shpryha

ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Erazel I-st від 18.04.2013, 09:41:15

Назва: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Erazel I-st від 18.04.2013, 09:41:15
Сьогодні зранку прокалював колодки тормозні. Бо не тормозили зовсім. Хоч я їх і зачищав(стирав верхній шар забруднений) і промивав бензином "калошою" і фейрі, всі народні методи пробував.
 Прокалив, метал почорнів, але нічого не горіло, тобто масло не вигорало яке в теорії мало б бути в них. Отже діло було не в маслі. Після прокалювання протер ще на гладкому камені. зауважив що з них почала сипатися активніше відробка при притиранні, сипалась мілка сіра маса. Походу то компаунд вигорівший. Але от тормозити почало краще.
 Колодки з року 2008 десь, алігаторовські. От що і наштовхнуло мене на роздуми. Може це від старості компаунд задубів і затвердів і нехотів витиратися. Тобто верхній цупкий шар витерся, а далі не зачіпалось, тобто втратилась основна якість тормозних колодок - зчеплення з ротором. Бо ще такий момент - коли зняв колодки вони були чорнуваті і ГЛАДЕНЬКО БЛИСКУЧІ(хоча я їх зимою притирав на камені і промивав). А коли прокалив то компаунд "прогорів" і почав легше стиратися, що й дало доступ ротору до нових шарів металу в компаунді, і почало сильні "зчіпатися".
 Які будуть думки, панове?
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Andrizzio від 18.04.2013, 11:10:31
Сьогодні зранку прокалював колодки тормозні. Бо не тормозили зовсім. Хоч я їх і зачищав(стирав верхній шар забруднений) і промивав бензином "калошою" і фейрі, всі народні методи пробував.
 Прокалив, метал почорнів, але нічого не горіло, тобто масло не вигорало яке в теорії мало б бути в них. Отже діло було не в маслі. Після прокалювання протер ще на гладкому камені. зауважив що з них почала сипатися активніше відробка при притиранні, сипалась мілка сіра маса. Походу то компаунд вигорівший. Але от тормозити почало краще.
 Колодки з року 2008 десь, алігаторовські. От що і наштовхнуло мене на роздуми. Може це від старості компаунд задубів і затвердів і нехотів витиратися. Тобто верхній цупкий шар витерся, а далі не зачіпалось, тобто втратилась основна якість тормозних колодок - зчеплення з ротором. Бо ще такий момент - коли зняв колодки вони були чорнуваті і ГЛАДЕНЬКО БЛИСКУЧІ(хоча я їх зимою притирав на камені і промивав). А коли прокалив то компаунд "прогорів" і почав легше стиратися, що й дало доступ ротору до нових шарів металу в компаунді, і почало сильні "зчіпатися".
 Які будуть думки, панове?

не тормози  :D
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: arhont від 18.04.2013, 11:16:36
просто алігатор говно,шо метал шо органіка,кераміку не пробував.
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Erazel I-st від 18.04.2013, 11:19:39
Ну говно не говно, не в тому суть. Питання в тому чому колодки після кількох років взагалі не хотіли тормозити і чому прокалювання дало такий сякий ефект.
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: arhont від 18.04.2013, 14:48:30
може десь був витік доту,або масла,от цей компаунд і просочився через пори
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Erazel I-st від 18.04.2013, 15:40:02
може десь був витік доту,або масла,от цей компаунд і просочився через пори
За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці  :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
 Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.

Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому  :D
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: org100h від 18.04.2013, 18:22:56
За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці  :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
 Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.

Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому  :D

Колодки стають крихкіші, перевірено на практиці з колодками BBB для магури джулі.
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Frenky від 20.04.2013, 01:40:55
Цікаво, а до якої t нагрівається ротор і колодки під час інтенсивного гальмування? Може не так вже треба на сковорідці їх підсмажувати =)
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Frenky від 20.04.2013, 01:42:21
Помітив, що коли похляпати на ротор силіконове масло, то за 5-10 стопів тормоза повертаються до робочої потужності. На банці з маслом написано 200 градусів макс.
Назва: Re: Прокалювання тормозних колодок
Відправлено: Frenky від 20.04.2013, 01:52:30
Знайшов відос, лабораторне гальмування
Ashima Ultralight Disc ARO 08 Leichtkraft Cycles (http://www.youtube.com/watch?v=wmuM8GgBxIg#)
Disc heat-resistance test - far beyond EN 14766; Disc temperature above 800°C; deceleration: 9 m/s^2; brake-lever-load: 1200 N