Тема: Порадьте дискове гальмо  (Прочитано 4472 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« : 02.08.2013, 23:22:44 »
Поредьте дискове гальмо механічне чи гідравлічне.
На чейні ?

По старе "поремонтував"

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 03.08.2013, 09:39:58 »

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 03.08.2013, 10:16:54 »
Ціна не за пару, за менші гроші є гідравліка
http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/hayes-stroker-ryde-disc-brake/rp-prod46038
У мене такі стоять, нормально працюють, 2-а поршня, легко відкалібрувати. Я не знавець, може механіка має переваги. Ще треба уточнити, чи вони стануть на раму, бо є такі штуки як адаптери.

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 03.08.2013, 10:31:12 »
мені б ті Авід чудово підійшли, якби в комплекті була решта причандалів (ручки, тросик).
Щось мені гідравліка не супер сподобалась

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #4 : 03.08.2013, 13:28:56 »
bb7 кращі і надійніші за дешеву гідравліку. Це вже якось за правило :)
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 03.08.2013, 14:01:46 »
приходилось їздити  на хаєсах , шимано, тектро,магура, авід. чогось душа більш стоїть до авідів, можливо через простоту, доступність , надійність і продуктивність. хоча це лиш моя   точка зору.але  еліксирів 3 тобі точно  старчить і необовязково купляти щось "круте".
« Останнє редагування: 03.08.2013, 23:03:19 від дихлофос »
сонце  в долонях...

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 03.08.2013, 15:21:59 »
bb7 кращі і надійніші за дешеву гідравліку. Це вже якось за правило :)
А чим кращі, може я тоді поміняю на дорогу механіку?

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 03.08.2013, 16:03:14 »
А чим кращі, може я тоді поміняю на дорогу механіку?

простіші, легші, потужніші, надійніші, з тросиком менше проблем.
то якшо рівняти з дешевою гідрою типу тектро

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 03.08.2013, 17:05:40 »
А можна нубське запитання: що є поняття 'потужніші' - стосовно такого устаткування як гальмо?

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 03.08.2013, 17:14:22 »
простіші, легші, потужніші, надійніші, з тросиком менше проблем.
то якшо рівняти з дешевою гідрою типу тектро
Перечитав багато постів, є два основних висновки:
1. Гідравліка легко налаштовується і робити це треба дуже рідко. Механіка цим похвалитися не може. Потужність гідравліки більша. 2-х (і більше) поршнева система працює краще.
2. Механіку дешево і легко ремонтувати, тросик легко замінюється, чого не скажеш про гідравліку.

Від себе додам, що гідравліка яка призначена для: XC, Trail, AM, FR, є простою "як двері", тому надійна і легко налаштовується. Про дуже дорогу гідравліку нічого не знаю.

В якості прикладу, я наводив Hayes гідравліку (недорога модель), але вона не є аж дуже дешовою. Про вагу, нічого не скажу, бо різна комплектація у двох наведених моделях.

Гальма призначені для слабаків  :D

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 03.08.2013, 19:19:32 »
А можна нубське запитання: що є поняття 'потужніші' - стосовно такого устаткування як гальмо?

ефективність гальмування, гальмівне зусилля

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 03.08.2013, 22:57:32 »
ще є   таке слово як " модуляція ", яким характеризують роботу гальм.
ну і я мав змогу  порівняти роботу 2-поршневих каліперів і 4-поршневих, чогось після цього неохота зовсім говорити про механіку..
.
« Останнє редагування: 03.08.2013, 23:23:24 від дихлофос »
сонце  в долонях...