Тема: Тернопіль - Київ за 2 дні  (Прочитано 8466 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Avanar

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 367
  • Карма: +21/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 14.08.2012, 00:16:59 »
"...Каждый борется со скукой по-своему..."
Х/ф "Пригоди принця Флорізеля"

Тернопіль - Київ за 2 дні.

   Після того, як в червні перший раз проїхав за день 207 км, вирішив більше 200-ки не їздити, трохи вона мене вимотала, десь 2-3 дня в голові метелики літали. Але напевно так створена людина, що її постійно тягне до чогось більшого і важчого. Через місяць в голові завівся маленький хробачок - а може я неправильно навантаження в поїздці розподілив, може неправильно харчувався, може перегрівся, бо тоді жара була за 30, і ще багато всяких може. Через місяць остаточно сформувалась думка - треба ще раз спробувати. А так як - ну який велотурист не мріє доїхати до Києва? - вирішив схрестити одне з другим.
   Маршрут вибрав той, по якому маршрутки на Київ їздять: через Ланівці - Любар - Житомир, вийшло 420 км., тобто 2 дні по 210 - нормально. Єдине що невідомо як на другий день буду себе почувати, тому вирішив в перший дати 220 або більше, менше на потім буде. Між Любаром і Чудновим по ГуглМапсу прикинув декілька місць для ночівлі і закинув в ЖПС. Недоліком траси є вузька дорога і велика завантаженість машинами, особливо фурами, при зустрічному роз'їзді яких приходилось трохи не в кювет зпригувати, тому дуже бажано мати дзеркало на рулі - дуже допомогло.
   Харчування вирішив для економії часу і ваги харчуватись в кафе, але в останній момент взяв ще пальник, 200гр. пропану, 0,5 л металічну кружку і 2 порції для приготування м'яcних супів, 1 порцію вівсяних пластівців і сухофрукти. Ще з вечора замісив 70 гр. вівсяних пластівців, 20 гр. родзинок, 50 гр. творогу, 150 гр. йогурту, 3 ст. л. меду. Для економії ваги 3 маленьких поліетиленових кулька вложив один в другий і туди висипав цю суміш, вийшла легенька міцна тара, з якої можна їсти потрохи коли треба. Все це добавило 1 кг ваги, але вся проблема в тому, що виїзд зранку в 5-00 і коли в 9 ранку захочеться їсти, то просто не буде де. А на другий день можливо прийдеться їсти зранку 2 рази, і теж не буде де. Крім того після Ямполя 70 км не буде ні одного населеного пункту де можна поїсти, тому краще не ризикувати.
   Спорядження взяв по мінімуму: Гібрид Kellys "Axis", спальник 600 гр., килимок - фольгоізол-3 (180*55см) - 100гр., велочохол (він же тент на ніч), куртка від дощу, трекінгові штани, 2 велофутболки і деякий дріб'язок - ніж, фонарик і т.д. Після роздумів взяв ще внутрішню сітку одномісної палатки і дюралеву дугу для неї - не люблю коли вночі комарі і інша гадость в спальник лізе. Все це запхав в 25-л рюкзак, вийшло 5 кг., і примотав його до багажника гумою.

1-й день (10 серпня 2012р.)
Старт в 5:20, похмуро але без дощу, по досвіду попередньої поїздки - перших 60-80 км ніяких ривків, силового педалювання на підйомах, середня швидкість 18-19 км/год, на підйомах передачу занижав спеціально на одну менше, щоб не відчувати ніякого навантаження, зупинки робив через 15-20 км на 10 хв. Перший невеликий перекус вівсянкою з творогом зробив перед Ланівцями в 7:30. В Ланівцях почався дощ, надів куртку. Перед Ямполем на кордоні Тернопільської і Хмельницької обл. україномовні приколісти з автодору рік назад повісили такий знак:

Людям недостатньо обізнаним в тонкощах перекладу перше що приходить в голову - болотиста місцина і лише потім, коли це проїдеш, що це асфальт вспучився.
   Дощ продовжує лити, в 9:20 в Ямполі, в центрі справа є відкрите кафе. Солянка, 2 котлети, чай, на дворі іде справжня злива, часу нема пора їхати. Кілометрів через 10 дощ закінчується, виглядає сонце, досить швидко висихаю, настрій покращується. При кожному зустрічному роз'їзді з фурою не приходиться опускати голову - щоб табло не забризкувало. Далі 70 км безлюдної траси до самого Гриціва, без сіл і води, точніше вони були, але в стороні від траси.
В 13:40 перехрестя на Шепетівку, проїхав 150 км, треба робити велику перерву. За перехрестям побачив заправку, вирішив затаритись водою. Повезло - тут є колодязь, лавочки і дерева, гарне місце для віпочинку. На пропані швидко зварив суп і чай, відпочив, на все пішло півтори години.
15:15 виїхав, знову почався дощ, але недовго хвилин 15. Через 10 км в Грицеві побачив гарне кафе, де завжди зупиняються маршрутки на 30 хв. що пасажири перекусили. Можна було доїхати сюда, і тут поїсти. Далі 40 км безлюдної траси до Любара. Тут купив 1,5 питної води (якась в них в криницях підозріла) і йогурт. Місцеві порадили проїхати ще 5 км. і повечеряти в с. Кутище. В 19:15 я там, півгодини на вечерю: солянка, салат і далі. На одометрі 205 км, до запланованого треба ще 20 проїхати. Самопочуття нормальне - от що значить їсти цілий день. Символічну відмітку на ЖПС 225 км проїхав в 20:40. Все можна шукати місце на нічліг. Через 3 км знайшов місце біля каскаду ставків з'їхавши з траси. На ніч чай і відразу залив вівсяні пластівці і родзинки йогуртом, щоб зранку не гратись. 22:00 відбій.
   L   = 228 км
   Vсер.   = 21,0 км/год
   Vзаг.   = 14,1 км/год
   Tруху   = 16:10 год
   Start   = 5:20
   Finish   = 21:15

2-й день (11 серпня 2012р.)
   Прокинувся в 5:15, температура +8, після +30 вдень позавчора якось дуже контрастно, а в мене тільки футболка, ну нічого скорше зберусь, чай, мюслі і в 6:20 виїзд. Після вчорашнього нічого не болить, виспався відмінно. Зранку кілометри летять швидко, в 9:00 Житомир. Переваги велосипеда, що можеш неспішно проїхатись через центр міста і побачити набагато більше ніж з машини по об'їзній. В 10:00 на виїзді на автотрасу справа помічаю кафе - борщ, відбивна, салат.
70 проїхав, ще 120, ну далі легше дорога рівна, широка, під'йомів нема. Завдяки велосипеду побував в Коростишеві, на машині завжди об'їзжав його по об'їзній, зате напряму економиться кілометраж, правда є 4 горбика, причому такі що прийшлось спереду 1-у зірочку включати. Зате на виїзді є гарне озеро з пісчаним дном, сосновим лісом на березі і зручним під'їздом. Тут вдалось трохи прополоскати і підсушити свою одежу.
Кілометрів через 30 після чергового перепочинку помічаю що заднє колесо спущене. При поверхневому огляді покришки помічаю блискучий кусок тоненької пружинки. Поміняв камеру, поїхав далі. На 140 км з'їзджаю з траси в сосновий ліс, роблю годинну зупинку на обід - суп: макарони, сушене м'ясо, сушені овочі (нарешті випробував новий рецепт). В 17:00 поїхав далі. По автомагістралі велосипед летить як реактивний, навіть пробував з "Кіровцем" позмагатись, в нього стабільна швидкість 30 км/год, по прямій і на спусках я від нього відриваюсь, на підйомах він починає до мене підтягуватись. Так ми з ним кілометрів 8 побавились, потім він кудись звернув. Ну ось і Київ. Протокольне фото на пам'ять, правда без мене (нікого поблизу не було)

По Київу на вєліку їхати прикольно, але теж бажано з дзеркалом - набагато легше. Правда обережніше на зупинках маршруток - ці зони виложені крупною бруківкою, і коли з розгону туда влітаєш, наслідки можуть бути погані, краще їх об'їзджати. В 19-00 я на вокзалі, все маршрут пройдено.
   L   = 193 км
   Vсер.   = 24,8 км/год
   Vзаг.   = 15,2 км/год
   Tруху   = 12:40 год
   Start   = 6:20 год
   Finish   = 19:00 год
Білет на поїзд на 22:40, тому є купа часу. Справа від вокзалу, за ст. Метро є пристойне цілодобове кафе, за 30-40 грн. можна нормально повечеряти. Далі щоб не нудитись на вокзалі (коли ще така нагода вийде) поїхав по Києву, дуже гарно, особливо коли стемніло, це вам не по Тернополю шмигати. В 21-40 приїхав на вокзал, спакував велосипед і пішов на поїзд.
Далі туристична романтика закінчується, і починаються суворі українські реалії.
Ці УРОДИ, інакше їх не назвеш (я маю на увазі з міністерства транспорту), відмінили всі вечірні поїзда в сторону Тернополя і залишили один 007 Київ-Чоп, на який білети розібрали на місяць вперед. На маршрутку з велосипедом вас не візьмуть. Залишається один варіант - Експрес-електричка до Хмельницька, прибуває в 4-40, а там в 5-40 поїзд Одеса -Львів. Повірте мені що в електричці ви спати не будете, незважаючи на те що в білеті навіть вказано місце, тому що крім вас в Тернопіль, толпи людей хочуть попасти в Вінницю і решту міст куда теж відмінили поїзда. Ну не буду про печальне, потім дома відіспався.
   PS: Поїздкою дуже задоволений, в основному що все заплановане вдалось: навантаження, маршрут, спорядження,харчування, погода. Другий раз навряд чи так поїду, нема часу на всякі цікавини, а просто мотати кілометри не дуже цікаво. Раз попробував і досить. Зате тепер їдучи цим маршрутом в Київ машиною чи маршруткою буду по інакшому дивитись довкола. Залишається побажати шоссерам повторити це за один день, теоретично це можливо.

Offline sanlexik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 421
  • Карма: +24/-3
  • Стать: Чоловіча
  • hybrid style
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 14.08.2012, 08:09:45 »
зачотно!
Fuji Nevada Cross

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 14.08.2012, 10:38:02 »
Ще одного Героя маємо! Дякую, дуже інформативний звіт.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 14.08.2012, 10:59:26 »
а коханку не простіше було завести?  :D
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Ruslan 75

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 824
  • Карма: +45/-7
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 14.08.2012, 12:27:38 »
клас!  по 200 км в день це вже нормально!
Операція "Квадрокоптер"!

Offline Avanar

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 367
  • Карма: +21/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 14.08.2012, 13:09:17 »
а коханку не простіше було завести?  :D
замало

Offline Юха

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +2/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 15.08.2012, 10:43:05 »
а коханку не простіше було завести?  :D
Він її без ровера заїздить до смерті :D

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #7 : 02.09.2012, 15:13:22 »
Супер поїздка. Молодець
За один день шосером теоретично і практично можна, але нафіга так себе навантажувати? Після 400 км з поїзда не злізеш.....
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 20.02.2013, 22:55:43 »
Супер поїздка. Молодець
За один день шосером теоретично і практично можна, але нафіга так себе навантажувати? Після 400 км з поїзда не злізеш.....
тре буде пробувати  цього року :)
Via est Vita