та фігня це всьо....це шосерам які тренуються кожен десь по 150-200км вдень тре кожних два дня міняти ланцюг?
Кілометри кілометрам різниця.
Мені чогось видається, шо на МТБ абразивне (пісок, болото) зношення ланцюга і розтяги від динамічних стрибкоподібних навантажень від їзди по пересічній місцевості набагато інтенсивніші, ніж зношення шосерного ланца через притирання метал-метал через мастило.
Поміняв ланцюг через 500 +- скількисьтам (як писав Андрій) км - і на улюблених зірочках силове педалювання стало справжнім нічним жахом - розтовчу писок через проскакування ноги чи нє
.
Лишаєтсья відкрите питання - що би було якби я не поміняв ланцюг взагалі (касету з ланцюгом вперше поміняв через 3 тисячі км, бо старий протерся а новий не ставав вже на касету), але на експерименти чогось не тягнуло, памятаючи як ми 10 км до залізців пхали Свєтку-Арвен - вона їхала на самокаті в триденку, бо ланцюх порвався просто на дорозі, а Віталько вижимку заникав на дно наплічника )
Дописано : 26.01.2010, 18:40:32
ТОму не знаю як там з точки зору маркетингу і всякого іншого феншуя, але магія "трьох ланцюгів і одної касети" обійшлась би мені точно дешевше, ніж "якось то воно буде" і заміна то касети то ланцюга через один.