Тема: Проми в звичайні втулки.  (Прочитано 15107 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 13.01.2012, 14:44:48 »
доречі заміть шо насипні по своїй суті і є радіально-упорними
знаю)    Думав, що всі втулки на промах мають тільки радіальні підшипники а не радіально упорні...Просто раніше тим не цікавився а тим більше, що ще  не розбирав і не користувався ними.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #16 : 13.01.2012, 19:07:22 »
Ех сєрий сєрий, казав я тобі що та економія до добра не доведе. Не жлобився б ти на компонентах та й все. Підтягування його невлаштовує. А чо тоді мої алівіо на гібриді хватає мінімально підтягувати раз на сезон? Таке враження що у тебе взагалі якісь китайські базарні втілки стоять.
 І про проми - Сєрий, тебе не смущає те що нормальний підшипник 40 грн коштує, а на втулку їх треба 4. Може все ж дешевше купити нову втулку?  :) Бо китайські проми тобі не проживуть і того що одна підтяжка насипних  :)
 Доречі не забувай про таку річ як змазка. Хрін ти змажеш добряче запресовані і заховані проми. Так що не ідеалізуй ті закриті підшипники, купи нові втулки а той час. що збирався потратити на модернізацію,  присвяти чомусь більш доцільному.
« Останнє редагування: 13.01.2012, 19:10:45 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 13.01.2012, 19:35:58 »
Тре визнати, що доля раціональності в твоїх словах є, але пара нових втулок на промах, наприклад той же новатек, потяне біля 700 грн+ шприховка= прибл. 800!  Я спочатку спробую  замінити підшипники в передній втулці, бо  їх там не обовязково аж 4, можна обійтись двома. Тай насипні втулки мають тільки 2 ряди насипу а не 4 і т.д.! Нехай візьму якісь не дуже дешеві і не дуже дорогі проми орієнтовно 100/штука якщо все вийде, то буду пробувати на задній втулці. Як буду в тернополі то взнаю що по чому.    Так що при такій економії вже краще взяти нові колеса в зборі наприклад ці: Fulcrum Red Metal 10 за 100 евро, або троха докласти і Fulcrum Red Power Disc за 130 евро,  Fulcrum Red Power SL 140 евро. От тільки не знаю скільки вони витримають, якщо на них баули повісити. Короч мені зараз не плюси і мінуси тої затії цікавлять а практичні поради.  Маючи побільше інфи можна буде робити висновки чи я то потягну.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #18 : 13.01.2012, 21:49:24 »
Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
Але от щодо каретки на промах, то там вони явно рулять - раз поставив і все, забув. А насипні потрібно підкручувати кожні 300 км.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #19 : 13.01.2012, 21:52:20 »
Короч мені зараз не плюси і мінуси тої затії цікавлять а практичні поради.  Маючи побільше інфи можна буде робити висновки чи я то потягну.
А практичних порад небуде. Бо в кожної втулки своя конструкція. І кожну готувати до закритих підшипників треба по своєму. Так що конкретно за твої втулки ніхто не скаже.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 14.01.2012, 09:21:13 »
Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
Але от щодо каретки на промах, то там вони явно рулять - раз поставив і все, забув. А насипні потрібно підкручувати кожні 300 км.
саме тому я і вів мову про упорні проми, вони якраз розраховані на бокові навантаження.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 14.01.2012, 09:22:45 »
Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
Прості радіальні проми не люблять, але для цього є опорнорадіальні проми. Тай десь, перегортаючи сторінки форумів, наткнувся на думку, що підшипники в колесах велосипеда не несуть насправді такого сильного бокового навантаження, як про це всюди говориться. Не можу знайти цієї статті, але памятаю, що автор досить обгрунтовано це все доводив.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #22 : 14.01.2012, 09:53:05 »
Прості радіальні проми не люблять, але для цього є опорнорадіальні проми. Тай десь, перегортаючи сторінки форумів, наткнувся на думку, що підшипники в колесах велосипеда не несуть насправді такого сильного бокового навантаження, як про це всюди говориться. Не можу знайти цієї статті, але памятаю, що автор досить обгрунтовано це все доводив.
Є таке. У моїй втулці ВТБ за 400 уе були звичайні радіальні проми. Правда 4 штуки. Хоча істини раді треба визнати що за кілька родів один підшипник таки здох.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 14.01.2012, 10:38:56 »
Як не як, але спробувати хочу. Тре тільки підібрати проми і знайти трохи часу. І думаю все таки не можливо не погодитись що, якщо процедура виявиться не настільки складною, то це буде вигідною справою. Бо якщо ставити нові влтулки, то ставити хороші, а до хороших втулок тре хороші обода і спиці і відповідно вже і зборка того всього "на коліні" також не "канає" і кінцевому розрахунку вийде, що докласти ще небагато і вийдуть непогані зібрані колеса. І якщо знову все перерахувати тоді різниця в затратах буде ну дуууже суттєва. Тай ні одного технічно обгрунтованого аргументу проти переробки втулок в  я ніде не зустрів! Все зводилось до того, що це або мало вигідно або банальне "дуже важко зробити" В крайньому разі заб"ю чашки назад в втулку і якщо хтось знов таке задумає то вже будуть конкретні поради, а не просто "вибити чашки і вставити проми")) Врешті решт ми багато чого вчимося з чуго досвіду. І якби не було всяких "Кулібіних" то ми б не мали перероблених ні "прокачаних" вилок, взламаних велокомпів і багато чого... перечислювати довго.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #24 : 14.01.2012, 20:00:06 »
Як не як, але спробувати хочу. Тре тільки підібрати проми і знайти трохи часу. І думаю все таки не можливо не погодитись що, якщо процедура виявиться не настільки складною, то це буде вигідною справою. Бо якщо ставити нові влтулки, то ставити хороші, а до хороших втулок тре хороші обода і спиці і відповідно вже і зборка того всього "на коліні" також не "канає" і кінцевому розрахунку вийде, що докласти ще небагато і вийдуть непогані зібрані колеса. І якщо знову все перерахувати тоді різниця в затратах буде ну дуууже суттєва.
НІХРІНА НЕПОНЯВ.
 Чого вигідною? Чим? До чого тут колеса в зборі? Різниця в затратах між чим і чим?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 14.01.2012, 20:16:26 »
Колеса тут при тім, що якщо купувати втулки, а нормальні коштують біля 700 грн пара + шприховка 100 то доклавши пару грн. я можу купити собі  "Fulcrum Red Metal 10" за 100 евро. А "різниця" полягає в затратах між новими втулками(прибл. 800грн)+їх встановлення і між  самостійним встановленням промів(біля 300 грн). Але то вже лірика. Мене не то цікавить. До речі, а де купуєте проми для втулок?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 14.01.2012, 21:36:38 »
підшипники в колесах велосипеда не несуть насправді такого сильного бокового навантаження, як про це всюди говориться. Не можу знайти цієї статті, але памятаю, що автор досить обгрунтовано це все доводив.
взагалом так і є. На ровер як кажуть фізики "в ідеальних умовах" діють 2 сили: тяга/інерція і тяжіння...  повороті : тяга/інерція, тяжіння, і відцентрова(яка і має створити бокову нагрузку)... для компенсації відцентрової складової ровер і вкладується в поворот, так щоби його положення співпадало з сумарним вектором тяжіння+відцентрова... тобто і нагрузка на підшипники тоже сугубо перпендикулярна осі.

алеж ми говоримо про ідеальні умови... є багато ситуацій які перекошують підшипник, вплоть до поганої натяжки шприх...

Цитувати
+ шприховка 100
проми точити-міняти єто ми магём,... а натягти колесо, то вже +100... а слабо спробувати? жостка вилка за 40 грн. і трохи натхнення, вот тобі і стенд для натяжки.
« Останнє редагування: 14.01.2012, 21:40:58 від teodor4ik »

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 14.01.2012, 22:22:38 »
Та пробував я їх натягувати. Як вирівнюю вісімку то робиться еліпс, рівняю еліпс робиться вісімка))) Мож то і не так складно, але алгоритм дій тре знати полюбе, а не всліпу крутити. Я просто пробував і в мене не вийшло так як би хотілось. Літом для Андрія замовляв комплектуючі+зборка колеса в байкшопі, і всеодно ідеальними ну хоча  б такими як готові фабричні колеса вони всеодно не були!(( Потім в Сергія на келісі трісло пару шприх за задньому колесі, ми їх замінили при чому поставили не дешеві. Судячи з тактильних відчуттів ніби були нормально натягнуті і колесо відносно рівно йшло, але з часом ті самі шприхи знов обірвались. Значить шось не так було зроблено, тому і збився з тої самодоводки шприх.
« Останнє редагування: 14.01.2012, 22:29:20 від A.F.C. »

Offline ROLLIN

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1083
  • Карма: +9/-4
  • ROLLIN
    • Перегляд профілю
    • www.zholudi-neon.prom.ua
« Reply #28 : 14.01.2012, 22:44:33 »
 Почали з промів дійшли до шприх.
Рівняти шприхи не так важко просто треба помучитись трохи.
якшо колесо тягне в одному місці  наприклад зліва то підтягуєш ті шприхи шо з права але потрохи всі,
без фанатізма по чверть оберта але всі поступово де є відхилення.
Ітак пару разів)
 
www.zholudi-neon.prom.ua   veloshop? neonshop

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 15.01.2012, 09:03:50 »
...без фанатізма по чверть оберта але всі поступово де є відхилення...
Шо правда то правда, ну і помучитись трохи треба.
 http://uabike.com/article/service/ispravlenija_defektov_spicovki.html