Тут можна в міжсезоння знайти по смачних цінах ( нові і б\к комплектуючі )
http://www.electra.com.ua/forumelectra/28.htmlмотори по потужності нижче 500 Вт тільки для естетів ( імхо ), як дорогий ( і важкий ) прибамбас, щоб допоміг в гору ....
зараз в мене знову 500 Вт, в міру педалюю і похалявити на розслабоні без проблем.
Мотор б\к - прямий привид ( дірект-драйв ) майже як новий - ламатись там немає чому, поміняти підшипники після 10-15 тис км, в гіршому випадку перепаяти датчик хола за 2$. Редукторні б\к мотори з обгоною муфтою не раджу для початківців - там пластикові шестерні в планетарці і знайти підходящі для заміни страшний гімор ( можуть вийти з ладу на першій тис. км ). Вже є нові мотори з "вічними" композитними шестернями - але дорогі і не скоро стануть б\к .
http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=44&product_id=109Свинцеві акумулятори ( свинаки ) АGM мабуть як крайній випадок - дуже мало прихильників.
Основна перевага - відносно дешево і то тільки в короткотерміновій перспективі.
Яскраві недоліки поясню на прикладі:
- y вас допустимо поширені 9 А\год акумулятори для упсів ( 3 послідовно з"єднані дають 36В для батареї, яка живить контролер вашого мотора.
При розході 1 А\год на 3-3.5 км ( без педалювання ) по місту реальний пробіг буде 3-3.5км х 4.5 А\год =13.5 - 15.75км - індикатор розряду покаже червоний сектор розряду батареї ( Свинцево- кислотна батарея при безперервному розряді віддає тільки 50% ємності в силу особливості протікання хім. реакцій - після відстою кілька годин густина електроліту піднімається і знову можна розряджати батарею.
Струм заряду батареї не може бути більшим ніж 0.1 х ємність батареї ( 0.1С ) і відповідно час заряду розтягується на 8-9 год.
При послідовному з"єднанні акумуляторів діє правило " сильніший пригнічує слабшого" і для здоровя батареї за десяток циклів заряду\розряду потрібно вирівнювати ємність окремих акумуляторів. При простої батареї в зимовий час потрібно робити контрольні цикли заряду\розряду
Свинцеві акумулятори деградують по ємності в часі і в якості тягових довше 2-3 років як правило не служать.
Масо-габаритні дані також не на користь свинця ( 9 А\год акумулятор важить 2.5 кг - відповідно батарея 36в 9 А\год важить 7.5 кг.
Для прикладу при такій вазі є 12-15 А\год 48В залізофосфатні літієві LiFePO4 акумулятори. Літій-полімерні LiPo акумулятори мають ще кращі параметри по питомій енергоємності.
....але це інше питання і другі ціни