shpryha
Загальний => Флуд, Флейм і Оффтоп => Тема розпочата: org100h від 16.09.2011, 23:48:44
-
Значить поки по збираються грошики на людську вилку, вирішив поізврощатися з штатним топганом. Благо внутрішня конструкція обнадіювала на подвиги.
Шляхом проб, помилок і наявного барахла у вигляді купи стальних пружин, парасольки і двох телескопічних насосів дойшов до такої системи.
(http://i.piccy.info/i7/86440f37e5e1e8356cd1216535af62f1/1-2-535/7522945/fork.jpg)
Все ніби просто в правій трубі дві пружини, одна вільна, а інша регулюється болтом з низу.
В лівій трубі є 3 пружини з різною жорсткістю, по ідеї вилка отримує перемінну жорсткість, якось так і працює + прокладки жеби (резинки з совецких насосів) масло яке просочилося з ноги, затримувалося.
Далі сам демпфер в нозі, негативна пружина впирається в грубу трубку(то шо лишилося з гумового демпфера вилки), чуть зжата, ніби тримає рівновагу. Далі поршень(взятий з телескопічного насоса) масло(якесь рідке) перемичка з дзюрками(тоже з насоса) через неї протискається масло. І краник, на кранику став, поки на там стирчить пластмасова штуковина з ніпельом яка нікуди не годиться, шукаю краник. По ідеї регульованість отвору для повітря буде міняти роботу демпфера, шо воно мені дасть ше не знаю, здається, регульований відскок.
Головна болячка це кляті башинги, поки шукаю люміньові трубки потрібного розміру, а то вилка адово люфтить, но в принципі це не мішає катати:)
Отже топик стартував, по ходу буду викладати фотки і відео роботи того чуда що вийде.
-
Засунь всередину насос велосипедний і не парся :). Просто накачуй в нього потрібну кількість повітря для потрібної жорсткості :D
-
Засунь всередину насос велосипедний і не парся :). Просто накачуй в нього потрібну кількість повітря для потрібної жорсткості :D
*No* Це типу шютка, так?
-
ТА чого,познімай шоб з нього вийшов аморт)))
-
*No* Це типу шютка, так?
Та майже. Купляєш радянський велосипедний насос типу такого
(http://darudar.org/var/files/img/a6/e7/a6e73778f83841727532f7618dc20b7f_600.jpg)
Вкручуєш в нього цільнометалічний ніпель від камери
(http://img.uforum.uz/images/dfahxys5530152.jpg) - другий зліва
Ручкою до низу, ніпельом вверх засовуєш в ногу вилки і зверху закручуєш кришку ноги.
і маєш модуль повітряного поршня для вилки Ашан-Топган.
В общім ще одна ідея Теодорчік-стайл.
З.І. Тільки основна проблема буде "перевернути" клапан в насосі
-
таксь... ти до чого тут мене приплів?
до того пневмоаморта шо я хтів замість підсиділа приліпити?
а доречі мисля... він же 4 в 1... якшо кинути його в 1ну ногу, а в2гу пружину, то вийде повітряна пружина+масляний демпфер+локаут в любому положенні з СПВ(2см мягкого ходу в т.ч. з локаутом). ітого 80грн. за амморт:laugh: де би то взяти вилку на експерименти?
З.І. Тільки основна проблема буде "перевернути" клапан в насосі
неа, не буде, його тра просто висверлити... якшо ти його перевернеш, то потім фіг вилку здуєш... а тиск ніпель втримає...
як варіант шукати насос того ж діаметру шо і нога, тоді від нього тра бде тіко шток і поршень, ну і виточити кришку з ніпельом :P
-
"де би то взяти вилку на експерименти?" яку саме тре? До речі, можна спробувати газову пружину до ПП(поршневої пневматики) шось типу цього але пошукати б/у http://www.calibr.in.ua/Zapchasti-Gazovye-pruzhiny-c-32_101.html (http://www.calibr.in.ua/Zapchasti-Gazovye-pruzhiny-c-32_101.html)
тут можна замовити розмір http://airgun.org.ua/forum/viewtopic.php?f=2&t=18314 (http://airgun.org.ua/forum/viewtopic.php?f=2&t=18314)
-
Угу, а коли та пружина спрацює то катапультує вершника метрів на 10 вверх :D
-
на скільки мені відомо то пружини накачують щоб стиснути її потрібно зусилля біля 80 кг. І в дуругому посиланні пише, що можна виготовити пружину по індивідуальному замовленні і тиск також можна качнути будь-який.
-
"де би то взяти вилку на експерименти?" яку саме тре?
якогось ашана з груууууубими ногами... больно вже аморт сам по собі грубий...
-
Зробив декілька модифікацій, аиявляється, шо дозатор від пляшки з горівки, чертвоски хороший клапан. ідея з насом ок но треба шукати насос.
(http://board.te.ua/src/1316362599023.jpg)
Зара ше таке сяке відео закину(мобілка примотана ізолєнтов до рами).
Загалом вау ефект, після того як запхав дозатор на місце перемички, і поміняв пружину, вилка почала хавати всьо шо під колесо попадало.
Тест модифікованої YOBA tgs вилки (http://www.youtube.com/watch?v=JfHfH4X6abI#)
тест модифікованої YOBA tgs вилки (http://www.youtube.com/watch?v=pChbMXkz4K0#)
як варіант шукати насос того ж діаметру шо і нога, тоді від нього тра бде тіко шток і поршень, ну і виточити кришку з ніпельом
Самий правильний варіант, то мій наступний крок після того як зроблю нормальні башинги.
Треба купити густіше гідравлічне масло, з ним попробувати.
-
маю Texaco Rando HD z 46 якшо тра то вляю скіко скажиж.
-
маю Texaco Rando HD z 46 якшо тра то вляю скіко скажиж.
Яко завтра би з баньочкою заїхав, за одно каретку приміряю. :)
-
Оновив схему
(http://board.te.ua/src/1316380142951.jpg)
-
хреново...
1.через каник бде ляпало масло, таяк за таких умов 111% спіниться.
2. демпфер не має бути послідовно з пружиною... на швидкому ударі масло не встигне перетекти і відібє тільки пружина.
3. регулювання тиском малоефективне таяк ти тупо добавив в систему ще 1ну пружину, на цей раз повітряну.
4. якшо тиск буде падати швидко шоб забрати ефект пружини, то і регулювати не буде ніхрена.
5. повітряна пружина штука цікава тим шо має нелінійні параметри стиснення, а якшо так то чи не варто викинути той набір пружин і проставити зверху банальний ніпель і регулювати швидкість тиском?
6. якшо зробити п.5 то нашо там взагалі масло? можна обійтись повітрям.
7. рішення п.1 мембрана на маслі, але я хз як її туда втулити шоб можна було ше масло залити.
нада кароч ше думати... да і чесно, не замітив я роботи на відео, особливо мелкої...
-
шо ви тут ровер видумуєте :D
-
хреново...
1.через каник бде ляпало масло, таяк за таких умов 111% спіниться.
2. демпфер не має бути послідовно з пружиною... на швидкому ударі масло не встигне перетекти і відібє тільки пружина.
3. регулювання тиском малоефективне таяк ти тупо добавив в систему ще 1ну пружину, на цей раз повітряну.
4. якшо тиск буде падати швидко шоб забрати ефект пружини, то і регулювати не буде ніхрена.
5. повітряна пружина штука цікава тим шо має нелінійні параметри стиснення, а якшо так то чи не варто викинути той набір пружин і проставити зверху банальний ніпель і регулювати швидкість тиском?
6. якшо зробити п.5 то нашо там взагалі масло? можна обійтись повітрям.
7. рішення п.1 мембрана на маслі, але я хз як її туда втулити шоб можна було ше масло залити.
Точно, масло буде травити повітря за поршень, пінитися, текти но менше з тим.
Я того ровера просто так не лишусь :), є така ідея в принципі.
Значить з ліва викидаю пружини ставлю помпу, з права роблю такий демпфер.
(http://board.te.ua/src/1316466692837.jpg)
Така система має 100% працювати. Тонкий поршень з регульованими дірками має бути чутливий до всякої дрібноти + ребаунд чи як там його відскок
пс. Порівняно з тим шо було, вилка таки файно працює, но то моє чисте імхо, бо на роверах з хорошими вилками я не їздив.
-
у демпфера має бути 2 регулювання - прямий і зворотний хід(не обовязково зовнішні) суть в тому шо стискатись він повинен швидко, а розжиматись повільніше.. класика шарико-пружинний клапан + прямохід.
прямохід, то то шо ти намалював, але ше має бути клапан шо працює на стиск і блокує відхід... є чи нема повітря зверху до дупи, воно ролі тут взагалі не грає таяк поршень має бути постійно в маслі, а воно не стискається тобто швидкість ходу не зміниться, мож спокійно його глушити, достатньо просто досить великої повітряної камери шоб вона не працювала як пружина
як варіант, можна її зробити регульованою, тоді підібравши розмір получиш т.з. антипробой, шо позволить ставити мягшу пружину для дріботи(меше качати другу ногу), а стиснуте повітря в малій камері не дасть пробитись до упора.
а як на рахунок зустрітись, поговорити?
-
Знаю шо має так робити. Для того був вставив дозатор, щоб був різний хід, но це не регульоване рішення, там принцип був подібний до повітряного демпфера, но замість повітря масло.
Можна просто нище вставити два кільця стопорне з отворами і з вільним ходом вужче, на пружину.
(http://board.te.ua/src/1316511512880.jpg)
Думаю, сам клапан має бути максимально тонким, щоб спрацьовувати при самих дрібніших поштовхах.
Шарики не розглядаю так як навряд вийде зробити такий механізм надійним, а мембрана по моєму буде тонша і легша в виконанні.
-
відрегулюй відеокамеру так щоб було видно корону, ось так:[youtube]zxBDIQ68P4c[/youtube] бо не видно толком як працює
-
Орг, харош страдати хернею. Тобі найкраще зробити систему за РокШоксом. В одній нозі пружина. В іншій масляна ванна. В тій нозі де масло(лівій) маємо конструкцію де внизу на шток є поршень який паше на відскок, а вверху ноги маємо клапан на зжимання.
(http://content.foto.mail.ru/list/alex_demidov/65/s-92.jpg)
Тобто нижній клапан завжди в маслі ходить, коли вилка вжимається то шток витискає масло(ну бо він теж має обєм свій) і воно починає проходити через верхній клапан. Всьо.
(http://content.foto.mail.ru/list/alex_demidov/65/i-67.jpg)
Так що для верхнього клапана хватає конструкції з перекривающоюся заслонкою, як собсно є в РокШокса і ти вже намалював. А для нижнього треба конструкцію де б масло спокійно проходило в одну сторону і через регульований клапан в другу. В амортах для цього приміняють конструкцію з "голкою" і конусною чашкою.
В общім читай http://forum.velomania.ru/showthread.php?t=55628( (http://forum.velomania.ru/showthread.php?t=55628()тільки що найшов коли шукав ілюстрації)
І мою тему про рокшокси, там є пару корисних тем
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,1958.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,1958.0.html)