Тема: Гірські велосипеди з колесами 26 та 29 дюймів....  (Прочитано 9724 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 02.09.2012, 22:58:59 »
Огляд хто кращий

Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Sancho11

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 216
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 03.09.2012, 11:59:23 »
Хто щось зрозумів, можете в двох словах розказати)
Помни: неважно, выиграешь ты или проиграешь; важно лишь, выиграю или проиграю я.

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 03.09.2012, 12:15:04 »
Хто щось зрозумів, можете в двох словах розказати)
тут має місце  реклама вєла на 29" колесах.наглядно показують, що  вєл  на 29-му  ходу по проходимості  на кантрійній трасі  вище ніж  вєл на 26-му .Можливо, в деякій мірі  воно так, бо більші колеса  "не бачать" дрібні перешкоди.
Чекаєм  на думку ветеранів.
сонце  в долонях...

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 03.09.2012, 12:20:39 »
На кубку і чемпіонаті світу по КК майже всі на 29, одиниці на 26.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 03.09.2012, 18:40:20 »
дайощ 32"

сьогодня пробував продавцю в РБ пояснити шо на 28 колесо влізе 29 гума... довів до того шо я почав тикати пальцем в маркування і просити переміряти рулеткою... потім взнав шо альтус то на клас вище ніж ацера, а гібрид спеш дорожчий за меріду бо фірма крутіша... апофігеем став рассказ власниці клієнту, шо люмінева рама маньовреніша...

Offline Sancho11

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 216
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 03.09.2012, 20:13:42 »
дайощ 32"

сьогодня пробував продавцю в РБ пояснити шо на 28 колесо влізе 29 гума... довів до того шо я почав тикати пальцем в маркування і просити переміряти рулеткою... потім взнав шо альтус то на клас вище ніж ацера, а гібрид спеш дорожчий за меріду бо фірма крутіша... апофігеем став рассказ власниці клієнту, шо люмінева рама маньовреніша...
Треба частіше заходити в магазини і слідкувати за новинками)))) До речі вилка до найнера тоже така сама як до гібрида?
Помни: неважно, выиграешь ты или проиграешь; важно лишь, выиграю или проиграю я.

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 03.09.2012, 23:20:48 »
не роверист, але банально думаю - у ровера з більшим діаметром коліс - тупо база більша (логічно - між осями 29` відстань не може бути така ж як між 26`) - а це в свою чергу впливає на маневреність і прохідність. Про небачення перешкод великими колесами - також щось в цьому є: автоіндустрія теж йшла цим шляхом сто років назад - пра в результаті відмовилися від великих фірових коліс в користь більш мягкої підвіски - що власне зараз можна спостерігати і у велоіндустрії - на прикладі двопідвісів.

Але то є думка дилетанта :-) форумним спецам видніше.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #7 : 04.09.2012, 07:26:33 »
Теоретично, вилка така сама, але для агресивнішої гуми можуть бути і інші.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 04.09.2012, 08:38:42 »
До найнера рама і вилка з більшими зазорами, бо гума ширша. Допустим в мого гібрида в раму влізе колесо десь 1,8 максимум, бо пера дуже вузько стоять. Воно банально не розраховано на товсту гуму. Та й нема чіткої границі між гібридом і найнером. Адже в гібридах гума може бути десь і 45мм, а то вже 1.8, а в найнерах гума 1,9-2,1. Границя досить розмита. Просто якщо вел проектувався як найнер то у нього більш товсті агресивні труби, а гібриди більше точені під легкість, тому у них рами більш тонкі і витончені.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 04.09.2012, 10:27:57 »
Вікіпедія каже шо найнер - це просто підвид гірського велосипеда

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 04.09.2012, 14:00:02 »
Вікіпедія каже шо найнер - це просто підвид гірського велосипеда

а це що має колеса 28 дюймів або простий німецький бурякозбиральний комбайн із 28 мими колесами

« Останнє редагування: 05.09.2012, 20:49:10 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 04.09.2012, 17:15:01 »
а це що має колеса 28 дюймів

теорію відносності ніхто не відміняв: логічно шо діяметр і довжина кола колеса з 2,15'' резиною виявиться більшими ніж в колеса з тими ж ободами але 1,95'' покришкою. квадратура кола і всяке-таке  :)
Мені вот цікаво - як воно на 36 дюймах поїздити :) певно наче в космічєскім шатлі буде, або в новому німецькому бурякозбиральному комбайні :) вельми вже здорове виглядає - на відео в ютубі ))

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #12 : 04.09.2012, 19:11:30 »
Якесь таке ніяке то відео.
На 26 чувак вкручує в горку, на вищій передачі, чим чувак на 29? Або я сліпий ,або шо :lipsrsealed:

Озеро суспеншн http://board.te.ua

CoRacK

  • Гість
« Reply #13 : 04.09.2012, 19:45:15 »
Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.

Offline Sancho11

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 216
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 04.09.2012, 20:12:34 »
Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.
Скільки важить твій найнер, і шо то за нічні крос кантрі і т.д.? Є щось в Тернополі таке?
Помни: неважно, выиграешь ты или проиграешь; важно лишь, выиграю или проиграю я.