А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.
1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях