ТехМайданчик > Спорядження
Допоможіть будь-ласка з вілсетом
Стечкин:
--- Цитата: vit від 16.10.2012, 11:29:14 --- Хмм, ну добре, тодi можна взяти не 712 а 042 вона на двох промах, вже простiше, I дешевше.
А взагалi втулки на промах мають бути унiверсальнiшi, пiдшипники промисловi, iх можна купити будь де.
--- End quote ---
скільки я знаю ті проми шо в Х17 досить специфічні
ці підшибники не підлягають заміні, просто купиш нову втулку раз на 10 років - поки що люди не вміють жити вічно
а заміна промпідшибників у втулках - це тема презерватива, зашитого чорними нитками
spirit:
новатек для пантів, дякую поржав))))
--- Цитата: Стечкин від 16.10.2012, 19:18:19 ---
а заміна промпідшибників у втулках - це тема презерватива, зашитого чорними нитками
--- End quote ---
в випадку новатека не спорю, якшо втулка коштує овер 200$ то думаю краще поміняти проми
Стечкин:
було би дуже цікаво дізнатися про людину, що поміняла проми у втулках...
VET:
Дуже дякую всім за відповіді, особливо Стєчкіну, але я таки про втулки не впарив. Їх є стільки видів і виробників, і то шо все (не буду бидлом) без різниці? Статей гарних, де пояснюється для дибілів я теж не надибав. Те, що колеса на 26 краще тримають нагрузку я розумію. :) Фізику не шарю, але для такого в політесі вчитись не треба. :) Не хочу міняти 28. Та й на дискові гальма теж переходити не буду. Не бачу потреби. А зборні колеса в основному гоночні з малою вагою, під 26 і під диск - я дивився - таке нецікаво.
"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)
Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.
Andrizzio:
--- Цитата: VET від 16.10.2012, 20:38:13 ---Дуже дякую всім за відповіді, особливо Стєчкіну, але я таки про втулки не впарив. Їх є стільки видів і виробників, і то шо все однохуйственно? Статей гарних, де пояснюється для дибілів я теж не надибав. Те, що колеса на 26 краще тримають нагрузку я розумію. :) Фізику не шарю, але для такого в політесі вчитись не треба. :) Не хочу міняти 28. Та й на дискові гальма теж переходити не буду. Не бачу потреби. А зборні колеса в основному гоночні з малою вагою, під 26 і під диск - я дивився - таке нецікаво.
"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити? :)
Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.
--- End quote ---
вет, не будь бидлом, в нас не матюкаються :police:
Навігація
Go to full version