Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ

Гірські велосипеди з колесами 26 та 29 дюймів....

<< < (3/6) > >>

vitkov:

--- Цитата: Філько від 04.09.2012, 10:27:57 ---Вікіпедія каже шо найнер - це просто підвид гірського велосипеда

--- End quote ---

а це що має колеса 28 дюймів або простий німецький бурякозбиральний комбайн із 28 мими колесами

Філько:

--- Цитата: vitkov від 04.09.2012, 14:00:02 ---а це що має колеса 28 дюймів


--- End quote ---
теорію відносності ніхто не відміняв: логічно шо діяметр і довжина кола колеса з 2,15'' резиною виявиться більшими ніж в колеса з тими ж ободами але 1,95'' покришкою. квадратура кола і всяке-таке  :)
Мені вот цікаво - як воно на 36 дюймах поїздити :) певно наче в космічєскім шатлі буде, або в новому німецькому бурякозбиральному комбайні :) вельми вже здорове виглядає - на відео в ютубі ))

org100h:
Якесь таке ніяке то відео.
На 26 чувак вкручує в горку, на вищій передачі, чим чувак на 29? Або я сліпий ,або шо :lipsrsealed:

CoRacK:
Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.

Sancho11:

--- Цитата: CoRacK від 04.09.2012, 19:45:15 ---Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.

--- End quote ---
Скільки важить твій найнер, і шо то за нічні крос кантрі і т.д.? Є щось в Тернополі таке?

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version