ТехМайданчик > Допомога у виборі велосипеда

Купівля нового, б/у, (поради, пропозиції)

<< < (14/16) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: switch від 08.05.2014, 14:14:45 ---обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:

- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.

суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.

--- End quote ---
мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
1% - це не пізнак *опи, а знак того шо якшо більше, то касету тра міняти тоже.

Ссуть: розбита цепка на нову касету не ляже на зуб рівно, а спробує вілізти на наступний. При удачі цепка буде проскакувати, при невдачі - просто весь упор буде на пару зубів, а не площу зірки. Ітого хана касеті.

Нова цепка на розбитій касеті - навпаки  цепка вільно бовтається і висить на одному зубі. Пнятно шо її скоро розтєгне.

більше тут: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2505.0.html

Про покупку б/к ровера: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2481.0.html

Шо варто знати перел покупкою: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2466.0.html

YxTu:
Всім дуже дякую за поради !

Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)

 :)

Стечкин:

--- Цитата: YxTu від 14.05.2014, 21:32:53 ---Всім дуже дякую за поради !

Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)

 :)

--- End quote ---

та не треба хвалитися в темі - ти краще в реалі простався

Andrizzio:
О, Теодор детектед  :D .
Натяг цепки то індивідуально. хтось їде на низькому каденсі і тисне сильніше, тут і зношення + розтяг, а хтось васокооборотний )) , то там розтягнення менше залежить від кілометражу. хоча збільшується пробіг ланцюга. так шо тут неясно для кожої окремої людини.

YxTu:
Покатався я на хардтейлі близько 800 км. тай подумав про двохпідвісний ровер.


Поки що приглянувся ось до цього варіанту:

http://mukachevo.zak.olx.ua/obyavlenie/cannondale-rz-one-twenty-ID9ULK1.html#6bfbcdf169

Чекаю порад, пропозицій, консультацій про двопідвіс і зокрема про велик який є по ссилці, цікавить якомога детальніша інфа про властивості амортизатора заднього....  ::)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version