ТехМайданчик > Спорядження

Допоможіть будь-ласка з вілсетом

(1/4) > >>

VET:
Маю от таке от чудо: http://sport.infotree.ru/index.php?m=description&id_model=24019&action=open

Достав мене цей обід (Rigida ZAC 19) тим, що після 15 кг на багажнику видає мені зразу нехилу вісімку (задрався правити їх вже). А ще втулка  задня Altus. Я до неї не маю претензій, поки не кину на багажник якусь вагу трохи( ну там 5 кг і більше) і вел просто "встає". Таке враження що алтусівська втулка не має запасу міцності по нагрузці ваги. Чи я туплю?

Відповідно питання:
1) поможе мені заміна втулки на іншу Шиману, класу XT, наприклад? Чи, може, ставити втулку з промисловими підшипниками? Яку тоді? Та й, взагалі, яку найкраще для грузового туризму? Бюджет до косаря на втулку, але при умові якщо є сенс. Цікавить умовне співвідношення "ціна-якість".

2) вибір обода для грузового туризму. Ось такий оптимальний: http://www.mtb.in.ua/t886/ ? Чи є кращі варіанти?

3)вибір спиць. є сенс за такі ( http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284 ) платити ? Чи і цих ( http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2649 ) буде достатньо?

Буду дуже вдячний за відповіді. Якщо є люди, які можуть популярно дати лікбез, готовий зустрітись коли вам зручно і поставити те, що ви любите за консультацію.

Стечкин:
скорш за все при сборці заднього колеса були нерівномірно/неравильно натягнуті шприхи.
відповідно правка вісімки дає тимчасовий косметичний ефект і колесо "тупить".

якщо все рівно надумав міняти колесо, краще взяти втулку на промах типа Х17 - вони є в Спорт+ по 345 грн
більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше
колесо краще буде на 36 шприх - виграш в вазі на 32 шприхи не компенсує втрати міцності
умовне співвідношення "ціна-якість" :
 я мав колесо на втулці QUANDO на шариках обод WEINMANN шприхи базарні по 50 коп 36 штук = 250 грн
 зара стоїть втулка X17 на промах обод MACH1 шприхи по 2 грн 32 шт = 620 грн
 особливої різниці приїзді не відчув, але перше колесо за 2 роки юзання мало вісімку до 1 мм, а друге після Криму - 600 км мало вісімку до 2 мм
імхо для колеса дуже важлива якість сборки

колеса 28" взагалі не є добре для їзди з грузом - 26" краще

http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=284 - довжина 262 мм, тобто для 26"
для 28" тре в загальному випадку 285-292 мм

що розуміти під "грузовим туризмом" ?
1. які дороги - європейский асфальт, український асфальт, грунтівка, щебьонка?
2. відстань турпоходу?
3. вага на задньому багажнику, вага всіх речей, вага райдера?
4. середня швидкість руху?
3. колдойобини об"їзжаєш?

Стечкин:
ще одне - обод всеж т аки купуй який полегше

Frenky:
ти не задумувався над тим, щоб купити колесо в зборі? може вдасця щось фірмове і якісне знайти. Я купив собі якраз так - правда 26, легенькі, заявлений тип використання - крос-кантрі марафони, їдеш і не переживаєш за них. Ручна зборка, на кожному колесі наклейка з номером сертифікованого майстра))

vit:
Віталік? (призабув як звати) Привіт. Їздив з нами на качку здається.

 Саме перше, скільки пройшло колесо? Вібрейки стирають стінки обода, відповідно втрачається міцність. Придивись на наявність виробітки (помацай пальцем), характерна канавка - ознака зносу.
 
 Обода http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=395&size=6 - ціни більш-менш.
 
 Втулка. Люфт є? підніми зад ровера і похитай зі сторони в сторону. Коли їдеш шось чути? тріскотання, скрегіт.
 Розбери подивись, там вроді не складно має бути.

  Ше одне, а косарь то скільки? Перепрошую за мою необізнаність в жаргонізмах.
 

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version