Тема: Допоможіть будь-ласка з вілсетом  (Прочитано 11436 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 16.10.2012, 22:17:40 »
я таки про втулки не впарив.

"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)

різниця в обертанні імхо не відчутна, але на промах поставив і забув років на 10 - за цей час по-любе з"явиться зуд навіть не колесо - новий ровер купити, а насипні підшибники таки тре буде регулювати конусами і змащувати

але прохання врахувати, шо я людина незаможна, найдорожча моя втулка - Х17 за 345 грн, втулки за $200 не юзав і далі Німеччини своїм ходом з Тернополя не їздив (

Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.

літом 1985 року я пару тижнів їздив тройку по Карпатах - найскладніший поход в моєму житті, поза 1000 км, багато бездоріжжя.
тоді всі мали вєли ХВЗ "Турист/Спутник" - імхо найгіші в світі серед тз гібридів. Втулки і обода там дуже погані. Але нічого - всі нормально проїхали.

розпродаж
через стан здоровья не можу їздити