Але не розумію, до чого тут рідина, якщо гріється ротор.
Ротор остигає, і знову все стає ОК.
Ротор гріється і гріються колодки(як два учасники тертя), колодки віддають температуру в рідину, вона нагрівається і закипає, від того міняється її характеристика на стиснення і відповідно колодки "провалюються".
Більший ротор дасть більший ричаг при гальмуванні - різкіше буде тормозити, а нагріватися він будет ПРИБЛИЗНО так само. для охолодження то вже вигадують всякі специфічні профілі ротора, але сам розмір там ні до чого.
Хороші колодки та поршні спроектовані так щоб мінімально віддавати температуру в масло. Зазвичай в дешевших моделях з таким не заморочуються, бо нема потреби, і там велика площа контакту поршня та колодки.
ІМХО вся проблема від того що тормоза ти взяв дешеві, а даєш їм просратися по повній всякими горами
, як на мене краще взяти щось рівнем повище - Avid elixir(але вони дорогуваті), або avid jucy (правда не знаю чи їх ще в магазинах найдеш), але джусі хороші робочі відносно недорогі тормоза.