Тема: Регулювання вилки, допоможіть розібратися  (Прочитано 9971 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« : 02.09.2010, 20:20:46 »
Взяв собі недавно металічного друга, все зрозуміло, єдина проблема - не можу розібратися з регулюванням жорсткості вилки, конкретно - SUNTOUR SF XCT V2, хід 100mm,з правої сторони є якись храповичок, посередині жовтий штирь, не хочеться без знання справи лізти куда не треба, прошу підказок хто знає, на перед вдячний.

[вкладення вилучене Адміністратором]

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 02.09.2010, 20:26:22 »
та крути на + не бійся

Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 02.09.2010, 21:08:37 »
та крути на + не бійся
Тобто на + хід збільшується, відповідно зменшується жорсткісь? І навпаки?

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 02.09.2010, 21:28:48 »
так,в мене крутитьсь чуть важко

CoRacK

  • Гість
« Reply #4 : 02.09.2010, 21:36:30 »
На + збільшується попередня реакція вилки на нерівності (попереднє навантаження), можна сказати, що частково і жорсткість в загальному, хід при цьому не міняється, тобто 100 мм залишається. Тобто вилка реагує тільки на більші нерівності, а на малих не працює або дуже слабо працює.

Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 02.09.2010, 21:44:12 »
На + збільшується попередня реакція вилки на нерівності (попереднє навантаження), можна сказати, що частково і жорсткість в загальному, хід при цьому не міняється, тобто 100 мм залишається. Тобто вилка реагує тільки на більші нерівності, а на малих не працює або дуже слабо працює.
Тобто я так розумію, ти маєш на увазі настройку демпфера (rebound (отскок) регулює швидкість ростискання вилки).А як в такому випадку регулювати хід? Якщо в тех. характеристиках чітко сказано - хід 100мм.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 02.09.2010, 21:46:29 »
Тобто я так розумію, ти маєш на увазі настройку демпфера (rebound (отскок) регулює швидкість ростискання вилки).А як в такому випадку регулювати хід? Якщо в тех. характеристиках чітко сказано - хід 100мм.

ти ЗАБАГАТО хочеш від цієї вилки  :) , працює і вже добре.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 02.09.2010, 22:36:23 »
ти ЗАБАГАТО хочеш від цієї вилки  :) , працює і вже добре.
працює - тримає колесо!!! і всьо!

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 02.09.2010, 23:07:57 »
кароч, відскок там не регулюється, хід тим більше, для регулювання ходу тре складну систему ютурн яка коштує як 5 таких вилок.. є регулювання прелоада (попередня нагрузка вилки, стискає пружину, відповідно робить вилку трохи жорстішою) но якшо серйозно то забий, толку від регуліровок в такій вилці майже 0, відкрути повністю прелоад (-) і забудь за нього  :)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #9 : 03.09.2010, 08:56:10 »
Ну про змінний хід Позітіф трішки загнув - він є і на деяких РСТ, але от у всьому іншому правий - на цій вилці в обох ногах стоять стальні пружини. Тобто єдине що доступне це регулювання преднагрузки. Можна робити пружини жорсткішими.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 03.09.2010, 17:46:56 »
Більш-менш зрозуміло, тобто якшо кручу до максимуму на "+" то збільшується жорсткість, а на "-" зменшується, я правильно зрозумів? На перед дякую за підказки.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #11 : 03.09.2010, 18:44:19 »
Ну здається так. Але одне питання. у тебе просто SUNTOUR SF XCT V2, чи SUNTOUR SF XCT V2 MLO. Бо друга з блокуванням ходу, дозволяє уникнути розхитування вилки на рівній дорозі.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 03.09.2010, 23:23:07 »
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 04.09.2010, 02:24:28 »
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?
тре показати якомусь Еразелю і він скаже  :D

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #14 : 04.09.2010, 08:26:04 »
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?
XCT це конкретна модель. А MLO - це маркування моделі яке вказує на наявність механічного блокування(Mechanical LOckout), і може належати будь-якій моделі.
« Останнє редагування: 04.09.2010, 16:21:43 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.