Значить поки по збираються грошики на людську вилку, вирішив поізврощатися з штатним топганом. Благо внутрішня конструкція обнадіювала на подвиги.
Шляхом проб, помилок і наявного барахла у вигляді купи стальних пружин, парасольки і двох телескопічних насосів дойшов до такої системи.
Все ніби просто в правій трубі дві пружини, одна вільна, а інша регулюється болтом з низу.
В лівій трубі є 3 пружини з різною жорсткістю, по ідеї вилка отримує перемінну жорсткість, якось так і працює + прокладки жеби (резинки з совецких насосів) масло яке просочилося з ноги, затримувалося.
Далі сам демпфер в нозі, негативна пружина впирається в грубу трубку(то шо лишилося з гумового демпфера вилки), чуть зжата, ніби тримає рівновагу. Далі поршень(взятий з телескопічного насоса) масло(якесь рідке) перемичка з дзюрками(тоже з насоса) через неї протискається масло. І краник, на кранику став, поки на там стирчить пластмасова штуковина з ніпельом яка нікуди не годиться, шукаю краник. По ідеї регульованість отвору для повітря буде міняти роботу демпфера, шо воно мені дасть ше не знаю, здається, регульований відскок.
Головна болячка це кляті башинги, поки шукаю люміньові трубки потрібного розміру, а то вилка адово люфтить, но в принципі це не мішає катати:)
Отже топик стартував, по ходу буду викладати фотки і відео роботи того чуда що вийде.