Тема: ARDIS Formula  (Прочитано 13822 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline SerZhanT

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 11
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Downhill rulezzz
    • Перегляд профілю
« : 04.04.2013, 09:02:26 »
Ось на такому я катаю.
Те, що я поставив замість рідного:
-руль AMOEBA SCOD 730мм 31,8
-шифтери на моноблоки шімано (працюють прекрасно)
-винос ZOOM 70мм
-підсиділ Longus
-рульова з noname на Neco
-вилка SR Suntour XCM V3 100мм ( відрізав 20мм еластомера, змастив пружини літолом і залив масла в штани, відпрацьовує прекрасно)
-втулки з х\з яких на Quando (скільки я вже перескакав, навіть люфту немає)
-ротори поставив тектро по 160мм
-тросики і кожухи Jagwire
-аморт з х\з якого на KSpeed (хоча і не дуже круть, але теж все відпрацьовує досить нормально)
-шатуни SR Suntour XCT V2 + зірки SR Suntour PFF
-педалі FPD з шипами
-касета шімано проста за 80грн
-ланцюг KMC Z80
-покришки передня MAXXIS High Roller 26x2.5, задня CST COMP Caballero 26x2.25
-передній обод DT-45 4,5см шириною, 6061 алюміній

Отакий от мій вірний, залізний друг :)
« Останнє редагування: 04.05.2013, 09:55:23 від SerZhanT »
Я не мажор і тисяч не маю, на що назбирав - на тому катаю:)


Offline SerZhanT

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 11
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Downhill rulezzz
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 04.04.2013, 14:00:38 »
фото зроблене до обнови
Я не мажор і тисяч не маю, на що назбирав - на тому катаю:)


Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 05.04.2013, 00:56:20 »
а що оновилося після фотки?

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 05.04.2013, 02:47:13 »
а що оновилося після фотки?

 тово -
Те, що я поставив замість рідного:
...
...
... див. вище.

Але найцікавіше це -
-вилка SR Suntour XCM V3 100мм (...  і залив масла в ноги, відпрацьовує прекрасно)

 Може не в ноги а в штани? Менше з тим, мені реально цікаво, а воно не сочиться з-під нижніх гайок?
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 05.04.2013, 09:52:05 »
просто на фотці вже вилка сантур..
і ще,  мені цікаво з технічної точки зору, на що впливає заливання масла в пружинну вилку.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 05.04.2013, 12:56:00 »
на що впливає заливання масла в пружинну вилку.
:laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 05.04.2013, 22:47:21 »
:laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)
Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 05.04.2013, 23:43:02 »
Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.

в штани тоже часом требе ляти, а то ніяка силіконка не поможе :D

а демпфер то той самий тормоз масляний в нозі, слухайте Еразеля.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 06.04.2013, 00:09:37 »
То получилась відкрита масляна ванна? Шось таке читав в харахтеристиках вилок.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 06.04.2013, 00:31:18 »
Нема там ніякої ванни. Є просто масло в ногах... Скажіть, що я помиляюся.

В мене була xcm вилка, в характеристиках навіть зазначена наявність гідролокаута. Хоча масло в локауті ніяк на роботу вилки не впливало.

демпфер. демпфер занимается тем, что замедляет разжатие пружины. если этого не делать, то вся энергия, полученная от удара и запасенная пружиной, сторицей воздастся в руки или зад, что обычно бывает очень и очень ощутимым. можно вылететь из седла или поиметь проблемы с удержанием руля. демпфер же эту вредную энергию переводит в нагрев масла, делая разжатие плавным и незаметным. технически это реализовано клапаном, через который в одну сторону, при сжатии, масло протекает без препятствий, т.к. клапан открыт, а в обратную сторону, при разжатии, клапан закрывается, оставляя узкую щель или отверстие, через которое масло протекает медленно, тем самым замедляя разжатие.

в пружинно-эластомерных вилках демпфер как таковой отсутствует, отсюда вытекает их малая пригодность для использования в качестве амортизатора.

Offline SerZhanT

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 11
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Downhill rulezzz
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 06.04.2013, 01:23:45 »
про ноги виправив, набрав машинально :)
Я не мажор і тисяч не маю, на що назбирав - на тому катаю:)


Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 06.04.2013, 01:24:31 »
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 06.04.2013, 05:50:55 »
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати

чо вчіпився чоловіка  :D , вилка пряцює краще бо змазана дуже добре. 
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #13 : 06.04.2013, 17:34:39 »
То получилась відкрита масляна ванна? Шось таке читав в харахтеристиках вилок.
Ні, получилась просто змазка сальників і башингів для мягшої роботи вилки. Всі вилки мають одинакову конструкці в плані пружин, башингів, сальників. Просто різна якісь виконання і матеріалів, але це не відміняє того що змазка ніколи не зашкодить. Часто в початкових РСТ дубовата робота через погано підібрану пружину , а якщо підібрати підходящу пружину то по мягкості роботи вони не сильно будуть відставати від якихось Дартів. В початкових вилках нема масляного тормоза(він же демпфер), тому приходиться ставити жорсткішу пружину, бо мягка буде легко пробиватися(демпеф бере на себе частину навантаження і сторможення ривків).
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #14 : 06.04.2013, 17:35:50 »
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати
Відбойник хороший поставити. Відскок буде дещо різковатий, але удара різкого не буде.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.