Мені вже довший час не давало спокою клацання в вилці при відскоку, от я і вирішив вчора глянути, в чому там біда.
Pозкручується вилка досить легко, але були кілька моментів, і я їх, звичайно, робив не в тій послідовності, що треба було.
Отже: в вилки є два гвинти зверху, над ногами, і два знизу, під "штанами". Спочатку треба відкручувати правий верхній гвинт(так як масляна камера в Дарта відкрита, це потрібно для того, щоб зменшити тиск всередині камери, і злити масло).
Я, звичайно, відкрутив нижній правий болт, і після першого удару пластиковим молотком по неповністю відкрученому болті (щоб зрушити з місця шток, що з"єднує ноги зі штанами), по кімнаті гарно бризнуло масло з вилки. Добре, що була підстелена клейонка, а то мав би роботи по відмиванню масла з ковра . Отже, коли вже злите масло, відкручуємо лівий верхній болт, щоб зняти робочу пружину. Зняли пружину - перевертаємо її(вилку) догори цапки - кілька раз зжимаємо ї розжимаємо над баночкою, щоб злити залишки масла.
Відкручуємо лівий нижній болт (не до кінця), стукаємо по ньому пластиковим молотком (ака "Киянка"), знімаємо "штани".
І споглядаємо чудасію: між "ногами" і "штанами" вилки, внизу є "демпфер" (така ґумова велика шайба), що не дає ногам наближатись до "штанів". Цей демпфер закріплений на штоку, що входить в "ногу", а всередині ноги, шток має ще одну пружинку-обмежувач, щоб при відскоку шток не гаратав по "ногах". От цей обмежувач, якраз і калатає, так як між пружинкою і внутрішньою частиною ніг, нема ніякої прокладочки. І при відскоку, пружинка-обмежувач впирається в ногу, і каже "клац".
Тепер збираємо вилку: чіпаємо штани, закручуємо знизу гвинтики, вставляємо пружину, закручуємо болт зверху. Заливаємо в праву ногу масло, попередньо перевіривши, чи добре затягнутий гвинтик внизу штанів. Закручуємо болт зверху, кілька разів прокачуємо вилку - і вуаля - якщо все рухається, то ми нічого не поламали
Так як в мене розлилось десь 3-5 мл масла, то це ше не дуже страшно (але і нічого доброго), так як в мене масла аж 150 мл. Але виробники радять лити не більше і не менше, а іменно стільки, скільки написано в тех документації.