Тема: Концепція роверового міста Тернопіль  (Прочитано 26326 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Kritik

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 191
  • Карма: +1/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 11.04.2012, 21:11:07 »
купити завтра відро снєжки і йти малювати розмітку?  :D

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 11.04.2012, 22:26:01 »
купити завтра відро снєжки і йти малювати розмітку?  :D
можно просто зайти в сусідню тему і спитати якої допомоги треба на велодень... нахуа? шоб то все живіше і потрібніше виглядало в очах властьімущих і обіцяло додатковий електорат... далі пояснювати?

чим тобі не план дій? можу ше парочку накидати... а по поводу снєжки, вона не канає, але сожу пробити розміточну, світлоповертаючу... тіко вот поки нема шо малювати, але повір... якшо ти купиш фарби і підпишешся під тим шо підеш красити, я тобі пробью дозвола на то шо вже є в планах... ті ж присновідомі доріжки в парках.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #17 : 24.04.2012, 15:37:30 »
не давно був в угорщині ..то в них доволі просто це зроблено:
вздовж тротуару відділено пів метра для велосипедистів..причому відділео жирною жовтою розміткою...
так само на пішоходних переходах...збоку біля широкої зебри йде пів метрова для велосипедистів..)

До речі, при відсутності велосипедного трафіку пішоходи в Будапешті все одно не ходять по велодоріжках. Поважають цей поділ чи шо? Мені це одразу в очі кинулось і навіть раз бачив, як якесь вже доросле дітьо отримало підзатильника за вихід на "жовту" смугу від своїх компаньйонів по шпацеру.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #18 : 24.04.2012, 15:39:51 »
раз бачив, як якесь вже доросле дітьо отримало підзатильника за вихід на "жовту" смугу від своїх компаньйонів по шпацеру.
У нас підзатильником не обійдеться - кулемет як мінімум.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #19 : 24.04.2012, 17:08:42 »
У нас підзатильником не обійдеться - кулемет як мінімум.
Ну тоді треба бути безпристрасними і так само відстрілювати "лісапедистів" які лізуть на середину дороги і гоняють на великих швидкостях по тротуару  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #20 : 24.04.2012, 17:16:56 »
Ну тоді треба бути безпристрасними і так само відстрілювати "лісапедистів" які лізуть на середину дороги і гоняють на великих швидкостях по тротуару  :)
100%, оскільки такі лісапедисти створюють проблеми нормальним велосипедистам. А якщо без жартів, то просто має бути елементарна взаємоповага і виконання правил. А самі правила мають враховувати інтереси усіх. Але поки що то утопія, а ми робимо усе, щоб це стало реальністю.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline dubyk

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 7
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 17.10.2014, 11:33:13 »
Деякі ідеї до концепції ВелоТернополя... Бо щось вона ніяк не рухається ;-(
Був такий проект з картами і схемами але мабуть занадто масштабний щоб реалізуватися.
У Львові цей проект писався в той самий час і результат вражає (http://zik.ua/ua/news/2014/10/03/lviv_nablyzhaietsya_do_togo_shchob_staty_velosypednoyu_stolytseyu__radnyk_mera_529027, http://ipic.su/img/img7/fs/ProektvelomerezhiuLvovi%28zmin120511%29ost1.1376889859.png)
На сайті місьради Тернополя (http://www.rada.te.ua/pytannia-vidpovidi/?question=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%BD) в основному шаблонні відмазки про першочерговість велодоріжок у парках (так ніби роверистам там найскладніше їздити).
Але в останьому запиті додалася нова фраза „…створення велоінфраструктури … на вулицях, які заплановані під реконструкцію“
Отож  :). У 2014 році у планах реконструювати вулиці Збаразька, Шептицького, Оболоня, Карпенка та Текстильна а також пішохідні зони у парках Топільче й Шевченка. Перевіряємо наявність велодоріжок і вело-розмітки на тих вулицях, що вже здані. Про відсутність ТРЕБА звітувати на сайті міської ради.
При капітальних ремонтах вулиць вкладення у велоінфрастутуру (велорозмітка, велодоріжка, понижені зїзди-виїзди, знаки чи хоча б щось з цього) мають бути мізерні, отож треба стукати.

P.S. Цікаве дослідження було у СанкПетербурзі (https://docs.google.com/file/d/0B34WftJSfyX3VW10MjhVZFFpVnM/edit). Сподобалась ідея малозатратних точкових впливів та формальна легалізація велосипедистів (розмітка, знаки, зручності).
Цікаво почитати про велоінфраструктуру  Копенгагену (http://maxkatz.livejournal.com/57083.html)