Я їзжу на 4900-му, але ще старішому, 2002 року.
не пойму, що ти надієшся виграти, взявши більш новий апарат?
я, досить посередній велосипедист, наїздив минулого року більше 1000 км. Фанати наїжають в кілька раз більше.
ланцюг навіть по тих оптимістичних даних, які зверху наводив Паравоз - навтіь в велику який має 3-4 роки вже міг мінятись не 1 раз.
Умови експлуатації - теж можуть суттєво відрізнятись - одні можуть їздити по асфальту асфальтованих рівнинах, інші по болотам і горам. В любому випадку трансмісію (система, ланцюг, касета, втулки) треба оцінювати по стану зносу а не по старості.
Напишу за свій:
рама в 4900-го доволі потужна. Таку угробити - не знаю що з нею робити треба.
обвіс - Діор, передній переклюк міняв, бо був зламаний, не знаю чи так купив, чи сам угробив. схиляюсь до другого.
манетки працюють мяко але перемикають швидко.
касета, ланцюг і середня зірка - убиті, але як я вже писав - вони можуть бути убиті і на велі якому 4 роки.
вилка на ньому стоїть таке враженян що ще рідна, стокова, Рок Шокс Пілот (Джуді), була еластомерка, доробив її зараз до масляної (250 грн потратив) - вилка на диво ще не до кінця вбита, башинги тримають, люфтів нема - працює явно краще ніж Сантур на прокатному 3700 працював.
ПС: я за свій дав 1900 грн півтора року тому.