shpryha

ТехМайданчик => Спорядження => Тема розпочата: VET від 15.10.2012, 22:12:31

Назва: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: VET від 15.10.2012, 22:12:31
Маю от таке от чудо: http://sport.infotree.ru/index.php?m=description&id_model=24019&action=open (http://sport.infotree.ru/index.php?m=description&id_model=24019&action=open)

Достав мене цей обід (Rigida ZAC 19) тим, що після 15 кг на багажнику видає мені зразу нехилу вісімку (задрався правити їх вже). А ще втулка  задня Altus. Я до неї не маю претензій, поки не кину на багажник якусь вагу трохи( ну там 5 кг і більше) і вел просто "встає". Таке враження що алтусівська втулка не має запасу міцності по нагрузці ваги. Чи я туплю?

Відповідно питання:
1) поможе мені заміна втулки на іншу Шиману, класу XT, наприклад? Чи, може, ставити втулку з промисловими підшипниками? Яку тоді? Та й, взагалі, яку найкраще для грузового туризму? Бюджет до косаря на втулку, але при умові якщо є сенс. Цікавить умовне співвідношення "ціна-якість".

2) вибір обода для грузового туризму. Ось такий оптимальний: http://www.mtb.in.ua/t886/ (http://www.mtb.in.ua/t886/) ? Чи є кращі варіанти?

3)вибір спиць. є сенс за такі ( http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284) ) платити ? Чи і цих ( http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2649 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2649) ) буде достатньо?

Буду дуже вдячний за відповіді. Якщо є люди, які можуть популярно дати лікбез, готовий зустрітись коли вам зручно і поставити те, що ви любите за консультацію.
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 15.10.2012, 23:20:16
скорш за все при сборці заднього колеса були нерівномірно/неравильно натягнуті шприхи.
відповідно правка вісімки дає тимчасовий косметичний ефект і колесо "тупить".

якщо все рівно надумав міняти колесо, краще взяти втулку на промах типа Х17 - вони є в Спорт+ по 345 грн
більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше
колесо краще буде на 36 шприх - виграш в вазі на 32 шприхи не компенсує втрати міцності
умовне співвідношення "ціна-якість" :
 я мав колесо на втулці QUANDO на шариках обод WEINMANN шприхи базарні по 50 коп 36 штук = 250 грн
 зара стоїть втулка X17 на промах обод MACH1 шприхи по 2 грн 32 шт = 620 грн
 особливої різниці приїзді не відчув, але перше колесо за 2 роки юзання мало вісімку до 1 мм, а друге після Криму - 600 км мало вісімку до 2 мм
імхо для колеса дуже важлива якість сборки

колеса 28" взагалі не є добре для їзди з грузом - 26" краще

http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284) - довжина 262 мм, тобто для 26"
для 28" тре в загальному випадку 285-292 мм

що розуміти під "грузовим туризмом" ?
1. які дороги - європейский асфальт, український асфальт, грунтівка, щебьонка?
2. відстань турпоходу?
3. вага на задньому багажнику, вага всіх речей, вага райдера?
4. середня швидкість руху?
3. колдойобини об"їзжаєш?
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 15.10.2012, 23:23:00
ще одне - обод всеж т аки купуй який полегше
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Frenky від 15.10.2012, 23:39:04
ти не задумувався над тим, щоб купити колесо в зборі? може вдасця щось фірмове і якісне знайти. Я купив собі якраз так - правда 26, легенькі, заявлений тип використання - крос-кантрі марафони, їдеш і не переживаєш за них. Ручна зборка, на кожному колесі наклейка з номером сертифікованого майстра))
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: vit від 15.10.2012, 23:43:54
Віталік? (призабув як звати) Привіт. Їздив з нами на качку здається.

 Саме перше, скільки пройшло колесо? Вібрейки стирають стінки обода, відповідно втрачається міцність. Придивись на наявність виробітки (помацай пальцем), характерна канавка - ознака зносу.
 
 Обода http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=395&size=6 (http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=395&size=6) - ціни більш-менш.
 
 Втулка. Люфт є? підніми зад ровера і похитай зі сторони в сторону. Коли їдеш шось чути? тріскотання, скрегіт.
 Розбери подивись, там вроді не складно має бути.

  Ше одне, а косарь то скільки? Перепрошую за мою необізнаність в жаргонізмах.
 
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 15.10.2012, 23:46:46
  Ше одне, а косарь то скільки? Перепрошую за мою необізнаність в жаргонізмах.

косарь то штука )
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: vit від 16.10.2012, 00:08:03
косарь то штука )

 Епт! так тож топова Новатек + моцний обод + шприхи по 2грн. + Стечкину за роботу і ше лишиться.
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 16.10.2012, 10:05:56
ті новатеки шо в ровербайку під диск і на 32 шприхи
я б сам їх купив, дуже класні, але вони більше для понтів, а не для повсякденного юзання або подорожі
а тут 28" - імхо тре шось простіше/надійніше

взагалі мене тішить, шо народ нарешті почав дивитися на втулки/обода, а не на надпис на рамі )
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 16.10.2012, 10:29:00
в мене лежить дома нове колесо 28" - втулка QUANDO під касету на 8/9 і дисковий гальм на 6 болтах

потенційний покупець вже тижнень за ним йде, так що можу продати за 200 грн
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: vit від 16.10.2012, 11:29:14
ті новатеки шо в ровербайку під диск і на 32 шприхи
я б сам їх купив, дуже класні, але вони більше для понтів, а не для повсякденного юзання або подорожі
а тут 28" - імхо тре шось простіше/надійніше


 Хмм, ну добре, тодi можна взяти не 712 а 042 вона на двох промах, вже простiше, I дешевше.
 А взагалi втулки на промах мають бути унiверсальнiшi, пiдшипники промисловi, iх можна купити будь де.
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 16.10.2012, 19:18:19
Хмм, ну добре, тодi можна взяти не 712 а 042 вона на двох промах, вже простiше, I дешевше.
 А взагалi втулки на промах мають бути унiверсальнiшi, пiдшипники промисловi, iх можна купити будь де.

скільки я знаю ті проми шо в Х17 досить специфічні
ці підшибники не підлягають заміні, просто купиш нову втулку раз на 10 років - поки що люди не вміють жити вічно

а заміна промпідшибників у втулках - це тема презерватива, зашитого чорними нитками
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: spirit від 16.10.2012, 20:04:08
новатек для пантів, дякую поржав))))


а заміна промпідшибників у втулках - це тема презерватива, зашитого чорними нитками

в випадку новатека не спорю, якшо втулка коштує овер 200$  то думаю краще поміняти проми
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 16.10.2012, 20:26:23
було би дуже цікаво дізнатися про людину, що поміняла проми у втулках...
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: VET від 16.10.2012, 20:38:13
Дуже дякую всім за відповіді, особливо Стєчкіну, але я таки про втулки не впарив. Їх є стільки видів і виробників, і то шо все (не буду бидлом) без різниці? Статей гарних, де пояснюється для дибілів я теж не надибав. Те, що колеса на 26 краще тримають нагрузку я розумію. :) Фізику не шарю, але для такого в політесі вчитись не треба. :) Не хочу міняти 28. Та й на дискові гальма теж переходити не буду. Не бачу потреби. А зборні колеса в основному гоночні з малою вагою, під 26 і під диск - я дивився - таке нецікаво.

"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)

Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Andrizzio від 16.10.2012, 21:44:09
Дуже дякую всім за відповіді, особливо Стєчкіну, але я таки про втулки не впарив. Їх є стільки видів і виробників, і то шо все однохуйственно? Статей гарних, де пояснюється для дибілів я теж не надибав. Те, що колеса на 26 краще тримають нагрузку я розумію. :) Фізику не шарю, але для такого в політесі вчитись не треба. :) Не хочу міняти 28. Та й на дискові гальма теж переходити не буду. Не бачу потреби. А зборні колеса в основному гоночні з малою вагою, під 26 і під диск - я дивився - таке нецікаво.

"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)

Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.

вет, не будь бидлом, в нас не матюкаються :police:
Назва: Re: Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Відправлено: Стечкин від 16.10.2012, 22:17:40
я таки про втулки не впарив.

"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)

різниця в обертанні імхо не відчутна, але на промах поставив і забув років на 10 - за цей час по-любе з"явиться зуд навіть не колесо - новий ровер купити, а насипні підшибники таки тре буде регулювати конусами і змащувати

але прохання врахувати, шо я людина незаможна, найдорожча моя втулка - Х17 за 345 грн, втулки за $200 не юзав і далі Німеччини своїм ходом з Тернополя не їздив (

Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.

літом 1985 року я пару тижнів їздив тройку по Карпатах - найскладніший поход в моєму житті, поза 1000 км, багато бездоріжжя.
тоді всі мали вєли ХВЗ "Турист/Спутник" - імхо найгіші в світі серед тз гібридів. Втулки і обода там дуже погані. Але нічого - всі нормально проїхали.