Деякі ідеї до концепції ВелоТернополя... Бо щось вона ніяк не рухається ;-(
Був такий проект з картами і схемами але мабуть занадто масштабний щоб реалізуватися.
У Львові цей проект писався в той самий час і результат вражає (
http://zik.ua/ua/news/2014/10/03/lviv_nablyzhaietsya_do_togo_shchob_staty_velosypednoyu_stolytseyu__radnyk_mera_529027, http://ipic.su/img/img7/fs/ProektvelomerezhiuLvovi%28zmin120511%29ost1.1376889859.png)
На сайті місьради Тернополя (
http://www.rada.te.ua/pytannia-vidpovidi/?question=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%BD) в основному шаблонні відмазки про першочерговість велодоріжок у парках (так ніби роверистам там найскладніше їздити).
Але в останьому запиті додалася нова фраза „…створення велоінфраструктури … на вулицях, які заплановані під реконструкцію“
Отож
. У 2014 році у планах реконструювати вулиці Збаразька, Шептицького, Оболоня, Карпенка та Текстильна а також пішохідні зони у парках Топільче й Шевченка. Перевіряємо наявність велодоріжок і вело-розмітки на тих вулицях, що вже здані. Про відсутність ТРЕБА звітувати на сайті міської ради.
При капітальних ремонтах вулиць вкладення у велоінфрастутуру (велорозмітка, велодоріжка, понижені зїзди-виїзди, знаки чи хоча б щось з цього) мають бути мізерні, отож треба стукати.
P.S. Цікаве дослідження було у СанкПетербурзі (
https://docs.google.com/file/d/0B34WftJSfyX3VW10MjhVZFFpVnM/edit). Сподобалась ідея малозатратних точкових впливів та формальна легалізація велосипедистів (розмітка, знаки, зручності).
Цікаво почитати про велоінфраструктуру Копенгагену (
http://maxkatz.livejournal.com/57083.html)