Отже, після вчорашньої розмови з Еразелем, вирішив таки попереньо створити цю тему в НАДІЇ на її ПІДТРИМКУ.
Отож 27 ТРАВНЯ 2012 року проводиться в Тернополі ПЕРШИЙ ЛЮБИТЕЛЬСЬКИЙ ВЕЛОМАРАФОН "Перша Сотня 2012" (щось на зразок гонки)
Її маршрут попередньо повинен становити до 100 км. Ліміт проходження до 10 годин. Покриття в більшості (60-80%) сільські дороги, щоб всюди могли проїхати автомобілі що будуть гонку супроводжувати.
Основні положення наступні:
1. Обов'язкова попередня реєстрація на нашому сайті, щоб можна було відштовхуватись скільки людей буде і відповідно які потрібні зтрати на організацію.
2. Наявність будь-якого справного велосипеда.
3. Наявність шолома.
4. Участь приймають усі бажаючі старше 18 років.
5. Кожен учасник перегонів повинен дотримуватися правил дорожнього руху і сам несе відповідальність за своє здоров'я.
6. Збір символічних внесків з коного учасника для організації гонки (Медалі, Грамоти, Подяки, Супроводжуючі автомобілі, Фарба для розмітки дороги, Номера кожному учаснику і тд)
27 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
Програма змагання:
9:00-10:00 реєстрація змагань (на території аеропорту)
10:00 старт змагань
14:00-18:00 початок нагородження (перших фінішуючих)
18:00-20:00 закриття змаганьОтже, що собою буде представляти веломарафон і яка його мета. Повторюся, але ще раз нагадаю, що практично у кожному місті нашої держави проходить такий захід, який має назву "Перша Сотня", тобто любителься гонка на дистанцію до 100км. В цій гонці беруть учась всі бажаючі хто має хоч якийсь велосипед і шолом не залежно від віку (старше 18 років) і статі. Як я вже говорив час проїзду становить до 10-ти годин. У подібних дійствах організатори збирали стартові внески (сума залежить від того який розмах повинна мати гонка), в які входять як правило памятні призи усім учаснкам, заправка автомобілів які мають супроводжувати дане дійство, виготовлення атрибутики для змаання (номера для учасників, реклами і тд.) Також у ці кошти можуть входити КП на яких можна дозаправитись водою чи підкріпитись шоколадними батончиками). Як показує практика популярність такого заходу росте з року в рік, відповідно з ним росте й кількість учасників і кількість гостей, які приїзджають на змагання. Отже цей захід популяризує велосипед в нашому місті і за його межами, а також спонукає людей до активного займання велоспортом, тим більше що й будуть залучатися люди з сусідніх областей, міст і сіл, а це як мінімум нові знайомства, та й популяризація нашого краю. Такі змагання на сьогоднішній день в Україні провоять Львів, Дніпропетровськ, Одеса, Харків, Донецьк, Київ, Суми і ще багато міст України. Вкотре хочу підкреслити що це не є виключно спортивно шосейна гонка, де всі мусять їхати з середньою швидкістю за 30 км/год, тим більше що такого не буде так як зразу планується гонку пускати не асфальтованим шосе а сільськими дорогами. Тобто це гонка в якій кожен хоче і має можливість перевірити себе, свої сили, залишити хороші спогади і враження від побаченого, від тої святкової атмосфери яка панує на цьому заході, завести нові знайомства, поділитись власним досвідом, навчитись чогось нового, вести здоровий спосіб життя.
Тепер більш детальніше, що б хотілося зробити на нашому варіанті гонки:
1. В результаті спілкування з Еразелем стало зрозумілим що в першу чергу гонку потрібно провести подалі від швидкісних і загружених автомобільних доріг, але й не по щебені, тому найкращий варіант це їхати сільськими дорогами (в принципі як це робиться й у інших містах і областях), що покращує шанси гібридів та мтб і погіршує комфортність шосейним велосипедам, ну і в першу чергу збільшує рівень безпеки для учасників змагань. Опрацювавши наші дороги попередньо побачив хроший варіант через Скалат-Гримайлів-В. Гаї (відстань складає близько 86 км). На днях старатимуся проїхати і переглянути ту дорогу. Але пропозиції на рахунок траси приймаються усі.
2. Також у будь якому випадку треба буде намалювати розмітку фарбою на дорозі (усі ключові поворити, де який кілометр дистанції і тд. Також потрібно зробити щось на зразок наклейок на раму з вказанням на якому кілометрі який населений пункт і навність ключових поворотів)
3. Розробити атрибутику для гонки (зручні протоколи для фіксації результатів, номера учасникам, рекламу)
4. Нагородження переможців зробити у декілька номінацій. Їх поки що нарахував і пропоную 7 штук. А саме:
- 1, 2, 3 місце загальним переможцям гонки (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед дівчат, які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед старшої вікової групи (30+), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед наймолодших учасників (18-19 років), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед людей які їхатимуть на 26 колесах (МТБ, КК і тд) відповідно (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед людей, які їхатимуть на 28 колесах (не шосе), відповідно (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед гостей нашого міста (будь-який велосипед), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
5. Нагородити Грамотами-Подяками усіх людей які фінішують в гонці в межах до 10 годин.
6. Супроводження хоча б 2-ма автомобілями усієї гонки (1-й їде з основною першою групою, 2-й бажано бус, який їхатиме ближче до хвоста групи в разі чого підбираючи людей які не зможуть їхати в результаті поломок, падінь, травм чи поганого самопочуття, але надіємся що до такого не дійде)
7. Як мінімум пам'ятна фотофіксація усього дійства.
8. Святковий настрій і якомога більша кількість учасників.
Отож хочу чути ВАШІ відгуки і пропозиції на рахунок проведення даного дійства і бачити активну підтримку з вашої сторони.
P.S. Давайте не лінуйтеся і приєднуємся до НАШОЇ велосипедої держави. І ще одне на замітку. Популярність такої гонки росте на стільки, що після 4-х проведених любительських "Перших Сотень" в Дніпропетровську, 5-та гонка включена в офіційну гонку Федерації Велспорту України.
ДАЮ ССИЛКУ НА НЕЩОДАВНО ЗАВЕРШЕНОЮ ЛЬВІВСЬКОЮ СОТНЕЮ, ДЕ УЧАСНИКИ КРАЩЕ ЗА БУДЬ-КОГО СКАЖУТЬ ПРАВДУ
http://velomax.com.ua/forum/index.php?showtopic=10272