Загальний > Забави роверові

Велоквест "Волинський рейд 2009"

(1/12) > >>

Dreamland:


Положення
про велоперегони “Волинський рейд 2009”

1. Вступні положення

Велоперегони “Волинський рейд 2009” (далі – велоперегони) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді;
- презентацію природнього району "Кременецькі гори" – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури;
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до екологічної акції та тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.

2. Час і місце проведення

Велоперегони проводитимуться з 26 по 27 вересня 2009 року в Кременецьких горах (Шумський і Кременецький райони Тернопільської області).

3. Організатори

Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua
Велоспільнота міста Тернополя "Шприха" – www.shpryha.te.ua

4. Умови участі

Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд).
Кожна команда має бути укомплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоду здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.


5. Програма велоперегонів

Місцем старту велоперегонів є м.Кременець – вершина гори Бона (Кременецька фортеця). Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту, 1 учасником команди і 2 велосипедами (з номерком команди) на його фоні. За кожен об'єкт нараховується певна кількість балів, які потім сумуються. Окрім того, ще будуть бонусні завдання, про які учасників буде повідомелно безпосередньо перед стартом.

26 вересня (субота)
7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
10.00 – 11.30 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах.
21.00 – 22.00 – вечеря, ватра знайомств.
22.00 – оголошення проміжних результатів.

27 вересня (неділя)
8.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня).
16.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці.
16.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.

6. Зголошення і реєстрація

До 22 вересня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі або за телефонами:
+38 063 255 35 49 Володимир,
+38 097 971 44 42 Петро,
+38 097 160 72 79 Олег.
Потрібно вказати назву команди та її склад (2 учасника).
Після перерахунку членського внеску, команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету:
Горона Володимира (моб.: +38 063 255 35 49 // +38097 217 214 5).

7. Визначення результатів та нагородження

Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і набере найбільшу кількість балів за знайдені об'єкти.
Результат визначається по першому і другому днях окремо, а потім зайняті місця сумуються.
Команда, в якої сума місць за два дні буде найменшою - оголошується переможцем.
При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.
Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.

8. Фінансування, матеріальне забезпечення

Членський внесок з учасника - 20 грн.
Також кожен бажаючий може скористатися додатковими послугами:
  - трансфер велосипеда учасника (Тернопіль-Кременець-Тернопіль) - 20 грн.
  - трансфер учасника квесту (Тернопіль-Кременець-Тернопіль) -  50 грн.
  - харчування (2 прийоми - вечеря, сніданок), таборове спорядження (крім наметів) - 30 грн.

9. Інше

Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки. Також це спорядження можна буде взяти в оренду безпосередньо в організаторів – за попереднього замовлення.
Рекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші.

Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.

Пам'ятайте, головне - не перемога, головне - участь.

Реєстрація

teodor4ik:
якшо до оргкомітету ше когось тра, готовий зголоситись... бо, по певним причинам, їхати не годен(думаю шо до того часу буду вже годен, але не на повну)...

Andrizzio:

--- Цитата: Dreamland від 07.09.2009, 17:34:48 ---
8. Фінансування, матеріальне забезпечення

Членський внесок з учасника -120 грн.

Сюди входить: трансфер учасника та його велосипеда Тернопіль-Кременець-Тернопіль, вечеря+сніданок, оренда таборового спорядження, оргвнески.


--- End quote ---

тут попрошу детальніше: яким транспортом? шо входить в "вечеря+сніданок"  ::)  :)?

Dreamland:
транспорт - бус.
вечеря - борщ, чай, солодощі
сніданок - каша з заправкою (гриби або тушонка), салат, чай і солодощі
типу так

Erazel I-st:
Та якщо Андрій з Віталіком будуть знову приймати участь то думаю їм в бус можна буде закинути ще 3-4 велосипеда, а самим їхати автобусом. :)
 Що до спорядження - я так поняв якщо нема власного спальника і палатки то можна взяти в оренду в організаторів? Це добре, бо у мене собсно нема. Думаю в багатьох теж. Так що готуйте побільше спальників  :)
 Яка приблизна відстань має получитися? Бо я щось ненайшов. Мені точно нетреба, просто порядок чисел. Десь орієнтовно 30-40 км за два дня чи 80-100? :)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version