Тема: нашим шосероводам  (Прочитано 26498 раз)

0 Користувачів і 20 Гостей дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 12.01.2010, 16:12:27 »
мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний...
ше в когось будуть питання чім гірший турист?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #31 : 12.01.2010, 17:57:50 »
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 12.01.2010, 18:04:12 »
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.
я тоже довго дивився ч/б телевізор, катав Аїста, грався на атарі2600, і ходив покакати в зелену будку... прикинь, тоже не заморочувався... і все це мені раптом стало погано... СИНКУ це називається ПРОГРЕС!!! :P

Дописано : 12.01.2010, 18:08:54
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом
а гугль так вважає
sag:
прогиб
провес
осадка
понижение
оседание
провес
просадка
перекос
слабина
« Останнє редагування: 12.01.2010, 18:08:54 від teodor4ik »

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 12.01.2010, 18:56:23 »
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.

буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #34 : 12.01.2010, 19:45:42 »
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #35 : 12.01.2010, 20:36:28 »
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг  ...мій сраний аркус і то легший
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях


4 з 10 я вгадав :) а решту компонентів не згадував, но!!! якшо вони гавно погані, як тут написано... їх тра МІНЯТИ... а далі по списку..

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #36 : 12.01.2010, 20:40:02 »
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)
Via est Vita

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #37 : 12.01.2010, 20:47:25 »
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #38 : 12.01.2010, 20:49:59 »
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???
а мене навпаки нервує шо шосер тихо їде...( бо коли їдеш на широкій гумі то прикольний звук такий   :)
якшо не зАбюсь після першої покотеньки на ньому то попробуєш  :D
Via est Vita

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #39 : 12.01.2010, 21:09:58 »

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #40 : 12.01.2010, 21:17:04 »
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)


4. труби з грубими стінками з мягкої низьковуглецевої сталі, такі як на "Україні". така сталь використовувалася будь-де. не віриш мені  - попитай десь на велобазі. в рамах Старт-шоссе стінки труб тоньші і сталь краща
тут читай: http://www.velorama.ru/blogs/32676
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
9. звичайно було сзаду 4 і спереді 1-2 зірки. під занавес існування ХВЗ нібито ставили пятерики від старт-шоссе
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.

і взагалі на рамі писало: турист, спутнік, спорт - але принципово вони не відрізнялися - невдалий гібрід дорожного і гоночного роверів
« Останнє редагування: 12.01.2010, 22:04:52 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 12.01.2010, 21:39:44 »
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.
5. то вже спортивні забаганки, то чисто для змагань придумано...принаймні для шосерів
7. а шо хтіли? то ж Союз був  :D
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...

Дописано : 12.01.2010, 21:43:51
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485  *dontknow*
а най його шлях трафить..... :o :o тре бде на туристі попробувати  :laugh:
« Останнє редагування: 12.01.2010, 21:43:51 від skeleton13 »
Via est Vita

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #42 : 12.01.2010, 21:51:45 »
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 12.01.2010, 22:08:18 »
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...

мова про заводську комплектацію, а не самопал
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #44 : 12.01.2010, 22:29:01 »
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

таке добро в Львові бачив в маґазині, 2300 коштує! всьо так як пише..) вага там порядку 10-11 кг...але як тренировочний байк взагалі супер...я задумався чи не взяти собі колись для тренувань(це в тому випадку якшо цього року всьо буде норм зі змаганнями)  ::)
Via est Vita