Тема: Періодична зміна ланцюга  (Прочитано 11504 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 18.01.2010, 11:38:28 »
Мабуть то і є "золота серединка", але в тому випадку можна встромити одну (за потребою до 3-х ) роз'ємних ланок, які в довгому поході хоча-б одну штучку треба з собою мати.

а в мене говноровер, з говнокасетою і говноцепью... вже 3-4к накатав... їде... ше ніц не міняв... і не трогав...

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 18.01.2010, 23:31:25 »
М_о_л_о_д_е_ц_ь  всім би так безтурботно катати!

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 19.01.2010, 22:36:08 »
та фігня це всьо....це шосерам які тренуються кожен десь по 150-200км вдень тре кожних два дня міняти ланцюг?....шото не то....але як варіант замість зміни ланцюга...міняти кожних 500 км велик  :D
Via est Vita

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 19.01.2010, 22:43:56 »
та фігня це всьо....це шосерам які тренуються кожен десь по 150-200км вдень тре кожних два дня міняти ланцюг?....шото не то....але як варіант замість зміни ланцюга...міняти кожних 500 км велик  :D

була би репутація на цьому форумі, я би +поставив :)
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #19 : 26.01.2010, 18:37:34 »
та фігня це всьо....це шосерам які тренуються кожен десь по 150-200км вдень тре кожних два дня міняти ланцюг?

Кілометри кілометрам різниця.
Мені чогось видається, шо на МТБ абразивне (пісок, болото) зношення ланцюга і розтяги від динамічних стрибкоподібних навантажень від їзди по пересічній місцевості набагато інтенсивніші, ніж зношення шосерного ланца через притирання метал-метал через мастило.

Поміняв ланцюг через 500 +- скількисьтам (як писав Андрій) км - і на улюблених зірочках силове педалювання стало справжнім нічним жахом - розтовчу писок через проскакування ноги чи нє :).

Лишаєтсья відкрите питання - що би було якби я не поміняв ланцюг взагалі (касету з ланцюгом вперше поміняв через 3 тисячі км, бо старий протерся а новий не ставав вже на касету), але на експерименти чогось не тягнуло, памятаючи як ми 10 км до залізців пхали Свєтку-Арвен - вона їхала на самокаті в триденку, бо ланцюх порвався просто на дорозі, а Віталько вижимку заникав на дно наплічника )

Дописано : 26.01.2010, 18:40:32
ТОму не знаю як там з точки зору маркетингу і всякого іншого феншуя, але магія "трьох ланцюгів і одної касети" обійшлась би мені точно дешевше, ніж "якось то воно буде" і заміна то касети то ланцюга через один.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #20 : 26.01.2010, 18:48:51 »
Ну Корак вон 7 тисячу розміняв на одному комплекті і нічого. Правда міняти він буде всьо, скоріш за все. Бо міняти по частинах в його випадку не получиться.  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 26.01.2010, 19:34:06 »
По-любому, але у нього просто якісний та міцний ланц я так вважаю і тому ще служить, а не порвався на якійсь-там 4000км.Загалом якшо ланц якісний, то це і буде випадок КоРак-а і не тре в цьому випадку шось міняти що ~500 км, важливо також за тим ланцюгом хоч трохи доглядати чистити та змащувати і, як казав Тед "і буде Тобі щастя"

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 26.01.2010, 20:43:47 »
Хто би що не казав, а може якось воно буде. Техніка вимагає постійного догляду і охайності.
Ланцюг і все решта не виняток.
І якщо хтось придумав таке правило "3х ланцюгів", то певно не просто так.
А миття ровера до блиску також корисна річ - один мій товариш після хорошого витирання - помітив у рамі тріщину.
Може збоку і виглядає як якийсь фетишизм.
Вчуся їздити на ровері.

Offline Andre

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
  • duncon amstaff
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 02.03.2011, 12:03:11 »
доречі, про говноровера з говноланцюгами... )) змащую ланцюг машинним маслом... і не зовсім маслом, а переробкою..
теоретично так не можна робити, взагалі не рекомендують машинним маслом...
як думаєте, ще один рекламний трюк?

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 02.03.2011, 12:18:07 »
як думаєте, ще один рекламний трюк?

певно шо так. той ланцюг ше тебе переживе
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 02.03.2011, 13:20:47 »
ладно моторним маслом але переробкою... це треба бути ж...
GO HARD OR GO HOME!

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 02.03.2011, 15:22:08 »
доречі, про говноровера з говноланцюгами... )) змащую ланцюг машинним маслом... і не зовсім маслом, а переробкою..
теоретично так не можна робити, взагалі не рекомендують машинним маслом...
як думаєте, ще один рекламний трюк?
з точки зору банальної логіки:
рідке масло: як затече всередину так і витече...
густе: не затече взагалі...
вихід: взяти густе і наріти, кинути в нього цепку, потім обтерти... змазувати рідким кожен день, бажано пару раз...

блатне масло - густе, але з летким розріджувачем... наноситься як рідке і загусає вже по місцю... також має миючі присадки шоб не збирати всередині болота.

Offline Neoni

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 427
  • Карма: +9/-7
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 02.03.2011, 15:34:02 »
зі зміною ланцюга ніколи не панькався, почув шо проскакує поставив нове тай все
так на б/у касеті і ланцюгу проїхав ше десь під 1000км
зараз змінив ланцюг, але змінив не через те що зїздив старий а через те що на 3 зірки закороткий

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #28 : 02.03.2011, 15:42:52 »
Кожні 300 км на заміну, то щось не дуже віриться. Я проїхав на свому вже 2500, з яких 500 із новими шатунами, а ланцюг ще норм. Головне його вчасно мити, змащувати і на зиму консервувати (добре помити і змастити).
Змащую спеціальним маслом-спреєм, а мию бензином у мийці. Коли вже дуже брудний - знімаю і мию у пляшці спочатку розчинником, потім порошком галою.
« Останнє редагування: 02.03.2011, 15:46:10 від Антон Одобецький »
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 02.03.2011, 15:49:00 »
переробкою..
*No* по перше від постійної дії високих температур і тисків (якшо моторна переробка) масло втрачає здатність змазувати і триматися на стінках + як масло не фільтруй там лишаються мілкі продукти зносу які працюють як наждачка.. є спецфільтри для переробок но ціна такої послуги майже як ціна нового масла)))

взагалі не рекомендують машинним маслом...
вот хто реально вміє працювати то маркетологи!! баночка 100мл змазки для велосипеда коштує як літра крутого трансмісійного масла, і добре якшо вони не з одної бочки налиті... яка опше може бути різниця (леткі спреї не враховуємо) тими маслами, призначення то саме (добре проникати і змазувати, триматися на поверхнях тертя, не спричиняти корозію, відштовхувати воду і т.д.) а умови роботи в рази легші, так за шо питається??!
купив собі давно вже літру трансмісійного кастрола густиною 80в і проблем з ланцюгом ше небуло.. мало того даж в доводчик дверей від домофона залив його бо нада було шось густе  :russian: