Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ

Електровелосипеди

<< < (10/22) > >>

teodor4ik:
реконтра:
Велосипе́д (из фр. vélocipède, от лат. velox — быстрый и pes — нога, стопа) — транспортное средство, приводимое в движение мускульной силой человека через ножные педали или (редко) через ручные рычаги. Большинство велосипедов имеют два колеса, но бывают и трёх-, и четырёх-, и даже одноколёсные велосипеды.
сам термін електровелосипед родич "ручного футболу"... тобто неправильний по суті...

1. а дальше? а в гори? а в говна? а в поїзд?
2. повір 10 кг, то замітно... ДУЖЕ замітно... візьми в когось з наших екстремалів ДХ ровер і заціни... повір шо 25 кг то дуже багато.
3. якшо вчився в політесі то мав би знати шо: надійність системи рівна надійності самої ненадійної ланки. Висновок - чим більше ланок тим менша надійність системи.
4. я не про електрику взагалі, а про твоє рішення взяти ардіса.
5. помоєму ти помилився форумом...

якшо це підвіс ардіс то шей як є... особливо якшо ти напишеш про цей підвіс на форумі про сінглспіди чи про шосери.

Erazel I-st:

--- Цитата: Steve від 08.09.2010, 16:19:15 ---> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?

--- End quote ---
Все ж тут більше Тед правий.Це все ж з розряду  машина з пропеллером та поїзд з плавниками і гвинтом.

--- Цитата: Steve від 08.09.2010, 16:19:15 ---2.  і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.

--- End quote ---
давай я тобі дам винести на міст мій підвіс(18-19 кіло) і гібрид(12-13 кг). От тоді побачимо як ти заговориш.

Steve:
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.

teodor4ik:

--- Цитата: Steve від 08.09.2010, 17:23:10 ---teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.

--- End quote ---
3й розряд мав в 1999-му коли ше в шаховому клубі збирались, раз даже в середу сняв банк...
цей термін не побєш ніяк таяк ровер (той що котиться) якраз в електроваріанті точніший буде

1. от це я і мав на увазі говорячи про поняття це різні по суті речі хоч і схожі по формі. отже і призначення у них різне... я міряю на себе-мені не підходить.
2. не буду тягати, бо недоліки в мому випадку переважають переваги
3. я про механічні системи... якщо погорять обмотки ротор заклинить і педалі тобі не поможуть, тобто не повністю дублюються.
4. пофігу я глобально
5. я ж не рву на час? в темі пишуть про різку нагрузку на нерозігрітому організмі... я ж котюсь неспеша, в режимі зарядки, а не тренажорки... а писати шо кава круче ровера тут табу.... і упаси боже про пиво, курево і порево :)

Etron:

--- Цитата: teodor4ik від 08.09.2010, 15:38:21 ---можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу.
--- End quote ---
Ну, якщо на педалях стоїть датчик PAS (не покрутиш - не поїдеш), тобто, мотор лише допомагає крутити педалі, а не бере на себе всі функції, то назвати таке чудо мопедом - язик не повертається.


--- Цитата: teodor4ik від 08.09.2010, 15:38:21 ---
Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...

--- End quote ---
1. Залежить, як мотор використовувати, хіба десь в глушину їхати, тоді дійсно не варто електро брати.
2. + 5 кг (вище приведений варіант, з мотором 250 Вт і літієм) - не так вже й багато. Циклонівський мотор ще легший.
3. По суті дублюючий привод і, судячи з відгуків, мотор-колесо - сама надійна деталь. Є ще циклонівський набор з окремим мотором (не в колесі), то ж якщо навіть заклинить - на педалях спокійно можна доїхати.
4. Ардіс дійсно не варто брати. Тому то і не радять брати готові електробайки - через китайську якість. Електрика ходить і ходить, а сам ровер розвалюється на очах. Краще окремо якісний велосипед і електронабор. А в електронаборах вибір зараз ого-го, очі розбігаються, були б тільки гроші. Це і різноманітні мотор-колеса та колекторні мотори; контролери з купою настройок, електротормозом, рекуперацією, круїз-контролем; акумулятори від свинцю до літій марганцю.
5. Кожному своє. Якщо недалеко і по прямій, то можна і без мотора. Інакше, на роботі прийдеться прийняти душ, змінити одяг, щоб не смердіти весь день. А вже з роботи можна і втиснути без мотора.
Головне, що дає мотор - це вибір; хочеш - крутиш педалі, хочеш - дозуєш нагрузку чи допомагаєш тільки вгору або ж взагалі тільки на моторі відпочиваєш.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version