Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ
Електровелосипеди
teodor4ik:
пропоную завершувати холівар в загалі, таяк ми вже починаєм повторюватись і переходити на власні вподобання а це дорога в нікуда... далі пропоную конструктив, а саме: можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..
Дописано : 09.09.2010, 17:18:10http://cgi.ebay.com/48v-700w-Bicycle-Kit-Wilderness-Motor-Conversion-Power-/110582841772?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item19bf4041ac
такий кіт за 250 чогось вартий?
Etron:
--- Цитата: teodor4ik від 09.09.2010, 11:02:49 ---можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..
--- End quote ---
По моторах варіантів тільки два - це:
1) мотор-колесо на передньому чи задньому колесі, або і там, і там. Переваги - все просте і надійне, мотор безщітковий, герметичний, зношуватись нічому, тільки підшипникам. Недолік, деякі мотор-колеса (без обгінної муфти всередині) при певній швидкості створюють незначний додатковий опір руху, зато можлива рекуперація і електротормоз.
http://www.goldenmotor.com/
2) циклонівський набір - підвісний мотор з приводом через ланцюг. Переваги - більший діапазон швидкостей, бо до діапазону, який задає контролер додаються ще рідні передачі велосипеда. Недоліки - ніби чуть складніша конструкція, колекторний мотор зі щітками. Неможлива рекуперація.
http://cyclone-tw.com/order-E.htm
Там є і ціни. Все ніби доставляють в Україну, але доставка кусається, тому, може краще брати на Е-беї чи шукати в Україні. Знову ж таки, в Україні обмежений вибір моторів та літієвих батерей і немає "наворочених" контролерів з рекупераціями, настройками швидкостей... А контролер дуже багато рішає. Можна настроїти рекуперацію, електротормоз, крутний момент, швидкість і ще багато чого важливого...
Круті контролери тут:
http://www.kellycontroller.com
Відносно потужностей. Якщо в основному для допомоги і потрібно, щоб все було якнайлегше, то 250 Вт. Якщо більшість їхати, без педаль з швидкістю до 35-40 км/год - 500 Вт.
Якщо ж літати як на мопеді з швидкістю 50-60 км/год і більше, а педалі тільки для краси, то 750-1000 Вт і більше. Відповідно, чим більше Ват, тим більше треба акумуляторів, відповідно свинець вже ставити недоцільно, тільки літій чи нікель-металогідриди.
По акумуляторах. Десь в неті рахували, що якщо розписати на строк служби, то літій-ферум, незважаючи на значно вищу ціну, обскакує свинець по вартості кілометра пробігу (а бензин - в рази). Ну і ще купа переваг: висока ємність при низькій вазі, швидкий заряд, не боїться морозів, не старіє, не взривається при КЗ, не боїться глибоких розрядів, ємність мало чутлива до струмів розряду і т.д.
Erazel I-st:
Що таке рекуперація?
Steve:
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
teodor4ik:
--- Цитата: Steve від 10.09.2010, 10:33:32 ---Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
--- End quote ---
типа динамка... :D
Навігація
Go to full version