Тема: Заміна дискового гальма  (Прочитано 10298 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« : 15.06.2013, 23:38:50 »
Порадьте, як вчинити.
Їздив трохи з гори роверком і гальма починали грітись і відмовлялись працювати.
Кажуть, тре поставити диски більшого діаметру.
Зараз стоїть Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160

Порадьте гарний ротор і певне потрібно якийсь кронштейник для більшого ротора.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 16.06.2013, 01:16:24 »
Порадьте, як вчинити.
Їздив трохи з гори роверком і гальма починали грітись і відмовлялись працювати.
Кажуть, тре поставити диски більшого діаметру.
Зараз стоїть Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160

Порадьте гарний ротор і певне потрібно якийсь кронштейник для більшого ротора.

які гальма?? ротор ні до чого тут, хто таке нарадив  :D, прокачати свіжою рідиною, стара закипає. або колодки якісь ультра неякісні.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 16.06.2013, 07:08:32 »
які гальма?? ротор ні до чого тут, хто таке нарадив  :D, прокачати свіжою рідиною, стара закипає. або колодки якісь ультра неякісні.
Що ще потрібно вказати про гальма, крім того, що вже написав ?

Рідина свіжа, бо вел новий.
Але не розумію, до чого тут рідина, якщо гріється ротор.
Ротор остигає, і знову все стає ОК.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 16.06.2013, 09:50:11 »
Але не розумію, до чого тут рідина, якщо гріється ротор.
Ротор остигає, і знову все стає ОК.
Ротор гріється і гріються колодки(як два учасники тертя), колодки віддають температуру в рідину, вона нагрівається і закипає, від того міняється її характеристика на стиснення і відповідно колодки "провалюються".
 Більший ротор дасть більший ричаг при гальмуванні - різкіше буде тормозити, а нагріватися він будет ПРИБЛИЗНО так само. для охолодження то вже вигадують всякі специфічні профілі ротора, але сам розмір там ні до чого.
 Хороші колодки та поршні спроектовані так щоб мінімально віддавати температуру в масло. Зазвичай в дешевших моделях з таким не заморочуються, бо нема потреби, і там велика площа контакту поршня та колодки.
 ІМХО вся проблема від того що тормоза ти взяв дешеві, а даєш їм просратися по повній всякими горами  :), як на мене краще взяти щось рівнем повище - Avid elixir(але вони дорогуваті), або avid jucy (правда не знаю чи їх ще в магазинах найдеш), але джусі хороші робочі відносно недорогі тормоза.
« Останнє редагування: 16.06.2013, 09:56:31 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 16.06.2013, 10:09:44 »
думав що Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160 то тільки ротор )). З якої гори таке стається? ручка при цьому провалюється до гріпси чи все як звичайно? при високій температурі можуть фігово працювати рідина, колодки, матеріал ротора. розмір звичайно відіграє, але не так сильно. попробуй на іншому роторі в тому самому місці, або той самий ротор і інші гальма. якщо таки кипить то з тепловідіеденням там проблеми, бо дешеві гальма розроблені для паркового катання. або там цілий букет дешевих гальм, ротор + колодки + перегріття. Для чого тоді робити дуже дорогі і якісні якшо дешеві добрі  :)
« Останнє редагування: 16.06.2013, 10:23:41 від Andrizzio »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 16.06.2013, 14:10:31 »
Блін, їздив з вібрейками горя не знав :).

Не думаю, що щось там кіпить. Гальма не провалюються, а просто не гальмують і створюється враження, що ротор намастили маслом. Якщо на ротор плюнути, то шкварчить. Ну і просто якийсь сторонній запах зявляється.

Було то в Карпатах, коли спускався з рюкзачком більше години крутосхилом.
Також думаю колеса 29 додають ричага.

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 16.06.2013, 15:04:53 »
Було то в Карпатах, коли спускався з рюкзачком більше години крутосхилом.

ти ротор спалив, він більше тормозити не буде

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 16.06.2013, 15:59:00 »
ти ротор спалив, він більше тормозити не буде

цікаво, як залізяку можна спалити ? :)

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 16.06.2013, 18:01:08 »
не сприймай все буквально. перекалив залізо, воно поміняло кристалічну решітку і стало слизьке

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 16.06.2013, 18:12:57 »
хм, може наждачкою потерти :)
Зараз коли холодне - то добре гальмує.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 16.06.2013, 22:00:52 »
 То є природне явище, боротися з яким, як вже писав Еразел, покликані дорогі тормоза.
 Трохи краще справляються з цим грамотно/гарно перфоровані ротори.
Беріть той ротор шо ви хочете, можете ще взяти отово - http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76043 хто зна шо в вас там стоїть.
 Вибирайте адаптер - http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=563&BrandID=130. Будьте уважні з типом кріплення адаптера до вилки - IS/PM.
 І ставте то всьо на перед. Будете бачити який тормоз краще справляється.

 Ваші ротора потемніли?
 
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 16.06.2013, 22:06:52 »
краще взяти перевірений ротор авід, шімано, хоуп. і не експерементувати на собі. При довгих затяжних спусках гальмувати 2ма гальмами і з перервами, давати охолонути їм.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 16.06.2013, 22:37:45 »
Ротор ніби не потемнів. Трошки синюшність зявилась, але тільки місцями.

Чекати поки вистигне - якось не дуже хочеться. Стигне довго, поливати певне погано. І взагалі....

Але що поробиш...

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 16.06.2013, 22:41:27 »
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 16.06.2013, 23:03:20 »
Я думав, що краще в цьому випадку органічні колодки...

А той неперевірений ротор має, на мій погляд, кращу перспективу відводити тепло, оскільки більше металу іде від місця нагрівання до втулки, де воно охолоджується.