Тема: Електровелосипед (Тернопіль)  (Прочитано 85585 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline GreGoRIO

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 191
  • Карма: +2/-0
  • Стать: Чоловіча
  • 068-624-27-29
    • Перегляд профілю
« Reply #75 : 16.09.2013, 00:43:11 »
може  хто підкаже де можна купити комплект 250-350 ватний подешевше; і чи э смисл брати бу-шне мотор колесо.
Акуми планую упсовскі запхати, а решту підкажіть...
CUBE ANALOG & ХВЗ Старт Шосе

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #76 : 20.09.2013, 00:13:51 »
Тут можна в міжсезоння знайти по смачних цінах ( нові і б\к комплектуючі )

http://www.electra.com.ua/forumelectra/28.html

мотори по потужності нижче 500 Вт тільки для естетів ( імхо ), як дорогий ( і важкий ) прибамбас, щоб допоміг в гору ....

зараз в мене знову 500 Вт, в міру педалюю   і похалявити на розслабоні без проблем.

Мотор б\к - прямий привид  ( дірект-драйв ) майже як новий - ламатись там немає чому, поміняти підшипники після 10-15 тис км, в гіршому випадку перепаяти датчик хола за 2$. Редукторні б\к мотори з обгоною муфтою не раджу для початківців - там пластикові шестерні в планетарці і знайти підходящі для заміни страшний гімор ( можуть вийти з ладу на першій тис. км ). Вже є нові мотори з "вічними" композитними шестернями - але дорогі і не скоро стануть б\к .

http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=44&product_id=109

Свинцеві акумулятори ( свинаки ) АGM мабуть як крайній випадок - дуже мало прихильників.

Основна перевага - відносно дешево і то тільки в короткотерміновій перспективі.

Яскраві недоліки поясню на прикладі:
   - y вас допустимо поширені 9 А\год акумулятори для упсів ( 3 послідовно з"єднані дають 36В для батареї, яка живить контролер вашого мотора.

    При розході 1 А\год на 3-3.5 км ( без педалювання ) по місту реальний пробіг буде 3-3.5км х 4.5 А\год =13.5 - 15.75км - індикатор розряду покаже червоний сектор розряду батареї ( Свинцево- кислотна батарея при безперервному розряді віддає тільки 50% ємності в силу особливості протікання хім. реакцій  - після відстою кілька годин густина електроліту піднімається і знову можна розряджати батарею.

Струм заряду батареї не може бути більшим ніж 0.1 х ємність батареї ( 0.1С ) і відповідно час заряду розтягується на 8-9 год.

При послідовному з"єднанні акумуляторів діє правило " сильніший пригнічує слабшого" і для здоровя батареї за десяток циклів заряду\розряду потрібно вирівнювати ємність окремих акумуляторів. При простої батареї в зимовий час потрібно робити контрольні цикли заряду\розряду

Свинцеві акумулятори деградують по ємності в часі і в якості тягових довше 2-3 років як правило не служать.

Масо-габаритні дані також не на користь свинця ( 9 А\год акумулятор важить 2.5 кг - відповідно батарея 36в 9 А\год важить 7.5 кг.

 Для прикладу при такій вазі є 12-15 А\год 48В залізофосфатні літієві LiFePO4 акумулятори. Літій-полімерні LiPo акумулятори мають ще кращі параметри по питомій енергоємності.

....але це інше питання і другі ціни

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #77 : 20.09.2013, 11:56:30 »
Гарно розписав. Інакше кажучи - з дешевою електрикою тільки гемор. Але з іншого боку, якщо сильно хочеться то для початку можна на такому попрактикуватитсь.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline шафа

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #78 : 22.09.2013, 17:31:41 »
надто важкий велосипед. Ціково з якою швидкістю він рухатиметься.

Offline vovchik_domy

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #79 : 06.10.2014, 22:05:44 »
 Pozitiff дай телефон свій або дайте хтось якісь контакти хочу скласти електровелік  де замовляти...

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #80 : 07.10.2014, 09:32:30 »
А що як альтернатива комплект мотору для велосипеда. Залив бензини з маслом і погнав. Мотор повністю призначений  для  встановлення на велосипед. Комплект вартує зі всіма приналежностями 2 200  знецінених в 2 рази  грн . Вкомплекті інструкція по встановлення.

Ось такий  движок  F-50

Долив бензини завів і " дир -дир-дир  через поле  їде бригадир"   :laugh: :laugh: :laugh:



Девушка на велосипеде с мотором F50




« Останнє редагування: 07.10.2014, 09:44:43 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #81 : 02.11.2014, 09:39:35 »
Теж пробивав ціни з доставкою з китаю комплектів але в кінці взяв тут - доставка переважно від 300 уо . від них

Offline xlibes

  • Качка - то мій тотем
  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 100629
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Качка - то є бажане перевтілення у сансарі
    • Перегляд профілю
    • http://picasaweb.google.com/xlibes/
« Reply #82 : 02.11.2014, 10:47:02 »
Велосипед із мотором - це вже навряд чи велосипед. Для такого транспорту мала би бути своя окрема назва.
Плюс це не велоканонічно :).
В наступному житті певно буду качкою...

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #83 : 02.11.2014, 11:05:33 »
Своя назва в них є , в європі його називають - * Педеллек * все що понад 250 ват треба реєструвати - видають номерки .

Offline Amlore

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • S7
    • Перегляд профілю
« Reply #84 : 31.01.2015, 11:49:42 »
Доброго дня, панове!
Зібрався я "електрифікуватися".  Вивчаючи пропозицію, знайшов наступні магазини:
electra.com.ua (рекомендована тут);
veola.com.ua (electro-bike.com.ua);
evel.ua;
electrovelik.com;
green-bike.com.ua;
volta (e-bike.com.ua);
Найкраща ціна у Волті: набір 350W (мотор, контролер, газ, гальмручки) - 158$
Скажіть, будь ласка, чи хто мав з ними справу?

P.S.: був ще хороший варіант на форумі Електри - замовити з Китаю (ELifeBike.com) в складщину, набір виходив - 130$...

Offline kvas8

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 140
  • Карма: +12/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #85 : 31.01.2015, 12:29:53 »
купляв на ELifeBike.com 2роки тому - проблем не було. Тоді ціни в Україні були більшими
Але при такій невеликій різниці із магазином в Україні, чи варто ризикувати?

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #86 : 31.01.2015, 22:18:43 »
Також думаю  переробити складний велосипед з 20 колесом  на електромотор. Думаю що починати потрібно із 500 Ват 



Думаю цей варіант.  http://www.e-bike.com.ua/viewproduct/sku/MAI-006165/

 Можливо задній привід буде кращим але там планетарка . Тому Вирішив кріпити на переднє kолесо

Потрібно вирішити з потужністю мотора  350W vs 500W   ????



Мало б вийти таке 



У Львові ці велосипеди з мотором продають по 815 дол США
Там встановлено мотор потужністью 36 вольт 350W


Основне запитання для знатоків. 

Мені вистачить комплекту на 36 вольт 350 Ват ?  Чи кращим варіантом буде  мотор 48 Вольт 500 Ват ??

На варіант 2 як я розумію треба більші акамулятори
« Останнє редагування: 31.01.2015, 22:32:53 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Amlore

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • S7
    • Перегляд профілю
« Reply #87 : 01.02.2015, 17:27:40 »
Мені вистачить комплекту на 36 вольт 350 Ват ?  Чи кращим варіантом буде  мотор 48 Вольт 500 Ват ??
Я ще не маю власного досвіду, але думаю для вашого велосипеда 350W буде цілком достатньо.

Звичайно, запас це завжди добре (в даному випадку потужності).
Крім того, 500-ку можна взяти прямопривідну - вона надійніша і має рекуперацію.
Але це ще плюс одна батарея - лишня вартість, вага і місце...

В мене велосипед великий (доречі, також з планетаркою), але я вирішив брати 350W.
Мені непотрібно великих швидкостей, та й Тернопіль в нас невеликий :) ...

Offline Romchyk

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 12
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #88 : 07.03.2015, 09:53:18 »

Потрібно вирішити з потужністю мотора  350W vs 500W   ????

Я теж собі думав скласти електровелик, читав багато форумів і передивився напевно всі відео які були на youtube на рахунок цього.
То можу сказати, що двигун потужністю менше 500 W це лайно чим більше тим краще. 1000 W для 26" найкраще. Я собі хотів купити, але долар зріс і забив, колись собі куплю всі деталі і складу, щось на подобі цього: https://www.youtube.com/watch?v=38bwCzyNht4
Ardis Atlantic

Offline ancikv

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 171
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #89 : 02.05.2015, 23:28:08 »