Тема: Прокалювання тормозних колодок  (Прочитано 6315 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« : 18.04.2013, 09:41:15 »
Сьогодні зранку прокалював колодки тормозні. Бо не тормозили зовсім. Хоч я їх і зачищав(стирав верхній шар забруднений) і промивав бензином "калошою" і фейрі, всі народні методи пробував.
 Прокалив, метал почорнів, але нічого не горіло, тобто масло не вигорало яке в теорії мало б бути в них. Отже діло було не в маслі. Після прокалювання протер ще на гладкому камені. зауважив що з них почала сипатися активніше відробка при притиранні, сипалась мілка сіра маса. Походу то компаунд вигорівший. Але от тормозити почало краще.
 Колодки з року 2008 десь, алігаторовські. От що і наштовхнуло мене на роздуми. Може це від старості компаунд задубів і затвердів і нехотів витиратися. Тобто верхній цупкий шар витерся, а далі не зачіпалось, тобто втратилась основна якість тормозних колодок - зчеплення з ротором. Бо ще такий момент - коли зняв колодки вони були чорнуваті і ГЛАДЕНЬКО БЛИСКУЧІ(хоча я їх зимою притирав на камені і промивав). А коли прокалив то компаунд "прогорів" і почав легше стиратися, що й дало доступ ротору до нових шарів металу в компаунді, і почало сильні "зчіпатися".
 Які будуть думки, панове?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 18.04.2013, 11:10:31 »
Сьогодні зранку прокалював колодки тормозні. Бо не тормозили зовсім. Хоч я їх і зачищав(стирав верхній шар забруднений) і промивав бензином "калошою" і фейрі, всі народні методи пробував.
 Прокалив, метал почорнів, але нічого не горіло, тобто масло не вигорало яке в теорії мало б бути в них. Отже діло було не в маслі. Після прокалювання протер ще на гладкому камені. зауважив що з них почала сипатися активніше відробка при притиранні, сипалась мілка сіра маса. Походу то компаунд вигорівший. Але от тормозити почало краще.
 Колодки з року 2008 десь, алігаторовські. От що і наштовхнуло мене на роздуми. Може це від старості компаунд задубів і затвердів і нехотів витиратися. Тобто верхній цупкий шар витерся, а далі не зачіпалось, тобто втратилась основна якість тормозних колодок - зчеплення з ротором. Бо ще такий момент - коли зняв колодки вони були чорнуваті і ГЛАДЕНЬКО БЛИСКУЧІ(хоча я їх зимою притирав на камені і промивав). А коли прокалив то компаунд "прогорів" і почав легше стиратися, що й дало доступ ротору до нових шарів металу в компаунді, і почало сильні "зчіпатися".
 Які будуть думки, панове?

не тормози  :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 18.04.2013, 11:16:36 »
просто алігатор говно,шо метал шо органіка,кераміку не пробував.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 18.04.2013, 11:19:39 »
Ну говно не говно, не в тому суть. Питання в тому чому колодки після кількох років взагалі не хотіли тормозити і чому прокалювання дало такий сякий ефект.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 18.04.2013, 14:48:30 »
може десь був витік доту,або масла,от цей компаунд і просочився через пори
« Останнє редагування: 18.04.2013, 15:39:17 від Erazel I-st »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 18.04.2013, 15:40:02 »
може десь був витік доту,або масла,от цей компаунд і просочився через пори
За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці  :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
 Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.

Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #6 : 18.04.2013, 18:22:56 »
За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці  :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
 Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.

Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому  :D

Колодки стають крихкіші, перевірено на практиці з колодками BBB для магури джулі.
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 20.04.2013, 01:40:55 »
Цікаво, а до якої t нагрівається ротор і колодки під час інтенсивного гальмування? Може не так вже треба на сковорідці їх підсмажувати =)

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 20.04.2013, 01:42:21 »
Помітив, що коли похляпати на ротор силіконове масло, то за 5-10 стопів тормоза повертаються до робочої потужності. На банці з маслом написано 200 градусів макс.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 20.04.2013, 01:52:30 »
Знайшов відос, лабораторне гальмування
Ashima Ultralight Disc ARO 08 Leichtkraft Cycles
Disc heat-resistance test - far beyond EN 14766; Disc temperature above 800°C; deceleration: 9 m/s^2; brake-lever-load: 1200 N