скорш за все при сборці заднього колеса були нерівномірно/неравильно натягнуті шприхи.
відповідно правка вісімки дає тимчасовий косметичний ефект і колесо "тупить".
якщо все рівно надумав міняти колесо, краще взяти втулку на промах типа Х17 - вони є в Спорт+ по 345 грн
більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше
колесо краще буде на 36 шприх - виграш в вазі на 32 шприхи не компенсує втрати міцності
умовне співвідношення "ціна-якість" :
я мав колесо на втулці QUANDO на шариках обод WEINMANN шприхи базарні по 50 коп 36 штук = 250 грн
зара стоїть втулка X17 на промах обод MACH1 шприхи по 2 грн 32 шт = 620 грн
особливої різниці приїзді не відчув, але перше колесо за 2 роки юзання мало вісімку до 1 мм, а друге після Криму - 600 км мало вісімку до 2 мм
імхо для колеса дуже важлива якість сборки
колеса 28" взагалі не є добре для їзди з грузом - 26" краще
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284 - довжина 262 мм, тобто для 26"
для 28" тре в загальному випадку 285-292 мм
що розуміти під "грузовим туризмом" ?
1. які дороги - європейский асфальт, український асфальт, грунтівка, щебьонка?
2. відстань турпоходу?
3. вага на задньому багажнику, вага всіх речей, вага райдера?
4. середня швидкість руху?
3. колдойобини об"їзжаєш?