shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Andy від 18.02.2009, 10:23:20
-
Мені вже довший час не давало спокою клацання в вилці при відскоку, от я і вирішив вчора глянути, в чому там біда.
Pозкручується вилка досить легко, але були кілька моментів, і я їх, звичайно, робив не в тій послідовності, що треба було.
Отже: в вилки є два гвинти зверху, над ногами, і два знизу, під "штанами". Спочатку треба відкручувати правий верхній гвинт(так як масляна камера в Дарта відкрита, це потрібно для того, щоб зменшити тиск всередині камери, і злити масло).
Я, звичайно, відкрутив нижній правий болт, і після першого удару пластиковим молотком по неповністю відкрученому болті (щоб зрушити з місця шток, що з"єднує ноги зі штанами), по кімнаті гарно бризнуло масло з вилки. Добре, що була підстелена клейонка, а то мав би роботи по відмиванню масла з ковра . Отже, коли вже злите масло, відкручуємо лівий верхній болт, щоб зняти робочу пружину. Зняли пружину - перевертаємо її(вилку) догори цапки - кілька раз зжимаємо ї розжимаємо над баночкою, щоб злити залишки масла.
Відкручуємо лівий нижній болт (не до кінця), стукаємо по ньому пластиковим молотком (ака "Киянка"), знімаємо "штани".
І споглядаємо чудасію: між "ногами" і "штанами" вилки, внизу є "демпфер" (така ґумова велика шайба), що не дає ногам наближатись до "штанів". Цей демпфер закріплений на штоку, що входить в "ногу", а всередині ноги, шток має ще одну пружинку-обмежувач, щоб при відскоку шток не гаратав по "ногах". От цей обмежувач, якраз і калатає, так як між пружинкою і внутрішньою частиною ніг, нема ніякої прокладочки. І при відскоку, пружинка-обмежувач впирається в ногу, і каже "клац".
Тепер збираємо вилку: чіпаємо штани, закручуємо знизу гвинтики, вставляємо пружину, закручуємо болт зверху. Заливаємо в праву ногу масло, попередньо перевіривши, чи добре затягнутий гвинтик внизу штанів. Закручуємо болт зверху, кілька разів прокачуємо вилку - і вуаля - якщо все рухається, то ми нічого не поламали
Так як в мене розлилось десь 3-5 мл масла, то це ше не дуже страшно (але і нічого доброго), так як в мене масла аж 150 мл. Але виробники радять лити не більше і не менше, а іменно стільки, скільки написано в тех документації.
-
Сорі, сильно страшно лоханувся, замість "Цитувати" натиснув "Редагувати" і покоцав чуже повідомлення...
-
Та не переживай, Славку, зміст залишився той самий :)
-
хто криво складе дарт - то до Слаффка :D ;D
-
а фотки де? Хотів би то на фото побачити
-
Я кнэшно жютко извеняюсь але Енді у тебе вилка протікає :D. Я акщо серйозно і по суті то я дивився тех. мануал до Дартів і там невказано що там відкрита ванна. Ситема як і в Тори, тіко демпфер трохи інший. Або ж то у тебе було ЗМАЗУВАЛЬНЕ МАСЛО(воно більш густе) що ДУЖЕ ЙМОВІРНО бо у всіх РШ воно є. Або ж у тебе сальніки течуть, що малоймовірно бо це б відбилося на роботі вилки(нестача масла).
-
Гм... Я тепер теж задумався, а що ж то бризнуло.... Бо коли до кінця відкрутив нижній гвинтик, то масло ж не полилось..... Тільки через верхній гвинтик виливалось.....
Фотки не робив, бо руки були брудні.....
-
(http://lh4.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/SZwnSLtHX-I/AAAAAAAADuU/PucxyYcCZrY/%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D1%80_3.jpg)
Отаке можна побачити, якщо зняти "штани". Але на штоку, що справа на фото - ще ґумовий демпфер, а на лівому штоку, внизу - просвердлені дзюрочки, а сам шток - пустотілий :roverbike:
-
Короче, якщо якась фігня з вилкою, то валіть просто всьо на Славка. :)
-
А чим відрізняється Dart 1 від Dart 2 і від Дарт 3? В конструкції цих вилок є відмінності?
-
Звичайно. Дарт 1 просто пружинна, Дарт 2 і дарт 3 мають різні варіанти - зайди на sram.com
-
Ну а э ідеї що з тим клацом робтити ? бо теж кумарить.
-
Та мене теж на початках діставало, але коли пересвідчився, що так має бути, то просто не звертаю уваги :)
-
Та мене теж на початках діставало, але коли пересвідчився, що так має бути, то просто не звертаю уваги :)
про який клац мова йде?
-
Про клац при відскоку, коли маленька пружина дотикається до ноги вилки. :)
-
в мене таке саме... :( при стисканні
але тільки тоді коли ю-турн виставлений на 130мм
-
Перебрав сьогодні знову свою виделку, тепер із фото :)
(http://lh6.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovw21onBI/AAAAAAAAJkI/73feZTt-GOk/s576/DSC_2469.jpg)
(http://lh6.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovxLY7dnI/AAAAAAAAJkM/uu8b2SBBpns/s576/DSC_2470.jpg)
Відкручуємо верхній правий гвинтик, щоб спустити тиск, що міг утворитись в камері
(http://lh6.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovxUHmZ1I/AAAAAAAAJkQ/FosA0RNpvRA/s912/DSC_2471.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovxhdwwHI/AAAAAAAAJkU/73dVD7uvU1g/s576/DSC_2472.jpg)
Зливаємо масло, що знаходиться у верхній частині ноги
(http://lh5.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovx39jY-I/AAAAAAAAJkY/3sHhTEQNGzE/s640/DSC_2474.jpg)
Легко закручуємо верхній гвинт. Трішки викручуємо нижній, і вдаряємо через дощинку по ньому, щоб повискакували кріплення з нижньої частини штанів.
(http://lh3.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovyPZArkI/AAAAAAAAJkc/9drw5kyu4II/s576/DSC_2482.jpg)
Викрутивши два нижні гвинти, виймаємо ноги з штанів
(http://lh5.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCovynYci1I/AAAAAAAAJkg/9BQCKDJu1mY/s912/DSC_2485.jpg)
Пружина обмеження відскоку
Мені вже треба масло міняти, але при відсутності оного, мусів залити назад старе...
-
слух, а демпфер ти не фоткав? Ну там де масло.
-
Ото що торчить з правої ноги - і є демпфер :)
Воно ще якось розбирається, але не ризикую :)
-
Даремно не спитав за масло на Шприсі, в мене того масла майже 2 л і 5в, і 15в.
-
Даремно не спитав за масло на Шприсі, в мене того масла майже 2 л і 5в, і 15в.
Та масло там досить легко міняти, вилку не треба повністю розбирати.
О, то я би 150 грам взяв 5-ки :) Спишемось в приваті :)
-
Ото що торчить з правої ноги - і є демпфер :)
Воно ще якось розбирається, але не ризикую :)
Я мав наувазі верхній клапан(ну там само де й пружина відскоку на лівій нозі)
-
(http://lh4.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/TCpIB3tKvyI/AAAAAAAAJk8/c1RMY6_zFVI/s576/DSC_2484_2.jpg)
От така історія
Дописано : 29.06.2010, 22:23:56
Я мав наувазі верхній клапан(ну там само де й пружина відскоку на лівій нозі)
Ги.. Не виймав :) Наступного разу, як куплю в Корака трохи масла, то сфотографую і демпфер...
-
вона так і проситься перевести її на повітря...