Тема: Заміна заднього амортизатора на нерухомий  (Прочитано 7432 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Модест

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 26
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« : 11.07.2014, 22:12:46 »
Всім привіт! Маю в велосипеді задній амортизатор, як на фото. Заблокувати його неможливо. Чи можна замінити його чимось жорстким і нерухомим, щоб зробити жорстку раму? Якщо так - де такі вставки продаються і скільки вартують.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 11.07.2014, 22:17:59 »
ахаха, бруска кусок або труби  :D :D :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Модест

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 26
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 11.07.2014, 22:31:57 »
Що є -  на тому і катаємось...

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 11.07.2014, 22:37:09 »
Що є -  на тому і катаємось...

сміюся того, шо на днях говорили якраз про таке. а порада реальна. замість пружини вставити кусок труби потрібного діаметру, можна пластикову шоб не так сильно товкло.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 11.07.2014, 22:40:33 »
Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 11.07.2014, 23:16:18 »
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був  мягшим та агресивнішим .

 Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.

Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете,  робите дирки , ставите на місце  так  званого  мортизатора і вперед до звершень  велосипедного спорту

Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад  Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада

Це все  звісно жарти . але  виходи реальні з даноі ситуації .

ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток  . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде  амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .

Інших варіантів  напевне немає
« Останнє редагування: 11.07.2014, 23:50:00 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 11.07.2014, 23:20:20 »
не відступайте від теми, чоловік ясно запитав чого хоче.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Модест

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 26
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 12.07.2014, 00:02:44 »
Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.
vit, цікавить бюджетний варіант, тому рама за 600 відпадає
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був  мягшим та агресивнішим .

 Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.

Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете,  робите дирки , ставите на місце  так  званого  мортизатора і вперед до звершень  велосипедного спорту

Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад  Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада

Це все  звісно жарти . але  виходи реальні з даноі ситуації .

ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток  . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде  амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .

Інших варіантів  напевне немає


vitkov, дякую за поради. Варіант з розібрати і вставити брусок досить цікавий, спробую його!

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 12.07.2014, 00:18:09 »
ну я походу  вирішив ситуацію з ним але старайтесь так  робити щоб не люфтило. Бо мав справу  з вдосконаленнями такого амортизатора то знаю його будову. І якшо навіть буде мінімальних люфт він буде даватися у взнаки на велосипеді. тому робіть те все без мінімальних люфтів. Коли  вдасться відпишіться. Можливо дана тема буде у нагоді іншим. дякую .Удачі
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Vetalj

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 104
  • Карма: +2/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 12.07.2014, 13:36:37 »
я би не експерементував з деревянними вставками бо дерево при нагрузці може розколотись і наслідки можуть бути серйозними... якщо не хочеться знімати аморт (для краси) то можно на шток надіти металічну трубку підходячого діаметру і довжини, або декілька гаек, а якщо замість аморта то можно кусок труби я писалось вище або відпиляний і просвердлений кусок зломаного гаечного ключа... це моя думка  :)
« Останнє редагування: 12.07.2014, 13:42:22 від Vetalj »

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 12.07.2014, 14:00:39 »
ІМХО - краще всього було б зняти цей і занести якомусь токарю, щоб виточив вставку під такі ж посадкові розміри з дюралю. І легше буде, і люфтів буде меньше. Хоча без пружини мабуть таки буде постукувати.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 12.07.2014, 14:08:09 »
В тому амортизаторі  найваща то спружина . Сам корпус зі штоком не є важкими. тому дійсно кусок трубки  всиредину або на шток ззовні.   Краще всиредину кусок алюмінієвої трубки .  Буде візуально мати той же вигляд і небуде відражати кустарною роботою. А задля ваги  спужину просто не ставити .

Робити дирки у трубці треба на станку . Самому сверлом  правильно виставити центр  дирки на круглій трубці дуже проблематично . Тільки спеціальний сверлильний станок із зажимом .
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline prizrak_design

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 210
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 23.07.2014, 00:26:47 »
Не втримався. А що таке спружина?  :D
Крупний рогатий Scott

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 23.07.2014, 09:46:57 »
але ж ізврати :).
Я б при такій проблемі просто купив би жорстку раму, та й по всьому. Скільки вона нині буде коштувати? гривень 400?

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 23.07.2014, 11:37:34 »
Водопровід і за 300 можна взяти.
Ти шо, з Тернополя приїхав???