shpryha

ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: SerZhanT від 04.04.2013, 09:02:26

Назва: ARDIS Formula
Відправлено: SerZhanT від 04.04.2013, 09:02:26
Ось на такому я катаю.
Те, що я поставив замість рідного:
-руль AMOEBA SCOD 730мм 31,8
-шифтери на моноблоки шімано (працюють прекрасно)
-винос ZOOM 70мм
-підсиділ Longus
-рульова з noname на Neco
-вилка SR Suntour XCM V3 100мм ( відрізав 20мм еластомера, змастив пружини літолом і залив масла в штани, відпрацьовує прекрасно)
-втулки з х\з яких на Quando (скільки я вже перескакав, навіть люфту немає)
-ротори поставив тектро по 160мм
-тросики і кожухи Jagwire
-аморт з х\з якого на KSpeed (хоча і не дуже круть, але теж все відпрацьовує досить нормально)
-шатуни SR Suntour XCT V2 + зірки SR Suntour PFF
-педалі FPD з шипами
-касета шімано проста за 80грн
-ланцюг KMC Z80
-покришки передня MAXXIS High Roller 26x2.5, задня CST COMP Caballero 26x2.25
-передній обод DT-45 4,5см шириною, 6061 алюміній

Отакий от мій вірний, залізний друг :)
Назва: Re: ARDIS Formula допрацьований
Відправлено: SerZhanT від 04.04.2013, 14:00:38
фото зроблене до обнови
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Frenky від 05.04.2013, 00:56:20
а що оновилося після фотки?
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: vit від 05.04.2013, 02:47:13
а що оновилося після фотки?

 тово -
Те, що я поставив замість рідного:
...
...
... див. вище.

Але найцікавіше це -
-вилка SR Suntour XCM V3 100мм (...  і залив масла в ноги, відпрацьовує прекрасно)

 Може не в ноги а в штани? Менше з тим, мені реально цікаво, а воно не сочиться з-під нижніх гайок?
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Frenky від 05.04.2013, 09:52:05
просто на фотці вже вилка сантур..
і ще,  мені цікаво з технічної точки зору, на що впливає заливання масла в пружинну вилку.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Erazel I-st від 05.04.2013, 12:56:00
на що впливає заливання масла в пружинну вилку.
:laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Frenky від 05.04.2013, 22:47:21
:laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)
Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Andrizzio від 05.04.2013, 23:43:02
Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.

в штани тоже часом требе ляти, а то ніяка силіконка не поможе :D

а демпфер то той самий тормоз масляний в нозі, слухайте Еразеля.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: vit від 06.04.2013, 00:09:37
То получилась відкрита масляна ванна? Шось таке читав в харахтеристиках вилок.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Frenky від 06.04.2013, 00:31:18
Нема там ніякої ванни. Є просто масло в ногах... Скажіть, що я помиляюся.

В мене була xcm вилка, в характеристиках навіть зазначена наявність гідролокаута. Хоча масло в локауті ніяк на роботу вилки не впливало.

демпфер. демпфер занимается тем, что замедляет разжатие пружины. если этого не делать, то вся энергия, полученная от удара и запасенная пружиной, сторицей воздастся в руки или зад, что обычно бывает очень и очень ощутимым. можно вылететь из седла или поиметь проблемы с удержанием руля. демпфер же эту вредную энергию переводит в нагрев масла, делая разжатие плавным и незаметным. технически это реализовано клапаном, через который в одну сторону, при сжатии, масло протекает без препятствий, т.к. клапан открыт, а в обратную сторону, при разжатии, клапан закрывается, оставляя узкую щель или отверстие, через которое масло протекает медленно, тем самым замедляя разжатие.

в пружинно-эластомерных вилках демпфер как таковой отсутствует, отсюда вытекает их малая пригодность для использования в качестве амортизатора.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: SerZhanT від 06.04.2013, 01:23:45
про ноги виправив, набрав машинально :)
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Frenky від 06.04.2013, 01:24:31
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Andrizzio від 06.04.2013, 05:50:55
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати

чо вчіпився чоловіка  :D , вилка пряцює краще бо змазана дуже добре. 
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Erazel I-st від 06.04.2013, 17:34:39
То получилась відкрита масляна ванна? Шось таке читав в харахтеристиках вилок.
Ні, получилась просто змазка сальників і башингів для мягшої роботи вилки. Всі вилки мають одинакову конструкці в плані пружин, башингів, сальників. Просто різна якісь виконання і матеріалів, але це не відміняє того що змазка ніколи не зашкодить. Часто в початкових РСТ дубовата робота через погано підібрану пружину , а якщо підібрати підходящу пружину то по мягкості роботи вони не сильно будуть відставати від якихось Дартів. В початкових вилках нема масляного тормоза(він же демпфер), тому приходиться ставити жорсткішу пружину, бо мягка буде легко пробиватися(демпеф бере на себе частину навантаження і сторможення ривків).
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Erazel I-st від 06.04.2013, 17:35:50
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати
Відбойник хороший поставити. Відскок буде дещо різковатий, але удара різкого не буде.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: spirit від 06.04.2013, 18:54:44
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати
лікується покупкою нормальної вилки, ті хто пишуть шо від танців з бубном еластомерка починає працювати просто не знають як працює нормальна вилка
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: Erazel I-st від 06.04.2013, 23:23:18
лікується покупкою нормальної вилки, ті хто пишуть шо від танців з бубном еластомерка починає працювати просто не знають як працює нормальна вилка
Spirt, як на мене то , правді бути, основна проблема еластомерок не в тому що вони еластомерки, а в тому що якісь матеріалів фігова. Тобто покриття ніг неахті, башинги там явно без тефлонового покриття, сальніки з гуми фігової. Все це призводить до того що робота дьоргана, бо нема плавного мягкого ковзання ніг в штанах.  Та й зауважив що в більшості вилок компресії зазвичай попущені майже повністю(ну в тих які можна регулювати), тобто можна сказати що на зжимання демпфера нема, а лише на відскок народ собі підлаштовує під себе. Тому В ТЕОРІЇ дай еластомерці нормальну якісь виконання ніг і башингів та хорошу негативну пружину(щоб при відскоці удару не було) то робота буде досить прийнятною. Інше діло що ціна такого вдосконалення буде кілька сотень гривень, вже простіше б.у. початкову масляну вилку взяти  :)
 Обернене теж вірне - маю Тотема(вилка далеко не з найгірших у своєму класі), у якого покриття ніг погадилось, так на початку він має досить доргану, не плавну роботу. Все через те що присутнє більше тертя ніг в сальніках/башингах.
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: z350 від 11.04.2013, 17:06:07
Ого!Ти вже тут є).По темі-велосипед робочий,але для екстріму сам знаєш...А так всі починали з хз чого,переважно ашани,а зараз фокси)-рок-шокси)....Так що удачі в подальшому,хай служить! :)
Назва: Re: ARDIS Formula
Відправлено: z350 від 11.04.2013, 17:11:31
Мені дійсно цікаво, яким чином проводиться модерназація еластомерної вилки, щоб вона починала працювати
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=73482 (http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=73482)