Тема: Підкажіть по адаптеру для гальм  (Прочитано 7601 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 04.03.2015, 13:04:18 »
гальма хайес найн. Спереду 185 ззаду 160
Стоять незрозумілі адаптери і купа шайб
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2667&t=242756
Підкажіть які купити на перед і на зад?
На перед вроді на нижньому фото нижній ряд третій зправа. А ззаду який?

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 04.03.2015, 17:50:26 »
покажи місця кріплення на вилці і на рамі
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 04.03.2015, 20:03:25 »
Тобі треба 2 штуки 1 зліва. Він на перед буде 180, на зад 160. Шайби так і будуть. це для того щоб точно виставити кут каліпера.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 07.03.2015, 17:23:03 »
Вже нема їх.
В мене стоїть спереду 180 ззаду 160. Так тре шо капєц.
Десь реально оригінальні купити?

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 09.03.2015, 22:47:40 »
Перед


Зад

Оті всі шайби і проставки унеможливлюють нормальне налаштування гальм

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 09.03.2015, 23:03:18 »
напишу як сам роблю - аж ніяк не стверджую шо то є правильно:

потрібна ще людина, бо бракує третьої руки
відкручуємо болти якими кріпляться каліпери, так шоб каліпери вільно рухалися
затискаємо ручку гальм, так щоб колодки були щільно притиснені до ротора
закручуємо повністю болти якими кріпляться каліпери
відпускаємо ручку гальм

якщо перехідник до каліпера замалий, можна між ним і каліпером підкладати шайби до 20 мм
найкраще підходять шайби від стертих колодок до ві-брейків
типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 09.03.2015, 23:26:18 »

типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 10.03.2015, 12:07:30 »
чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.

весь смисл в тому шо за новий перехідник треба гроші платити, а ті шайби все рівно викидаються
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #8 : 10.03.2015, 12:12:56 »
Будеш підкладати більше шайб ніж треба, з часом отримаєш тріщинку, осьтутечки

Викинеш каліпер (разом з шайбами)
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 10.03.2015, 12:56:39 »
от приблизно то і мав на увазі.
краще їздити спокійно на 160-му роторі і не вийожуватись.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 10.03.2015, 18:30:47 »
а вот і нє куя!

просто тре менше сала на сраці відрощувати )))

а то Орг сам себе визнав найкрасивішим роверистом у світі та околицях ))
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #11 : 10.03.2015, 18:34:44 »
а вот і нє куя!

просто тре менше сала на сраці відрощувати )))

а то Орг сам себе визнав найкрасивішим роверистом у світі та околицях ))
Кількість сала слабо впливає на м’якість алюмінієвих шайбочок приставок і виростаючої ричажності, яка їх зминає і потроху виламує корпус каліпера.
Знаю, бо сам таким макаром був поламав магуру.
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 10.03.2015, 18:37:37 »
ну я типа не серьозно про сало писав...
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 10.03.2015, 18:41:52 »
 Можете просто сказати/показати/тикнути пальцем, який тип адаптера мені потрібно? І місце, де його купити. 185 перед 160 зад. Решта демагогії мені взагалі не цікава.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 10.03.2015, 20:02:24 »
Зря...
технічні нюанси знати корисно :)