Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ

Електровелосипеди

<< < (9/22) > >>

Erazel I-st:

--- Цитата: Etron від 28.08.2010, 22:27:09 ---Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:


--- End quote ---
Злобно нагадує динамо-втулку(втулка з інтегрованою дінамкою щоб живити фонарі) Shimano Nexave. була ідея "піти від обратного", тобто подати живлення на ту втулку. По ідеї вона ж мала б почати крутитися. Правда?
Дописано : 29.08.2010, 10:15:10
--- Цитата: Etron від 28.08.2010, 22:56:03 ---недобросовісний спіртсмен

--- End quote ---
Ігор "Огірок" шолі?  :D

Etron:

--- Цитата: Erazel I-st від 29.08.2010, 10:14:00 ---"Огірок" шолі?  :D

--- End quote ---
Fabian Cancellara використав "механічний" допінг.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE&feature=related[/youtube]
Саме цікаве після 3:40 хв.
Тільки де він акумулятори сховав?

Erazel I-st:

--- Цитата: Etron від 29.08.2010, 16:05:32 ---Тільки де він акумулятори сховав?

--- End quote ---
Банально в підсиділ  :)

teodor4ik:

--- Цитата: Etron від 28.08.2010, 19:45:18 ---Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.

--- End quote ---

можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу. При такому формулюванні ніхто не буде нічого обсирати... попробуй втерти вегетаріанцю про корисність тваринних білків, чи мотоциклісту про то шо 4 колеса це надійніше...

Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...

Steve:
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?

1. 200 Км при додатковій масі меньше 30 кг, не крутячи педалі.
2. Якщо використовуєш для поїздок на роботу, чи по місту, то додаткової маси в 10 кг повністю вистачить, і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
3. В якому місці зменьшується надійність? В тебе повнопривідний велосипед: згорів контролер, крутиш педалі; порвався ланцюг, їдеш на електротязі. Надійність зростає.
4. Ну грошей воно вартує, але важко це назвати недоліком, все коштує своїх грошей.
5. Шоб прити в чуства сутреца перед роботою, краще випий філіжанку кави, здоровіше буде.
А ше мені двохпідвіс не потрібен, але ж це не привід обсирати.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version