Тема: Електровелосипеди  (Прочитано 56195 раз)

0 Користувачів і 11 Гостей дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #45 : 08.09.2010, 16:51:20 »
реконтра:
Велосипе́д (из фр. vélocipède, от лат. velox — быстрый и pes — нога, стопа) — транспортное средство, приводимое в движение мускульной силой человека через ножные педали или (редко) через ручные рычаги. Большинство велосипедов имеют два колеса, но бывают и трёх-, и четырёх-, и даже одноколёсные велосипеды.
сам термін електровелосипед родич "ручного футболу"... тобто неправильний по суті...

1. а дальше? а в гори? а в говна? а в поїзд?
2. повір 10 кг, то замітно... ДУЖЕ замітно... візьми в когось з наших екстремалів ДХ ровер і заціни... повір шо 25 кг то дуже багато.
3. якшо вчився в політесі то мав би знати шо: надійність системи рівна надійності самої ненадійної ланки. Висновок - чим більше ланок тим менша надійність системи.
4. я не про електрику взагалі, а про твоє рішення взяти ардіса.
5. помоєму ти помилився форумом...

якшо це підвіс ардіс то шей як є... особливо якшо ти напишеш про цей підвіс на форумі про сінглспіди чи про шосери.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #46 : 08.09.2010, 16:54:27 »
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?
Все ж тут більше Тед правий.Це все ж з розряду  машина з пропеллером та поїзд з плавниками і гвинтом.
2.  і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
давай я тобі дам винести на міст мій підвіс(18-19 кіло) і гібрид(12-13 кг). От тоді побачимо як ти заговориш.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #47 : 08.09.2010, 17:23:10 »
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #48 : 08.09.2010, 18:14:15 »
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.
3й розряд мав в 1999-му коли ше в шаховому клубі збирались, раз даже в середу сняв банк...
цей термін не побєш ніяк таяк ровер (той що котиться) якраз в електроваріанті точніший буде

1. от це я і мав на увазі говорячи про поняття це різні по суті речі хоч і схожі по формі. отже і призначення у них різне... я міряю на себе-мені не підходить.
2. не буду тягати, бо недоліки в мому випадку переважають переваги
3. я про механічні системи... якщо погорять обмотки ротор заклинить і педалі тобі не поможуть, тобто не повністю дублюються.
4. пофігу я глобально
5. я ж не рву на час? в темі пишуть про різку нагрузку на нерозігрітому організмі... я ж котюсь неспеша, в режимі зарядки, а не тренажорки... а писати шо кава круче ровера тут табу.... і упаси боже про пиво, курево і порево :)

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #49 : 09.09.2010, 00:51:42 »
можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу.
Ну, якщо на педалях стоїть датчик PAS (не покрутиш - не поїдеш), тобто, мотор лише допомагає крутити педалі, а не бере на себе всі функції, то назвати таке чудо мопедом - язик не повертається.


Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...
1. Залежить, як мотор використовувати, хіба десь в глушину їхати, тоді дійсно не варто електро брати.
2. + 5 кг (вище приведений варіант, з мотором 250 Вт і літієм) - не так вже й багато. Циклонівський мотор ще легший.
3. По суті дублюючий привод і, судячи з відгуків, мотор-колесо - сама надійна деталь. Є ще циклонівський набор з окремим мотором (не в колесі), то ж якщо навіть заклинить - на педалях спокійно можна доїхати.
4. Ардіс дійсно не варто брати. Тому то і не радять брати готові електробайки - через китайську якість. Електрика ходить і ходить, а сам ровер розвалюється на очах. Краще окремо якісний велосипед і електронабор. А в електронаборах вибір зараз ого-го, очі розбігаються, були б тільки гроші. Це і різноманітні мотор-колеса та колекторні мотори; контролери з купою настройок, електротормозом, рекуперацією, круїз-контролем; акумулятори від свинцю до літій марганцю.
5. Кожному своє. Якщо недалеко і по прямій, то можна і без мотора. Інакше, на роботі прийдеться прийняти душ, змінити одяг, щоб не смердіти весь день. А вже з роботи можна і втиснути без мотора.
Головне, що дає мотор - це вибір; хочеш - крутиш педалі, хочеш - дозуєш нагрузку чи допомагаєш тільки вгору або ж взагалі тільки на моторі відпочиваєш.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #50 : 09.09.2010, 11:02:49 »
пропоную завершувати холівар в загалі, таяк ми вже починаєм повторюватись і переходити на власні вподобання а це дорога в нікуда... далі пропоную конструктив, а саме: можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..

Дописано : 09.09.2010, 17:18:10
http://cgi.ebay.com/48v-700w-Bicycle-Kit-Wilderness-Motor-Conversion-Power-/110582841772?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item19bf4041ac

такий кіт за 250 чогось вартий?
« Останнє редагування: 09.09.2010, 17:22:35 від teodor4ik »

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #51 : 09.09.2010, 23:01:56 »
можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..

По моторах варіантів тільки два - це:
1) мотор-колесо на передньому чи задньому колесі, або і там, і там. Переваги - все просте і надійне, мотор безщітковий, герметичний, зношуватись нічому, тільки підшипникам. Недолік, деякі мотор-колеса (без обгінної муфти всередині) при певній швидкості створюють незначний додатковий опір руху, зато можлива рекуперація і електротормоз.
http://www.goldenmotor.com/
2) циклонівський набір - підвісний мотор з приводом через ланцюг. Переваги - більший діапазон швидкостей, бо до діапазону, який задає контролер додаються ще рідні передачі велосипеда. Недоліки - ніби чуть складніша конструкція, колекторний мотор зі щітками. Неможлива рекуперація.
http://cyclone-tw.com/order-E.htm

Там є і ціни. Все ніби доставляють в Україну, але доставка кусається, тому, може краще брати на Е-беї чи шукати в Україні. Знову ж таки, в Україні обмежений вибір моторів та літієвих батерей і немає "наворочених" контролерів з рекупераціями, настройками швидкостей... А контролер дуже багато рішає. Можна настроїти рекуперацію, електротормоз, крутний момент, швидкість і ще багато чого важливого...
Круті контролери тут:
http://www.kellycontroller.com

Відносно потужностей. Якщо в основному для допомоги і потрібно, щоб все було якнайлегше, то 250 Вт. Якщо більшість їхати, без педаль з швидкістю до 35-40 км/год - 500 Вт.
Якщо ж літати як на мопеді з швидкістю  50-60 км/год і більше, а педалі тільки для краси, то 750-1000 Вт і більше. Відповідно, чим більше Ват, тим більше треба акумуляторів, відповідно свинець вже ставити недоцільно, тільки літій чи нікель-металогідриди.

По акумуляторах. Десь в неті рахували, що якщо розписати на строк служби, то літій-ферум, незважаючи на значно вищу ціну, обскакує свинець по вартості кілометра пробігу (а бензин - в рази). Ну і ще купа переваг: висока ємність при низькій вазі, швидкий заряд, не боїться морозів, не старіє, не взривається при КЗ, не боїться глибоких розрядів, ємність мало чутлива до струмів розряду і т.д.
« Останнє редагування: 09.09.2010, 23:09:04 від Etron »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #52 : 10.09.2010, 07:48:55 »
Що таке рекуперація?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #53 : 10.09.2010, 10:33:32 »
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #54 : 10.09.2010, 11:29:00 »
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
типа динамка...  :D

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #55 : 10.09.2010, 13:09:02 »
та що ви паритеся. Повішайте динамку від дідової України і майте собі невеличкий електромотор, шоб під горба легше їхати було.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #56 : 10.09.2010, 20:03:08 »
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
Тоді він ще й в ролі тормоза виступає. А контролером вже можна настроїти силу тормоза, струм, що віддається акумуляторам і так далі.

Крім заводських варіатнів можна зробити повністю саморобний електровел. Звичайно, потрібен час, дружба з паяльніком, трохи грошей і щоб руки не зі сраки росли.
Наприклад ось-так:
http://yarst.org/eBike.htm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w[/youtube]
« Останнє редагування: 10.09.2010, 20:10:52 від Etron »

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #57 : 10.09.2010, 23:23:34 »
вирішив нас добити  :laugh:
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #58 : 11.09.2010, 16:27:29 »
А мені подобається мій "електровелосипед" (з електрики там тільки фара з драйвером для світлодіодів) і нічого більше до-переробляти я - не збираюсь!!!
[img width= height=]http://lh3.ggpht.com/_a_vbKB6Qwh8/THHyn0peTFI/AAAAAAAACmI/CGtbeqEP7_Y/s400/DSCN6239.JPG[/img]
Бу-га-га-а-а-а-а. Мій "Танк гірничопрохідницький"
P.S.: "Зайця - ноги рятують"

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #59 : 11.09.2010, 19:39:52 »
P.S.: "Зайця - ноги рятують"

P.S. "А вовка - годують"