Тема: Заміна заднього амортизатора  (Прочитано 7332 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Nobel

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 15
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 27.07.2014, 12:40:57 »
Писати про те, що двохпідвіси **** не треба...кожен їздить на тому, на що заробив і що подобається.

Є конкретне питання. стоїть аморт 150мм піж отворами, чи можна поставити 165 або 190мм (просто на 190мм є непоганий варіант...)?

Offline Nobel

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 15
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 27.07.2014, 13:17:06 »
Фото




Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 27.07.2014, 13:27:43 »
Ви спочатку відкрутіть з однієї сторони аморт, і попробуйте раму більше розсунути. Питання чи позволять дві половинки рами на стільки розійтись. І ще скоріш за все прийдеться послаблювати тросік переключателя заднього. 165 напевно стане без проблем, а от 190 вже під питанням, потрібно буде чіпляти аморт не в середній отвір, а той що вище.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 27.07.2014, 17:40:04 »
Самий простий спосіб визначити.  Відкрутити амортизатор  з однієї сторони . Взяти певний відрізок  на потрібні сантиметри та утримуючи раму  співставити сам потрібний розмір. Кріпити  у самому верхньому отворі.

Усі амортизатори мають пенвий хід. який можна  регулювати .  хід десь в межах 20 мм а то й більше.

Думаю що амортизатор мав би підійти .
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 27.07.2014, 18:30:54 »
Усі амортизатори мають пенвий хід. який можна  регулювати .  хід десь в межах 20 мм а то й більше.
Перепрошую звичайно, але ГА? Ви хоч раз амортизатор в руках тримали? В жодному аморті НЕ можна регулювати хід. І де є аморт 20мм ходу, від самоката? В 165мм амортів хід ШТОКУ (а не аморта) 38мм, в 190мм - 50мм.
Впринципі від 165 аморту йому гірше не стане, але з 190 буде завалена геометрія, відповідно треба ставити вилку з більшим ходом

Ви спочатку відкрутіть з однієї сторони аморт, і попробуйте раму більше розсунути. Питання чи позволять дві половинки рами на стільки розійтись
а чо не позволять)))
[spoiler][/spoiler]
а от 190 вже під питанням, потрібно буде чіпляти аморт не в середній отвір, а той що вище.
і після цього аморт заклинить в рамі
« Останнє редагування: 27.07.2014, 18:36:49 від arhont »

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 27.07.2014, 18:37:57 »
Перепрошую звичайно, але ГА? Ви хоч раз амортизатор в руках тримали? В жодному аморті НЕ можна регулювати хід. І де є аморт 20мм ходу, від самоката? В 165мм амортів хід ШТОКУ (а не аморта) 38мм, в 190мм - 50мм.
Впринципі від 165 аморту йому гірше не стане, але з 190 буде завалена геометрія, відповідно треба ставити вилку з більшим ходом
а чо не позволять)))
[spoiler]http://cs317330.userapi.com/v317330408/327e/SvLFjACU5Pw.jpg[/spoiler]і після цього аморт заклинить в рамі

не так виразився . Маю на увазі не сам хід штоку ,  а  натяг пружини, від якого також міняється геометрія . На корпусі  є різьба  і велика гайка якраз довжина   різьби має 2 см приблизно , а то й більше. . Коли гайку попускаємо   чи дотягуємо , геометрія змінюється у більшу чи меншу сторону  відповідно .
« Останнє редагування: 27.07.2014, 18:57:32 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 27.07.2014, 18:42:00 »
Від цьої гайки змінюється пепередній натяг пружини (preload) в ненавантаженому положенні, довжина від цього не змінюється.
Таке є тільки в мото амортах, якщо це мав наувазі
[spoiler][/spoiler]
якщо відкрутити ту гайку що на пружині то вона буде бовтатись, і може призвести до поломки
« Останнє редагування: 27.07.2014, 18:47:05 від arhont »

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 27.07.2014, 18:46:33 »
190 під питанням! Згідний   Треба добре міряти . Але я і не стверджував  що  190  точно підійде.

P.S Геометрія для  такого велосипеда різниці від початкової   у 40 мм  недумаю, що має дуже велике значення .
у жінки практично такий же велосипед. Амортизатор також міняв 150 мм  на 165 мм . Закріпив у самий верхній отвір. Іздить вже третій рік нічого не заклинило.  Зміни геометрії навіть незамітно
« Останнє редагування: 27.07.2014, 19:16:02 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Nobel

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 15
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 27.07.2014, 20:27:19 »
дуже дякую всім за поради..завтра відкручу аморт і буду міряти...

має може хто які варіанти аморта 165 або 190мм до 500грн?

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 28.07.2014, 10:31:30 »
Фуджі на фото - декілька постів назад кумедно виглядає :) Альбо стрімянку з собою возити - як для літака - щоб залазити/злазити з нього, або сідушку по максимуму спустити  -але тоді коліна при їзді попри вуха свистітимуть. На ньому хоч зручно їздити-то?

Offline Nobel

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 15
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 28.07.2014, 23:10:50 »
відкрутив аморт...без особливих проблем стане і 190мм, але всі троси (передачі, гальма) треба міняти...