Тема: Електровелосипеди  (Прочитано 56203 раз)

0 Користувачів і 13 Гостей дивляться цю тему.


Offline Cyrax

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 184
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • 1001001
    • Перегляд профілю
« Reply #60 : 11.09.2010, 19:40:26 »
Крім заводських варіатнів можна зробити повністю саморобний електровел. Звичайно, потрібен час, дружба з паяльніком, трохи грошей і щоб руки не зі сраки росли.
Наприклад ось-так:
http://yarst.org/eBike.htm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w[/youtube]

Ги, дешево і брутально. Така собі франкенштейн-машина. Взагалі то тіпок просто мабуть з цікавості виготовив і по бистрячку. Справжній електровелосипед потрібно виготовляти не лише із мотора/контролера/батарей, але й геометрію рами виготовляти відповідну. Тоді буде по-феншую, а то на такому чучелі стидно навіть на люди показатись...
Безневинних не існує, є лише різні ступені провини. (c) Warhammer 40k

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #61 : 12.09.2010, 09:42:10 »
вирішив нас добити  :laugh:

Не цим, а вот таким - точно  :laugh:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xgKjW5eqZiw[/youtube]

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #62 : 12.09.2010, 20:41:50 »
P.S. "А вовка - годують"
Вовка годують ті самі природні ноги, що і зайця рятують, і перший не користується "електро-ногами", але якщо вчені наблизять акумуляторні технології до того рівня що у відео за нижченаведеним посиланням на 1,5-2 хв, то я добряче подумаю!!!
http://www.myvideo.de/watch/6586808/Terminator_3_5_11

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #63 : 12.09.2010, 21:49:49 »
В серійних Хондах вже стоять топливні елементи з 1,5 кВт*год/кг.
А це означає що на велосипеді на такому можна їхати значно більше 100 км, не крутячи педалі, на кілограмі топливного елементу.
Значить на 10 кг топливного елементу можна проїхати за 1000 км.
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #64 : 12.09.2010, 23:18:19 »
Ну, якщо на сьогоднішній день є паливні елементи з енергоємністю 1,5 кВт/год та дослідні зразки з 6-ма кВт/год, то пора назбирувати грошенята, бо таке технологічне приладдя коштуватиме - чимало. Дякую за інфу Steve!

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #65 : 12.09.2010, 23:32:16 »
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.
Тупіковий ход.
А скільки електроенергії треба, щоб добути водень?, а скільки електроенергії треба, щоб закачати водень у балони високого тиску. І врешті що, знову отримуємо електроенергію, але на порядок менше затраченої.
Акумулятори треба доводити до ума, а не тупіковими воднями займатись.
Ну а якщо вже паливні комірки розглядати, то краще на природньому газі чи біогазі, на якому вже їздтить транспорт, тобто заправки вже є, балони вже є, тільки палити його треба не у ДВЗ, а у паливних комірках з набагато більш високим ККД.
http://www.bloomenergy.com/products/solid-oxide-fuel-cell-animation/.
« Останнє редагування: 12.09.2010, 23:36:49 від Etron »

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #66 : 12.09.2010, 23:41:50 »
Ой щось - то Ви мутите панове!!! Так от, допоки вчені-інженери не виготовлять такий елемент живлення який вже заздалегідь, наперед придумала людська-режисерська уява, мій ровер та мотиляння ніжками на ньому мене цілком влаштовує!!!!!!!!!!!!  8)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #67 : 13.09.2010, 10:27:24 »
Ну а якщо вже паливні комірки розглядати, то краще на природньому газі чи біогазі, на якому вже їздтить транспорт, тобто заправки вже є, балони вже є...
і їздити на велобомбі... зато таксісти почнуть боятись велосипедистів... ти його підріжеш, а він взірветьсянах. тоді нас і поважати почнуть...

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #68 : 13.09.2010, 12:38:11 »
Трохи вас зле проінформував. То промислово з води добувається водень, електролізом. Дома водень добувається з природнього газу, ось:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/station/

А ще на сайті хонди є ось така от інфа:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/ultracapacitor/charging/
Наскільки я розумію той графік, ємність елементів дуже залежить від потужності яка з них знімається. Якщо знімати 500 Вт/кг то ємність сучасних елементів у хонди вже 4 кВт/кг.

Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.
« Останнє редагування: 13.09.2010, 13:06:58 від Steve »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #69 : 13.09.2010, 15:54:08 »
А на плутонії ще краще  :laugh:
Хей, теоретики, ми про ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ говоримо чи як?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #70 : 13.09.2010, 15:54:22 »
якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

цікаво звідки виділиться більше води і вуглекислоти - з такого елененту, чи з захекавшогося і зіпрівшого райдера?

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #71 : 13.09.2010, 16:13:07 »
EI> Хей, теоретики, ми про ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ говоримо чи як?
Недавно встановили, що таки про електроровери.

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #72 : 13.09.2010, 20:05:05 »
Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

Яка різниця. Та ж не потрібно на елемент водень подавати, а таки СН4. Заправки природнього газу вже давно є. А які проміжні процеси всередині елемента відбуваються - нас повинно менше цікавити.
Крім того, там є основна формула зверху:
СН4+2O2 = CO2 + 2H2O + e- + тепло.

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #73 : 13.09.2010, 20:18:52 »
етрон, ти трохи неправий, бо

4ОН- =О2 + 2Н2О + 4е-

або

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е,

звідси

2SO42- =S2O82- + 2e-
2Cl- =2Cl + 2e- (φ=1,359 В)

і

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е- (φ =1,228 В)

можна ше й іншим чином, наприклад

Катод ← 4K+          2SO42- → Анод

 4K+           2SO42-

 4Н2О + 4е- =4ОН- + 4Н     2Н2О=4Н+ + 2О + 4e-

 KОН 4Н=2Н2         2О=О2 Н2SO4

ше краще, якщо

Катод ← Ni2+            SO42- → Анод

                     SO42-

Ni2+ + 2e- =Ni            Ni=Ni2+ + 2e-



а от стів має рацію, бо

k=M/(NAz│e│)

│e│= 1,6• 10-19Кл.

∆m1/A1 =∆m2/A2=∆m3/A3=const


все ж таки, я би зробив так

U=ea-ek + ∆ea + ∆ek + eэл.-eдиафр.+ eконт.

ρ/ρ0=1-1.78φ+φ2

I=i1+i2+i3+…+i n

ηэ=Wп/N=ηтока * ηнапр

W=1*106*U/k ηтока *1000

можна ше й по-іншому

2OH- - 2ē→1/2О2+Н2О
2Cl- - 2ē→Cl2

H2O + ē→H + OH-
2Cl- - 2ē→Cl2

Н2О + ē=2Н + ОН-

2H→H2
2Н2О + 2Cl-→ Cl2 + H2 + 2ОН-

2Н2О + 2NaCl→ Cl2 + H2 + 2NaOH

і тоді вийде

Cl2 + Н2О↔НОCl + НCl
НОC + NaOH=NaOC + Н2О

HCl + NaOH=NaCl + Н2О...

а теодор і разель взагалі далекі в хімії
  :D

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #74 : 13.09.2010, 21:35:26 »
Довго думав до чого тут електроліз солянки, калій-сульфату, сульфату нікеля і все таке.
На законах Фарадея я зрозумів всю глибину твоєї думки.
Цитувати
а от стів має рацію
Правильна фраза яка розкриває зміст всього твого повідомлення.
Доречі, при електролізі сульфату калію, повинні ще десь плавати іони [H+ SO42-]-