Тема: Періодична зміна ланцюга  (Прочитано 15098 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 16.01.2010, 22:07:27 »
Ланцюг можна міняти шо 500 км методом 3 ланцюгів. Типу по колу кожні 500 км поки не зноситься фкибену. А ті шо новий шо 300 км купляють - мажори :)

На байкшопі мені радили міняти що 250, я ж, так вийшло, міняв що 300.
Якщо 500км - то мабуть вже відчутніше буде - Бхагаван ніби так пробував, то плавність передач вже була не дуже.
Вчуся їздити на ровері.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 17.01.2010, 09:34:00 »
Не обов'язково чітко при 300 км ланц міняти. Просто рекомендовано кожні ~400 км +/- ~80км його міняти. Бо якщо на велосипед поставити 1 новий ланц і відкатати з ним багацько км, а потім на стерті зірочки і перекидку поставити нулячий не притертий і нерозтягнутий ні на мікрометр ланцюг, то він швидше за все не буде нормально "ходити" (переключатись) по зірочкам. Тому система "трьох зірочок" передбачає не роздовбування одним ланцом всієї системи механізмів за N-ну тучу накатаних кілометрів, а поступове зношення-притирку приблизно-однаково як механіки, так і зірочок, для чого їх і рекомендують 3 штучки приблизно кожні ~400 км +/- ~80км міняти і не обов'язково чітко через 400 чи іншу точно кількість кілометрів. Для прикладу можна 1-ший на 2-ий ланцюг поміняти через 456 км, а другий на 3-ій ланцюг міняти через 370 км і через ще скажімо 415 км (чи як там накатаєте) знову вчіпляти перший ланц, і так по колу.
 Ну блін, для заядлих хліборобів .. .... Щасти!!!"
« Останнє редагування: 18.01.2010, 23:29:05 від Vintage »

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 17.01.2010, 09:40:00 »
Не обов'язково чітко при 300 км ланц міняти. Просто рекомендовано кожні ~400 км +/- ~80км його міняти. Бо якщо на велосипед поставити 1 новий ланц і відкатати з ним багацько км, а потім на стерті зірочки і перекидку поставити нулячий не притертий і нерозтягнутий ні на мікрометр ланцюг, то він швидше за все не буде нормально "ходити" (переключатись) по зірочкам. Тому система "трьох зірочок" передбачає не роздовбування одним ланцом всієї системи механізмів за N-ну тучу накатаних кілометрів, а поступове зношення-притирку приблизно-однаково як механіки, так і зірочок, для чого їх і рекомендують 3 штучки приблизно кожні ~400 км +/- ~80км міняти і не обов'язково чітко через 400 чи іншу точно кількість кілометрів. Для прикладу можна 1-ший на 2-ий ланцюг поміняти через 456 км, а другий на 3-ій ланцюг міняти через 370 км і через ще скажімо 415 км (чи як там накатаєте) знову вчіпляти перший ланц, і так по колу.
 Ну блін, для заядлих хліборобів ось такий приклад: на Вашому комбайні є два вала на шківи яких одіваєте клиновий пасик для передачі. Перший вал закріплений нерухомо, а другий так само але має можливість регулювання ближче або дальше від першого на +/- 3 сантиметри. Коли Ви збираєте збіжжя то з часом пасик розтягується і Ви щоб забезпечити нормальну передачу між валами, другий вал послаблюєте і відсуваєте далі від першого щоб зберегти натяг розтягнутого паска. І так доки вже або не трісне пасок або не буде вже куди відсувати другий вал від першого. Тоді купуєте новий нерозтягнутий пасок і під нього присуваєте назад другий вал до першого (інакше паска можна і не натягнути, адже Ви з попереднім пасом розсунули вали між собою). У ровері на жаль відновити зірочки та механізми перекидки до попереднього стану можливо хіба-що методом гальванізації металів у електролізному розчині. Але з іншого боку Ваш комбайн, повернемось ще раз до нього. Якщо на початку роботи з ним Ви придбали 3 пасика і поставили один з них (умовно 1-ший), працюєте на комбайні, і в один прекрасний день при роботі розумієте шо пасик трошки розтягнувся і чуть починає пробуксовувати і що по поверненні на бригаду чи додому Вам потрібно буде для збереження натяжки пасика відсунути другий вал від першого. Але повернувшись з лану, Ви замість того щоб збільшувати відстань між валами просто знімаєте старий трошечки розтягнутий пасик і чіпляєте інший з двох новий (умовно буде 2-ий) і нічого не регулюючи в комбайні працюєте собі як ніби-то нічого і не було. Потім через певний період часу чіпляєте так само третій пас. Іколи Ви вже розтягнете трішечки і третій, тоді виконуєте операцію регулювання відстані між валами і знову їздите при-чому з будь яким із трьох пасків бо всі вони приблизно одинаково розтягнуті. Ось і все просте пояснення принципу при зустрічі ще можна про це "побелькотіти. Ой розпісявся я пора вже либонь і на виборчу дільницю свою мармизу показати, ну бувайте шановні громадяни країни України. Щасти!!!"

жесть  *inspiration*
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 17.01.2010, 10:02:30 »
а тепер ситуації з життя:

поміняв ланцюг, наїздив на ньому 270 км
мені тре на роботу і назад: 2*8км
потім на дачу: 2*15км
і ще може десь по дорозі якійсь гак зроблю.
то що, брати  2-ий ланцюг з собою і міняти коли накатаю 300 км по спідометру?


ще цікавіше:
наїздив на ланцюгу 200 км, поїхав в похід на 500 км.
брати з собою два ланцюга і міняти двічи в поході?

  Не утрируй. Радять приблизно при таких кілометражах міняти, не обовязково в той момент коли спідометр відмотав до 300.00  :) .
 Да і взагалі , я чогось запамятав що десь що 500 км міняти. Бо цифра 300 мені здається замалою, при хорошій погоді стільки можна за тижня півтора накатати  :)
На гібриді я так і роблю, міняю що 500 км приблизно. А от на РМ то просто на початку кожної весни купляю нові задню касету і ланцюг, бо там восьмерик, і коштує не так вже й дорого, раз на рік заплатити 150-200 грн я ще можу собі дозволити.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 17.01.2010, 11:05:32 »
Ну блін, для заядлих хліборобів ось такий приклад: на Вашому комбайні є два вала на шківи яких одіваєте клиновий пасик...
то не справжні хлібороби комбайн мають, справжні мають АПС.
як маєшь АПС, комбайн вже не треба.
в АПС великий ресурс ствола http://tochek.net/index.php?showtopic=15121&mode=threaded&pid=410395
так що міняти там ничого не потрібно.

про 3 ланцюги:
лекція з маркетингу - фірма випускає шампунь для жирного волосся, для сухого і для нормального. принципово ті три шампуні не відрізняються і для всіх трьох типів волосся вистачило би одного універсального. але якщо випускати тільки один універсальний шампунь, обсяг продаж був би меншій.
« Останнє редагування: 17.01.2010, 11:17:53 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 17.01.2010, 15:05:46 »
...лекція з маркетингу
то ти ще і маркетолог?  :D

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 17.01.2010, 15:56:34 »
то ти ще і маркетолог?  :D

я тобі заважаю купити 3 ланцюги і міняти їх через 300 км?
вибач, більше не буду

розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 17.01.2010, 16:51:11 »
я тобі заважаю купити 3 ланцюги і міняти їх через 300 км?
вибач, більше не буду
я з літа 2008 року на одному катаю... ::)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 17.01.2010, 18:59:23 »
про 3 ланцюги:
лекція з маркетингу....
Трішки невірно. Людина просто купить 3 за раз. Наступні вона ж купить не раніше ніж попередні повністю здохнуть. Тобто фірма нічого не виграє. Всеодно за новими прийдуть ой як нескоро. Бо хороші касети теж стираються добіса довго. Вон Корака сьогодні бачив. Так він на тій самій касеті вже 7 тисячу розміняв. Правда ланцюг теж той самий  :)

Дописано : 17.01.2010, 19:00:35
то не справжні хлібороби комбайн мають, справжні мають АПС.
Доречі, де нарив? Я вон свій таки провтикав  :(
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 17.01.2010, 21:25:36 »

Дописано : 17.01.2010, 19:00:35
Доречі, де нарив? Я вон свій таки провтикав  :(

Партія україських хліборобів видала - давай до нас, будемо разом здобувати волю і долю
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 17.01.2010, 23:35:16 »
Вон Корака сьогодні бачив. Так він на тій самій касеті вже 7 тисячу розміняв. Правда ланцюг теж той самий  :)

во, то ше раз доводить шо то вибади. декому 7 тисяч хватить на 10 років.
а переключається хреново через переклюк - всім чистити або міняти кожухи заднього перемикача як тільки замічаєш погане перемикання.

" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 18.01.2010, 00:36:48 »
во, то ше раз доводить шо то вибади. декому 7 тисяч хватить на 10 років.
вот-вот, а перед тим начитається статей, написаних по замовленню маркетологів, і купить собі 3 ланцюги

а переключається хреново через переклюк - всім чистити або міняти кожухи заднього перемикача як тільки замічаєш погане перемикання.

саме так і є насправді - я ланцюг не міняю до його повного зносу і в мене чомусь все переключається
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 18.01.2010, 08:51:36 »
... є насправді - я ланцюг не міняю до його повного зносу і в мене чомусь все переключається
Тьфу-то, ну і добре що так, бо я вже гадав то відноситься до того випадку коли:" Ой, треба ланц міняти", - поміняв і потім інше:"Ой, чомусь х...ово перремикається мабуть треба і перекидку міняти" - то всьо дурість!!! Просто треба одно із трьох (я обіцяю що цього разу - коротко)  :D  :
1. Мати один вельми класний ланцюг і їздити з ним поки стане (це випадок КоРак-а)
2. Мати 3 (можливо навіть 2) ланца і міняти їх кожні ~ 500 км
3. Як казала одна розумна людина (Andrizzio) цитата:"...всім чистити або міняти кожухи заднього перемикача як тільки замічаєш погане перемикання."
 нацьому бажаю здоров'я Вам та Вашим вірним "залізним коням"!!!  :)
« Останнє редагування: 19.01.2010, 12:03:15 від Vintage »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #13 : 18.01.2010, 08:57:07 »
Але Зомбі вчора висловив ще одну здорову думку. Часто буває в поїздках що при поломці ти можеш погано зєднати-розєднати ланц(пін повністю вижав з лінка, погнуло один лінк і т.д). і приходиться вкорочувати пару лінків. І вже ланцюга не хватає на всі передачі. А новий не поставиш бо буде проскакувати на старій касеті. Тому бажано мати хоч би два одинаково притертих ланцюги.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 18.01.2010, 09:03:07 »
Мабуть то і є "золота серединка", але в тому випадку можна встромити одну (за потребою до 3-х ) роз'ємних ланок, які в довгому поході хоча-б одну штучку треба з собою мати.