shpryha

Загальний => Флуд, Флейм і Оффтоп => Тема розпочата: teodor4ik від 23.10.2009, 10:31:34

Назва: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 10:31:34
(http://i.ebayimg.com/24/!BclDrK!B2k~$(KGrHqUOKicEq5HCbNGQBK1HHFsQ2g~~_12.JPG)
є така штука на торгах покишо дета 300 грн.
нікому не тра?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 23.10.2009, 16:00:46
йоптя....мав би якого Келліса то пригодилась би...а на Туріста ставити... :laugh: :laugh: ржачно  :)
Хм...тре Анрі запропонувати....
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 23.10.2009, 16:48:22
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 18:02:22
ушол за 550грн якшо б когось шото туке поперло бдем ше шукати...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 23.10.2009, 19:15:04
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.
може аж на літо візьму  :)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 19:59:18
А чим турист гірший Келіса в поїздці.

а з такою фігньою його і туристом назвати тяжко буде...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 23.10.2009, 20:03:29
а з такою фігньою його і туристом назвати тяжко буде...
але там ше відповідно тер докупляти перекидки і тормозні ручки....але вони дешеві...десь до 100 грн манетки + 100 тормоза
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 20:19:15
але там ше відповідно тер докупляти перекидки і тормозні ручки....але вони дешеві...десь до 100 грн манетки + 100 тормоза
кінцеві переклюки дешеві?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 23.10.2009, 20:23:39
ем...тобто кінцеві?...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 20:52:50
ем...тобто кінцеві?...
в торец тих труб шо вперед торчать...
(http://i2.ebayimg.com/07/i/000/e5/37/0ceb_1.JPG)
70-80$ за пару
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 23.10.2009, 21:25:39
хм...то якісь певно дуже модні... *dontknow*
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 23.10.2009, 22:34:28
хм...то якісь певно дуже модні... *dontknow*
3*10
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 30.10.2009, 17:11:57
запропонували мені взяти велик Colnago якихось 90-х років за 300$...враховуючи шо в мене манетки є і зірки і перекидка...то десь мінус 100-150$ буде...вага вЕлика приблизно 9 кг...я його ше в очі не бачив...але! вже зацікавився...причом ростовка моя...і тоґо думаю на днях піти подивитись шо воно собою представляє...шосер за 100$?...краще чим мучитись над Туристом... *dontknow*
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 30.10.2009, 22:42:15
Не мрій. Сказали 300 значить 300. Думаю власникам того колнаго насрати на те що у тебе є. Продадуть тобі в повній комплектацї, а ти вже хочеш їздь так, хочеш на запчастини розбирай.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 30.10.2009, 23:59:22
я домовлявся шо скинуть якшо мої деталі  8)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 01:00:36
плАчу... :'(

[вкладення вилучене Адміністратором]
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 12.01.2010, 02:02:03
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.

дозволю собі зауважити що ти туриста ніколи не мав і відповідно не знаєшь, що він є.
але любиш вчити інших в тих питаннях, яких сам не знаєш.
я, наприклад, в 1985 році проїхав на туристі від Вільнюса до Талліна - десь до 800 км.
вот поїдеш весною в долину нарцисів, тоді хоч якесь поняття матимеш "чим турист гірший Келіса в поїздці"
але ж ти не поїдеш, тому що їздити в походи не так приємно як цукор в вино сипати і брєд на форумах писати
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 08:19:46
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 11:52:02
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
парочка на глаз...
рама:
1. вага
2. серйозні пружні деформації = сег
3. застарілі (не)стандарти кріплень...
4. під 135мм втулку пера тра проха розгинати

колеса - говно аморфна масса, міняти
шатуни - аморфна масса, міняти
переклюки, манетки, тормоза - аморфна масса, міняти
вилка - аморфна масса, міняти

ше?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 12:16:03
забув додати...той вел коштує 9.900$...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 12:18:48
забув додати...той вел коштує 9.900$...
на ебею за 7000 похожий видів... ВСЬО!!! карбон...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 12:36:02
2. серйозні пружні деформації = сег
Теодору більше не наливати. сег у ПІДВІСІВ
3. застарілі (не)стандарти кріплень...
Це недолік апгрейдопридатності, до ходових якостей немає ніякого відношення
4. під 135мм втулку пера тра проха розгинати
Може ще запишеш в мінус те що шини товщиною 3.0 туда не влізуть? До твого відома ширина дорожної  втулки 130 мм
колеса - говно аморфна масса, міняти
шатуни - аморфна масса, міняти
переклюки, манетки, тормоза - аморфна масса, міняти
вилка - аморфна масса, міняти
Поясни чо шатуни і вилка аморфна маса? Не круто дивляться? так тобі шашечки чи їхати?
 Чим колеса невгодили? Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 13:05:48
Теодору більше не наливати. сег у ПІДВІСІВ
сталь тоже просідає і прогинається чи ти буш стверджувати шо туріст абсолютно жорсткий?
Це недолік апгрейдопридатності, до ходових якостей немає ніякого відношення
неможливість, або геморойність встановлення комплектухи яка підвищить ходові якості має серйозне відношення до ходових якостей :)
Може ще запишеш в мінус те що шини товщиною 3.0 туда не влізуть? До твого відома ширина дорожної  втулки 130 мм
10ки 135 :)
Поясни чо шатуни і вилка аморфна маса? Не круто дивляться? так тобі шашечки чи їхати?
шатуни - вага, паскудне кріплення... цепко на 9-10 не стане... вилка - мягка з поскудною торсіонкою, важка.. 
 Чим колеса невгодили? Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
туристи в угорщині продавали? :o :o :o
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 13:16:28
сталь тоже просідає і прогинається чи ти буш стверджувати шо туріст абсолютно жорсткий?
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом. Зазвичай про те шо сталь "грає" говорять МТБшніки а не шосери, бо на шосе нема таких навантажень.
10ки 135 :)
НУ так у мене вообще 150*12, але до дорожних велосипедів це немає відношення.
туристи в угорщині продавали? :o :o :o
Ну там не турист, там МТБшка якась проста. Рівня наших базарних. Але вірно служило вон скільки років і радувало власника. Так що якщо за туристом дивитися то він теж буде вірно служити і милувати око.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 13:23:51
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом. Зазвичай про те шо сталь "грає" говорять МТБшніки а не шосери, бо на шосе нема таких навантажень.
а чо? там... конь по педалям нехіло скаче... і в повороті грає не тільки сталь... :)
НУ так у мене вообще 150*12, але до дорожних велосипедів це немає відношення.
я про 10 педерач...
Ну там не турист, там МТБшка якась проста. Рівня наших базарних. Але вірно служило вон скільки років і радувало власника. Так що якщо за туристом дивитися то він теж буде вірно служити і милувати око.
ми про туриста говорили?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Andrizzio від 12.01.2010, 13:25:51
а чо? там... конь по педалям нехіло скаче... і в повороті грає не тільки сталь... :)я про 10 педерач...ми про туриста говорили?



наглядний приклад заробляння топфлудерства  :D нашими топфлудерами  :laugh:
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 13:47:16
  Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
мій тато ні разу за 20+! років проїздив на рідному всьому!!! з 82 по 07!! а потім я взявся за нього  :D
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 14:35:44
мій тато ні разу за 20+! років проїздив на рідному всьому!!! з 82 по 07!! а потім я взявся за нього  :D

і склав з нього батлера... :laugh:

Дописано : 12.01.2010, 14:38:11

наглядний приклад заробляння топфлудерства  :D нашими топфлудерами  :laugh:

біда в тому шо еразьол відписує на кожний мій пост, а так я його не дожену... нада шото нове придумати... :laugh:
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 14:53:00
Ти мені ще тут поговори. То вообще почну терти твої пости, щоб лічильник постів опустити.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 15:51:39
і склав з нього батлера... :laugh:
шото типу того  :D, мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний... *dontknow* і подальше від гріха продав його...)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 16:12:27
мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний...
ше в когось будуть питання чім гірший турист?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 17:57:50
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 18:04:12
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.
я тоже довго дивився ч/б телевізор, катав Аїста, грався на атарі2600, і ходив покакати в зелену будку... прикинь, тоже не заморочувався... і все це мені раптом стало погано... СИНКУ це називається ПРОГРЕС!!! :P

Дописано : 12.01.2010, 18:08:54
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом
а гугль так вважає
sag:
прогиб
провес
осадка
понижение
оседание
провес
просадка
перекос
слабина
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 12.01.2010, 18:56:23
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.

буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 19:45:42
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 12.01.2010, 20:36:28
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг  ...мій сраний аркус і то легший
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях


4 з 10 я вгадав :) а решту компонентів не згадував, но!!! якшо вони гавно погані, як тут написано... їх тра МІНЯТИ... а далі по списку..
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 20:40:02
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Vintage від 12.01.2010, 20:47:25
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 20:49:59
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???
а мене навпаки нервує шо шосер тихо їде...( бо коли їдеш на широкій гумі то прикольний звук такий   :)
якшо не зАбюсь після першої покотеньки на ньому то попробуєш  :D
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Vintage від 12.01.2010, 21:09:58
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485  *dontknow*
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 12.01.2010, 21:17:04
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)


4. труби з грубими стінками з мягкої низьковуглецевої сталі, такі як на "Україні". така сталь використовувалася будь-де. не віриш мені  - попитай десь на велобазі. в рамах Старт-шоссе стінки труб тоньші і сталь краща
тут читай: http://www.velorama.ru/blogs/32676
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
9. звичайно було сзаду 4 і спереді 1-2 зірки. під занавес існування ХВЗ нібито ставили пятерики від старт-шоссе
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.

і взагалі на рамі писало: турист, спутнік, спорт - але принципово вони не відрізнялися - невдалий гібрід дорожного і гоночного роверів
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 21:39:44
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.
5. то вже спортивні забаганки, то чисто для змагань придумано...принаймні для шосерів
7. а шо хтіли? то ж Союз був  :D
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...

Дописано : 12.01.2010, 21:43:51
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485  *dontknow*
а най його шлях трафить..... :o :o тре бде на туристі попробувати  :laugh:
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Vintage від 12.01.2010, 21:51:45
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 12.01.2010, 22:08:18
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...

мова про заводську комплектацію, а не самопал
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skeleton13 від 12.01.2010, 22:29:01
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

таке добро в Львові бачив в маґазині, 2300 коштує! всьо так як пише..) вага там порядку 10-11 кг...але як тренировочний байк взагалі супер...я задумався чи не взяти собі колись для тренувань(це в тому випадку якшо цього року всьо буде норм зі змаганнями)  ::)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 12.01.2010, 23:45:14
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

таке чудо навіть я би прикупив - але бажано на нього в реалі глянути.
взагалі 2300 - невеликі гроші, тільки де я ті ровери складати буду?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 12.01.2010, 23:50:55
А ти старі розпродуй. Ти ж це любиш  :D
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 13.01.2010, 22:55:07
А ти старі розпродуй. Ти ж це любиш  :D

тобі продам з великою скидкою :)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 13.01.2010, 23:09:25
тобі продам з великою скидкою :)
з якого повеха його скинеш?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Vintage від 14.01.2010, 10:18:06
 :'( Не буду тута більше писати, бо тема знаходиться в розділі "Флуд, Флейм і Оффтоп"  :'(
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 14.01.2010, 10:39:18
:'( Не буду тута більше писати, бо тема знаходиться в розділі "Флуд, Флейм і Оффтоп"  :'(
саме тут їй і місце :D
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 14.01.2010, 19:28:25
з якого повеха його скинеш?


як тобы совість (диви яке я слово згадав,навіть не знаючи шо вого є) дозволила таке на проовідного шприхаля написати...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 14.01.2010, 19:34:58

як тобы совість (диви яке я слово згадав,навіть не знаючи шо вого є) дозволила таке на проовідного шприхаля написати...

це як тобі не хватило фантазії доперти шо я про ровер?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 14.01.2010, 20:29:25
це як тобі не хватило фантазії доперти шо я про ровер?

то ще гірше(

Брати хлібороби!
Позичте для доброї хліборобської справи ранцевый огнемёт "Шмель" у тимчасове використання.
Будем трохи палили шкодних комах...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 14.01.2010, 22:28:11
то ще гірше(

Брати хлібороби!
Позичте для доброї хліборобської справи ранцевый огнемёт "Шмель" у тимчасове використання.
Будем трохи палили шкодних комах...

комуто по ходу походу пора купляти ласти!!! клей я маю...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 14.01.2010, 22:38:32
комуто по ходу походу пора купляти ласти!!! клей я маю...

а як щодо віника попіл змітати на міндобриво?
але міндобриво неякісне буде, хіба шо під ріпяк сипати...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 08:40:25
Пропоную вам двом купити по парі коньків(зима як неяк). А весною ми провіримо хто їх дальше ....... відкине  :laugh:
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 09:41:50
Пропоную вам двом купити по парі коньків(зима як неяк). А весною ми провіримо хто їх дальше ....... відкине  :laugh:
тобі шо скидку вже зробили? без парашута?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 10:02:39
Правила хорошого тону вимагають пропустити вас вперед, пане.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 11:05:02
Правила хорошого тону вимагають пропустити вас вперед, пане.
медведя боїшся?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: wuwuzange від 15.01.2010, 11:12:08
ну і срете ..... :D
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skaz від 15.01.2010, 11:34:58
афтари пишіть ісчо
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Сім самураїв від 15.01.2010, 11:41:07
продається дерев"яний макінтош. ціна і фото в  приват.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: wuwuzange від 15.01.2010, 12:06:42
продається дерев"яний макінтош. ціна і фото в  приват.
попередньо забиваю!!!!
деревво якої породи??? скільки років???  в якому районі росло???
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Сім самураїв від 15.01.2010, 12:37:41
попередньо забиваю!!!!
деревво якої породи??? скільки років???  в якому районі росло???
воно тобі треба?:)
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 12:42:28
медведя боїшся?
Після того як я на швидкості в кілометрів 30 на велосипеді без тормозів йшов на лобове зіткнення з тролейбусом я вже нічого не боюсь.  банально нерви тоді всі згоріли.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 12:45:58
воно тобі треба?:)
ти шо не в курсі? він же ДХ ровер купив, вот і прицінюється... :P

а якшо він міцний, то можна прикрутити дишло і колеса, вийде прикольний прицеп до буса  :laugh:

Дописано : [time]Птн 15 Січ 2010 12:50:07[/time]
Після того як я на швидкості в кілометрів 30 на велосипеді без тормозів йшов на лобове зіткнення з тролейбусом я вже нічого не боюсь.  банально нерви тоді всі згоріли.
разом з підошвами?
ну і срете ..... :D
доречі я поняв хитру тєму... якшо обкакатись від страху, то при зіткненні масса, а відповідно і момент інерції меньший...

а як тролейбус? в нього від ужаса рога дибом не стали?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skaz від 15.01.2010, 13:11:53
Теду +1
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 13:16:15
Теду +1
за проведення досліджень на тему залежності масси велосипедиста до пошкоджень нанесених ним тролейбусу?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skaz від 15.01.2010, 13:30:29
і за це теж

ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу

+ був за адекватний гумор
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 13:35:10
ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 15.01.2010, 13:50:52
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!

і зразу пішли натяки що палити на міндобриво ще зарано, може бути джерелом органічного добрива
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Сім самураїв від 15.01.2010, 13:51:44
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами  в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва  реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 14:12:06
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами  в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва  реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.

знову ж таки не погоджусь... закон збереження імпульсу знаєте? m1v1=m2v2 тобто для строрення реактивної тяги необхідно попередньо зняти штани інакше масса залишиться знов таки на місці... або заздалегідь втикнути в анус трудку-сопло для направлення струменя... а якшо сопло розвернути на 180 град. то получимо необхідну для швидшої зупинки зворотну тягу, але не забуваємо що треба відводити не прямо перед собою, а на декілька гр. вбік, шо додасть дещо імпульсу в сторону, для легшого оминання перешкоди і не буде заважати зчепленню коліс з дорогою!

[вкладення вилучене Адміністратором]
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skaz від 15.01.2010, 14:17:43
 :D
во а ще трошки вгору - щоб забезпечити краще зчеплення коліс з покриттям і знову ж таки зменшити тормозний шлях

Дописано : 15.01.2010, 14:21:55
не забудьте й усі інші фактори врахувати температуру, шв. вітру і т.д.

а також Еразеля - дуже невідомого фак тора :D

або як тут виявилось у певних обставинах фекалоїдатора
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 14:53:01
Забаню всіх
 А тоді я благополучно розїхався з тролейбусом, бо як бачите ви зі мною спілкуєтеся, а не оградку мені поправляєте. І ніякої дефекації небуло. Бо як каже один вислів "в момент прижка сфінктер десантника взмозі перекусити лом".
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: skaz від 15.01.2010, 15:04:15
дефекації

автор зануда
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 15:53:49
Забаню всіх
...як каже один вислів "в момент прижка сфінктер десантника взмозі перекусити лом".
краще буде - "в момент наближення до тролейбуса без тормозів сфінктер шприхаля може перекусити підсиділку"  :laugh:
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 15:56:38
Щоб сфінктер міг перекусити підсиділку треба щоб підсиділка находилась в ньому.
 Увага питання: ДЕ В ЦЕЙ МОМЕНТ ЗНАХОДИТЬСЯ СІДЛО?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 16:16:04
Щоб сфінктер міг перекусити підсиділку треба щоб підсиділка находилась в ньому.
 Увага питання: ДЕ В ЦЕЙ МОМЕНТ ЗНАХОДИТЬСЯ СІДЛО?

в шлунку?
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Erazel I-st від 15.01.2010, 16:30:18
Та щоб тобі сідло могло дойти до шлунку. Те що кишка називається прямою незначить що вона пряма від рота до жопи   :P
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 16:44:07
Та щоб тобі сідло могло дойти до шлунку. Те що кишка називається прямою незначить що вона пряма від рота до жопи   :P

а я завжди думав шо в мене саме так... жру-*ру-...-жру-*ру... а толку 0!
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Сім самураїв від 15.01.2010, 17:14:03
кишка тонка, зате пряма
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: teodor4ik від 15.01.2010, 17:33:05
кишка тонка, зате пряма

можна на сідлі зекономити... дуже цікаво...
Назва: Re: нашим шосероводам
Відправлено: Стечкин від 17.01.2010, 11:29:06
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)


на турииста я незнайшов офіційної інфи по вазі, а по келісу: http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2009&n1=CROSS&n2=STYLUS

може не будеш стверджувати, що совковий залізний вел з болотніками легше від буржуйского аналога