Сьогодні зранку прокалював колодки тормозні. Бо не тормозили зовсім. Хоч я їх і зачищав(стирав верхній шар забруднений) і промивав бензином "калошою" і фейрі, всі народні методи пробував.
Прокалив, метал почорнів, але нічого не горіло, тобто масло не вигорало яке в теорії мало б бути в них. Отже діло було не в маслі. Після прокалювання протер ще на гладкому камені. зауважив що з них почала сипатися активніше відробка при притиранні, сипалась мілка сіра маса. Походу то компаунд вигорівший. Але от тормозити почало краще.
Колодки з року 2008 десь, алігаторовські. От що і наштовхнуло мене на роздуми. Може це від старості компаунд задубів і затвердів і нехотів витиратися. Тобто верхній цупкий шар витерся, а далі не зачіпалось, тобто втратилась основна якість тормозних колодок - зчеплення з ротором. Бо ще такий момент - коли зняв колодки вони були чорнуваті і ГЛАДЕНЬКО БЛИСКУЧІ(хоча я їх зимою притирав на камені і промивав). А коли прокалив то компаунд "прогорів" і почав легше стиратися, що й дало доступ ротору до нових шарів металу в компаунді, і почало сильні "зчіпатися".
Які будуть думки, панове?