Шкварок, ти дещо неправий. Ти судиш з позиції людини кожна година якої вартує 100$. Але ж більшість народу може найти вільний деньок щоб перебрати ровер. Що до майстерень і інструменту - а якось ж жили всі раніше. І обходились власними силами. Якщо були гроші на каретку холовтеч то знаходились гроші і на ключ під неї(ну крім зовсім лінивих). І тормоза перепрокачували самі, і аморти перебирали, і після цього то все навіть їздило
. Більшість нормального народу просто виділяло пару днів зимою за які вони перебирали ровер до наступного сезону, і велосезон ровер зустрічав в повній боєготовності. А вже під час самого сезону виділити час на усунення якоїсь однієї-двох несправностей то вже не така велика проблема.
Що до того що - "а у мене такий крутий ровер і я вимагаю спец майстра і спец інструмента" то собсно чим якийсь ровер за 3000баксів буде відрізнятися від ровера за 200-300 баксів? Ну МОЖЕ буде каретка з зовнішніми чашками. І то такі ключі вже не рідкість. Ключ для затяжки шатунів на Холовтеч2 взагалі вартує 8 грн, я собі вон 2 штуки взяв, про запас. А все остальне робиться таким самим інструментом як і для всяких ашанів - звичайним набором шестигранок і ключів. Тільки те що з розходніками до дорожчих запчастин туговато, але в теорії(хз як на практиці) в нас в Україні є представництва більшості брендів(крім Фокса) де можна замовити розходніки і запчастини.
Тому ІМХО в майстерню варто носити вже дійсно те що неможна зробити самому. Правда тоді доходи в майстернях можуть впасти
, але зате небуде натовпу з "змастіть мені ланцюг" і "виставте мені перекидку", так що зможуть приділяти більше уваги дійсно потрібним випадкам. Хоча на рахунок доходів теж хрін зна, я тим ніколи не займався, але ІМХО чи буде 5 ремонтів на 10 гривень чи 1 на 50 гадаю різниця получиться несуттєва.