Тема: Старе масло з вилок і амортів.  (Прочитано 6410 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« : 22.03.2010, 10:58:57 »
Ось рішив підняти таку тему. Як вважаєте можна просто старе масло фільтрувати через якийсь фільтр (типу до кавоварки) і відстоювати, а потім заливати назад, чи все ж мусово заливати суто нове?
 Просто давніше перебирав свого тотема і старе масло не виливав а злив у баночку. На днях дістав ту баку а масло чисте і прозоре, а весь осад осів на дно. Тобто получилось знову чисте масло. СОбсно коли перебирав Мурзу Дріма то теж за кілька днів весь осад в маслі осів і ми отримали чисте масло без домішок.
 Задався цим питанням бо хотів би перебрати СупертТ свій, а масло там досить каламутне. Однак нового масла немаю, бо в байкшопі закінчилось. Да й Дімці вон треба теж цілий літр масла на його монстра. А це дорого блін.
 Які будуть думки панове.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Ratamahatta

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 221
  • Карма: +1/-0
  • Велосипед и жену не доверяй ни кому!
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 22.03.2010, 11:05:52 »
По ходу можна та от тіко вязкість не та бде  :)  думаю ти навіть особливо не відчуєш!
Лучше гипс и кроватка,чем гранит и оградка!!!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 22.03.2010, 11:09:43 »
А чому не та? Масло ж залишається тим же. ПРосто ми забираємо з нього домішки у виді "виработки" від тертя поршнів.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 22.03.2010, 11:12:12 »
А може масло із моторів BMW також почнемо відстоювати, і знов заливати його  :D . Тре порадити таку технологію німцям :D :D :D

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #4 : 22.03.2010, 11:42:15 »
Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо.  :P
 До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 22.03.2010, 11:45:16 »
ну, нормальна ідея ніби.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Ігор

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +3/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 22.03.2010, 12:48:14 »
Працював в Глубичку на станції тех-обслуговування(В малярці правда). Часто забігав і до майстрів-мотористів. Бо і самому приходилося в них робити свого старого Москалика. Одним словом в савдепо-машинах нищого класу з маслом не бавляться. Інша справа хороший автомобіль. Там масло міняли і в амортизаторах часто.Бо, як не чисть, чи фільтруй - то мікрочастини всерівно залишаються.
Вичинав ще в Неті про Харлей - Під час цього процесу кінетична енергія трансформується в тепло. (Тому варто регулярно міняти масло амортизатора - тепло руйнує масло).

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 22.03.2010, 13:19:08 »
Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо.  :P
 До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках  :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 22.03.2010, 20:57:01 »
Масло бажано повністю міняти на нове, бо старе просто від роботи поміняло свої властивості (воно ж підлягало при роботі різкому перепаду тиску, ... )

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #9 : 22.03.2010, 21:33:53 »
Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках  :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки
Ловлю на слові. Якщо не будеш міняти масло що 25 годин катання як, здається, написано в мануалі до вилки то значить ти дієш зовсім не так як говориш  :P
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Ratamahatta

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 221
  • Карма: +1/-0
  • Велосипед и жену не доверяй ни кому!
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 22.03.2010, 21:42:25 »
А в мене є зустрічне питання якщо гідравліка нова але тре прокачати тормозуху тре виливати чи мона ще використати , бо вилка - масло ,а от гальма то важливо! ::)
Лучше гипс и кроватка,чем гранит и оградка!!!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #11 : 22.03.2010, 21:57:36 »
Бажано наново. Бо навряд чи ти будеш прокачувати такою самою тормозухою яка була налита до тебе.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 23.03.2010, 14:51:26 »
взагалі на банці написано,що треба міняти навіть якщо не катав.Воно тіпа втрачає свої властивості

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 17.05.2010, 19:46:21 »
юудеш мати чим ланцюг змащувати

Offline Kritik

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 191
  • Карма: +1/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 19.05.2010, 19:35:43 »
не гоніть
ніхто в машинах викого класну не міняє масл ов амортизаторах
там міняють амортизатор!

до речі не тільки в високого класу машинах)))