купив нові манєтки, перекидку задню, касету і ланцюг. Встановив, але не міг добре налаштувати, погано перекидався люнцюг з 3-ї на 4-у зірку. Думав вже міняти перекидку, але заніс у Велосіті. Майстер вкоротив ланцюг і все працює ідеально.

Мораль така - занеси до нормального майстра, а вже потім думай купляти нове.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 27.05.2015, 11:29:38 »
А ще я думав про Shimano Alivio M410
ну це МТБ-шна перекидка. Для гірського вела в смислі. Чесно кажучи не знаю, чим принципово гірські перекидки відрізняються від шосерних.
по тій Сорі на сайті Шимано інформація така:
Цитувати
Model Number : RD-3500-SS
Series : SORA
Cassette Compatibility : 9
Maximum Sprocket : 32T / 14T
Minimum Sprocket : 25T / 11T
Maximum Front Difference : 16T
Total Capacity : 37T
на скільки я розумію - Вашу касету вона "тяне" без проблем. Але кажу - вона дорожча в реалі ніж та ціна на байкшопі, мені здається.

апдейт:
тема на одному форумі по різниці між шосейною і МТБ-шною серіями: Отличия шоссейных переклюков от обычных (МТБ)
якщо коротко - то по задніх переклюках сумісність повна. Можна сміло ставити недорогий "гірський" перемикач типу Торнея, Альтуса, Асери чи Алівіо. В чому все ж відмінність толком не знайшов, але підозрюю що гірські важчі, так як повинні справлятись з більшим "розковбасом" і брудом, який попадає в перемикач. З іншого боку в шосерних мабуть менше опір прохотяжці ланцюга. Хотя то тільки моє припущення.
« Останнє редагування: 27.05.2015, 12:14:14 від switch »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 05.06.2015, 17:10:19 »
Флуд ON.

Перекидке на 9 не варто ставити, вона на вужчу цепку, а вужча цепка херовато лягає на ширші зірки, і потім любить розсипатись. (хто понить як я на велодень на "самокаті" приїхав? Саме через то.)

Можна фото тего всього в зборі?

На перекидці є болтик, який регулює відстань від лапи до зірок. Якшо відведено задалеко, то менші зірки мало шо чіпляються. В ідеалі, коли переклюк на найбільшій зірці, колесико лапи має майже лежати на ній, Якщо замала відстань, то на останню просто не закине.

Довжиналанца. Викидаємо на самі більші зірки, натягуємо цепку до упора, рахуєм кіко лишньої, лишаємо 2-4 на запас. Скидаємо на самі малі, прикидаємо чи не провисає з врахуванням запасу, якшо так, то корегуємо в "-".

Цепка: якщо взяв вузьку тобде скакала  по широким зубам. Тра прикласти до старої, чи не лоханувся.

Система. Вже писали. Новий ланц=нова система. Тру пацани беруть комплектами система+3 ланца і раз в 200-500 км міняють по кругу (здрастуй замочок), а заодно і миють.

Довжина лапи... від неї залежить ємність перекидки. Грубо то сумма різниць між меншою і більшою зірками системи і шатунів. Довша лапа рішає провисання в п.2, коротша рішає з бовтанкою.

МТБ перекидка. По барабану. Просто важча. Глагне шоби ємність була "Твоя" або, навіть, трохи менша. Крайні положення ж не використовуються (1-6, 1-7, 3-1, 3-2). Якщо вміеш переключатись, то можна починати несміло економити.

Флуд OFF

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 05.06.2015, 19:25:55 »
Перекидке на 9 не варто ставити, вона на вужчу цепку, а вужча цепка херовато лягає на ширші зірки, і потім любить розсипатись. (хто понить як я на велодень на "самокаті" приїхав? Саме через то.)
в його випадку ширша буде цепка на вужчі ролики перекидки (не знаю наскільки вони там вужчі).

Offline Robin van Kristy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 07.06.2015, 00:37:32 »
На перекидці є болтик, який регулює відстань від лапи до зірок. Якшо відведено задалеко, то менші зірки мало шо чіпляються. В ідеалі, коли переклюк на найбільшій зірці, колесико лапи має майже лежати на ній, Якщо замала відстань, то на останню просто не закине.
Такого болтика на моїй перекидці немає, цю функцію виконує пружина; ролик таки дійсно далеко від найбільшої зірки касети і саме тому ланцюг обнімає малу зірку за малу кількість зубів і як наслідок проскакує!!! Загалом teodor4ik велике Вам дякую (і ще декотрим знавцям велосправи яких я знайшов) за те шо підтвердили мою думку, адже я ж зразу написав про пружини, а мені: невірна довжина ланца, касета, криві руки, має ПРИТЕРТИСЬ за 300 км!!! (Де Ви таке чули? Як купуєте в магазині новий вел його шо хтось катає 300 км перед продажом? Притирається тому шо деталі не сумісні а Ви і тішетесь шо так має бути) а ніхто навіть не зауважив на те шо я написав в пості.
Також вдячний всім хто долучився до теми, окремо шановному Switch за прояснення багатьох моментів.
PS: будь-ласка не пишіть і не радьте того чого не знаєте напевно
« Останнє редагування: 07.06.2015, 00:42:16 від Robin van Kristy »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 08.06.2015, 10:16:29 »
Кинь фото, не може такого бути... Болт працює як обмежувач пружини.

Хотя, я хз... там кріплення як на фото, до пєтуха, чи на вісь? Якшо як на фото, то звертаємо увагу на вухо кріплення до петуха. На пєтуху є площадка для обмежувача (зубчик знизу). На перекидках подібної конструкції зазвичай є відігнута бляшка, яка в нього впирається (обмежувач). Здебільшого в ній же і дирка для регулювального болта. Якщо його нема, то шукаємо шарнір, відносно якого крутиться перекидка і думаємо що можна попустити щоби дати пружині притиснути
переклюк ближче до зірок. Самий дурний варіант. На кільці може взагалі не бути обмежувача. Тоді тупо попустити кріплення перекидки, повернути до потрібного положення і зажати вусмерть.

ПеСе... Колесо вперед не могло відїхати? В мене таке раз було, коли на старий ровер з болтами ставити колесо з ексцентриками (для них немає проточки), то вони мають властивість під нагрузкою відїжджати вперед по кріпленням, відповідно збиваючи положення переклюка відносно колеса.

PS: будь-ласка не пишіть і не радьте того чого не знаєте напевно
Вибач, але напевно тобі скаже тільки майстер при огляді, і то не кожен, і то не завжди. Часто гімно чіпається за гімно, і заміна болтика виливається в заміну половини ровера.
Це не жарт, таке вже було. У чувака зломився хитрий болт кріплення зірок до системи дюже старого взірця, а ровера тра було вже, тому поміняли шатуни і каретку, а в нього була зірка на 46 і переклюк по висоті не регулювався. Тоже замінили... Разом з тросом і манєткою, бо стара до нового не підходила. Цепки не хватило, тоже поміняли, разом з касетою і заднім переклюком/манеткою. А вродє ж сама фігня делов то була.
« Останнє редагування: 08.06.2015, 10:50:49 від teodor4ik »

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 08.06.2015, 10:41:30 »
Притирається тому шо деталі не сумісні
притирка має місце, якщо не всі деталі нові. наприклад якщо новий ланцюг ставлять на вже катану касету. тоді реально можуть бути на початку проскакування.
щоб несумісні запчастини ставились - то ще поки не стикався навіть з таким. а взагалі на те і форум, щоб колективно проблему рішити :)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 08.06.2015, 10:57:48 »
щоб несумісні запчастини ставились - то ще поки не стикався навіть з таким.
Запросто. Не раз так робив. Потім і не поймеш шо не так і чому.

Наприклад, можу похвастатись ВЖЕ безрізьбовою 1" вилкою з 1 1/8" виносом БЕЗ гранати і ромашки. Болгарка і дремель роблять диво. Чи установка шатунів під квадрат і 21 передачу на "Україну", там просто не буває нічого сумісного.