Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ

Гірські велосипеди з колесами 26 та 29 дюймів....

<< < (2/6) > >>

Sancho11:

--- Цитата: teodor4ik від 03.09.2012, 18:40:20 ---дайощ 32"

сьогодня пробував продавцю в РБ пояснити шо на 28 колесо влізе 29 гума... довів до того шо я почав тикати пальцем в маркування і просити переміряти рулеткою... потім взнав шо альтус то на клас вище ніж ацера, а гібрид спеш дорожчий за меріду бо фірма крутіша... апофігеем став рассказ власниці клієнту, шо люмінева рама маньовреніша...

--- End quote ---
Треба частіше заходити в магазини і слідкувати за новинками)))) До речі вилка до найнера тоже така сама як до гібрида?

Філько:
не роверист, але банально думаю - у ровера з більшим діаметром коліс - тупо база більша (логічно - між осями 29` відстань не може бути така ж як між 26`) - а це в свою чергу впливає на маневреність і прохідність. Про небачення перешкод великими колесами - також щось в цьому є: автоіндустрія теж йшла цим шляхом сто років назад - пра в результаті відмовилися від великих фірових коліс в користь більш мягкої підвіски - що власне зараз можна спостерігати і у велоіндустрії - на прикладі двопідвісів.

Але то є думка дилетанта :-) форумним спецам видніше.

Антон Одобецький:
Теоретично, вилка така сама, але для агресивнішої гуми можуть бути і інші.

Erazel I-st:
До найнера рама і вилка з більшими зазорами, бо гума ширша. Допустим в мого гібрида в раму влізе колесо десь 1,8 максимум, бо пера дуже вузько стоять. Воно банально не розраховано на товсту гуму. Та й нема чіткої границі між гібридом і найнером. Адже в гібридах гума може бути десь і 45мм, а то вже 1.8, а в найнерах гума 1,9-2,1. Границя досить розмита. Просто якщо вел проектувався як найнер то у нього більш товсті агресивні труби, а гібриди більше точені під легкість, тому у них рами більш тонкі і витончені.

Філько:
Вікіпедія каже шо найнер - це просто підвид гірського велосипеда

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version