Колесо дотикаєтсяь з грунтом по плямі (овал чи еліпс якийсь). Чим м'якше колесо - тим складніші деформації будуть проходити в цій зоні контакту. Довжина колеса тут ні дочого - будуть пружні деформації і як наслідок - якесь проковзування. При розрахунку наприклад пасових передач це завжди береться в рахунок - поправочним коефіцієнтом на 3-5%...
тому та мізерна геометрія, яку намагається еразел, ніколи так не вплине на результати, по закону малих чисел
можу навести у приклад гусничний хід трактора чи танка - незалежно від висоти підвіски - гусениця пройде той самий шлях, бо мусит кожим своїм сантимеиром торкнутися землі і передати їй рекцію тертя
так само і з покришкою - вона проходить увесь шлях навіть на овальних колесах, де радіус в залежності від кута - різний
Це все ІМХО, бо я вже давно не читав мудрих книжок.