маю досвід фарбування стальних рам. зробив деякі висновки:
1 якщо конче пече перефарбувати то фарбуйте але подумайте чи Вам потрібен старий мальований ровер чи краще щось нове придбати (а стальний обдертий можна продати)
2 якщо є сухе місце для зберігання -- один з основних факторів збережності обдертої сталі --фарбуйте
3 балончикова фарба (стосується і грунту і лаку) не підходить, бо:
а) вона занадто рідка - високий розхід, велика імовірність утворення потьоків, потреба в багатошаровому нанесенні (>5шарів якщо менше то виглядатиме наче не фарба а кольорова кіптява)
б) фарба не має механічной стійкості, будь-який контакт рама-черевик, рама-асфальт, рама-рама тощо, призведе до втрати фарбового покриття
в) при покупці якісної балончикової фарби із високими показниками стійкості до пошкоджень і до вигорання витрати коштів більші, ніж на якісну автоемаль (автогрунт, автолак)
4 останній раз фарбував на автосервісі мав автоемаль і автогрунт (старі запаси)
за хороший могорич мав пофарбовані і залаковані 2 рами, 2 вилки, кермо, підсиділ часу потратив 2 місяці (бо чуваки то робили у вільний від роботи час)
5 стару фарбу потрібно заматувати і в місцях, де є оголена сталь зробити навколо плавний перехід на стару фарбу, всі потертості, підфарбову іржу, бруд, подряпини --усунути
6 при фарбуванні обов'язково грунтувати (навіть по старій фарбі), фарбувати і ЛАКУВАТИ (лак, то основне покриття інкше фарбі *опа)
7 наперед купити необхідні нові деталі і підігнати на непофарбовану раму
8 приварити додаткові елементи (бонки, кріплення В-брейків, гачки, направляючі, захисти)
мети своєї досягнув і ровер буде їздити ше довгі роки, але ще раз фарбувати стальну раму НЕ БУДУ - БО загальна витрата часу 3 місяці (очистка рами промфеном 6год, ручне зашкурювання 5год, очікування пофарбування 2 місяці, трансорт 6год, закупівля матеріалів 3год), нервів тоже з'їв не мало..
якщо є поважна мотивація, то робити фарбування варто, але краще мотиватора перемотивувати на новий ровер (хоча б раму)